 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
problem z odpaleniem (WTRYSKIWACZE) |
Autor |
Wiadomość |
lays22
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 33 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 18-11-2012, 21:37 problem z odpaleniem (WTRYSKIWACZE)
|
|
|
Słuchajcie mam problem z moją Carisma, otóż tydzień temu wymieniłem u mechanika końcówkę wtryskiwacza sterującego bo tylko z niego lało a pozostałem były ok. Wymieniałem ponieważ przy odpalaniu samochodu na zimno kopcił białym dymem że mógłby robić za race dymne a na ciepłym silniku raz kopcił a raz nie, dlatego wymieniłem.
Jednak po wymianie tej końcówki teraz mam problemy z odpalaniem z rana w chłodniejsze noce (samochód stoi w garażu) jest kłopot z odpaleniem muszę kilka razy odpalać i na początku "rzuca" silnikiem i próbuje gasnąć i też kopci na biało. Przy odpalaniu na ciepłym silniku też czasem kopci a czasem nie. Dodam jeszcze, że jak silnik jest rozgrzany to czasem na wolnych obrotach silnik drga i wtedy obrotu delikatnie spadają na chwilę.
NIe wiem czy możę być to przyczyną ale dodam że oryginalna podkładka od sterującego wtryskiwacza się zgubiła i mechanik dał 2 inne miedziane.
Jeszcze dodam że przed wymianą końcówki przy wymianie oleju wlałem 4 l a jak zmieniałem właśnie przed tą wymianą końcówki spuśicłem ok 6l, tak jakby ropa dostawała się do oleju.
Proszę doradzcie mi co z tym zrobić bo to jest denerwujące i szkoda mi mojego samochodu. |
_________________ Mitsubishi Carisma
1997r
1.9 TD |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23648 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-11-2012, 22:17
|
|
|
A po wymianie końcówki wtryskiwacza były wyregulowane jego parametry takie jak np ciśnienie otwarcia, etc lays22 napisał/a: | NIe wiem czy możę być to przyczyną ale dodam że oryginalna podkładka od sterującego wtryskiwacza się zgubiła i mechanik dał 2 inne miedziane. | Nowa podkładka kosztuje 6zł zaoszczędziliście po byku lays22 napisał/a: | Jeszcze dodam że przed wymianą końcówki przy wymianie oleju wlałem 4 l a jak zmieniałem właśnie przed tą wymianą końcówki spuśicłem ok 6l, tak jakby ropa dostawała się do oleju. | Widocznie gdzieś się dostaje i rozrzedza olej, aby się upewnić czy jest tam ropa wystarczy powąchać |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
lays22
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 33 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 18-11-2012, 23:46
|
|
|
robertdg napisał/a: | A po wymianie końcówki wtryskiwacza były wyregulowane jego parametry takie jak np ciśnienie otwarcia, etc |
Tego to nie wiem, ale wtryskiwacz był sprawdzany na maszynie i było ok. A to może być taka przyczyna?
Cytat: | Nowa podkładka kosztuje 6zł zaoszczędziliście po byku |
Nie chcieliśmy oszczędzać tylko była już późna godz i sklepy były pozamykane:D
[ Dodano: 20-11-2012, 18:17 ]
ktoś jeszcze coś podpowie?? |
_________________ Mitsubishi Carisma
1997r
1.9 TD |
|
|
|
 |
|
|