Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Choinka na desce rozdzielczej
Autor Wiadomość
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 21-11-2012, 18:20   Choinka na desce rozdzielczej

witam wszystkich mam problem z moim pajerem migają mi kontrolki najpierw 3 później jedna
pierwsze 3 to poziom czy jakość oleju (pomarańczowa), od ładowania i że jest woda w paliwie migają lub świecą, teraz zapalił mi sie SRS (poduszki)
moje pytanie co to może być z jakiej przyczyny sie tak dzieje???
z góry wszystkim z bardzo dziękuje za wskazówki które by mogły pomóc
Ostatnio zmieniony przez Szyszkowa 22-11-2012, 09:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 21-11-2012, 21:41   

Alternator sprawdź ale tak porządnie. Z naciskiem na prostownik i regulator.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 21-11-2012, 22:05   

I akumulator też , może się już kończyć i razem z kiepskim napięciem ładowania dadzą taki cyrk . Miałem podobny w Santa Fe kiedy z premedytacja musiałem dojechać na samym akumulatorze a alternator ładował 12,3 V na postoju czyli prawie nic. Sprawdż też masę i zacznij od tego jakie masz napięcie w instalacji przy pracującym silniku.
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 21-11-2012, 22:18   

dzięki panowie akumulator ma dopiero rok to powinien byc w porządku od czasu do czasu pasek zapiszczy może to powodować że jest zużyty niby pracuje ale nie na 100% i nie doładowuje???
przejechałem 250km i nic dojechałem tylko do miasta na światłach i znowu zaczął szaleć ale wiem przynajmniej od czego zacząć
jeszcze raz stokrotne dzięki
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 21-11-2012, 22:48   

Alternator masz rozebrać i sprawdzić czy fizycznie wszystko gra, czy luty całe i porządne i czy po wsadzeniu spowrotem daje prąd o parametrach jak należy. W to że się kręci i ładuje to ja wierzę. Ważne czym i jak ładuje. Jeśli od razu założysz, ze skoro akumulator ma rok to pewnie dobry a altek się kręci i nie piszczy to pewnie też dobry to nie dojdziemy do niczego. Sprawdź, napisz o efektach, potem będziemy myśleć dalej.

PS. i jeśli sam nie możesz wyedytować to poproś jakiegoś Moda by ten tytuł tematu poprawił bo przez tę "hoinkę" to mnie zaraz szlag trafi. :?
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-11-2012, 06:21   

zielony24 napisał/a:
dzięki panowie akumulator ma dopiero rok to powinien byc w porządku od czasu do czasu pasek zapiszczy może to powodować że jest zużyty niby pracuje ale nie na 100% i nie doładowuje???
przejechałem 250km i nic dojechałem tylko do miasta na światłach i znowu zaczął szaleć ale wiem przynajmniej od czego zacząć
jeszcze raz stokrotne dzięki

Czasem się tak dzieje jak jst zwarcie na lampach tylnych w zderzaku.
Prawdopodobnie może nie mieć gdzieś masy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 22-11-2012, 07:28   

wiec tak na zgaszonym akumulator 12v w czasie pracy silnika 13,8 - 14vnawiązując do wypowiedzi Zbyszka lewa lampa pozycja świeci po naciśnięciu hamulca gaśnie w tei lampie niema ani pozycji ani stopu puszczam hamulec świeci pozycja

[ Dodano: 22-11-2012, 07:37 ]
chętnie zmienię temat z choinki na inny proszę o sugestie
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 22-11-2012, 07:50   

zielony24 napisał/a:
akumulator 12v w czasie pracy silnika 13,8 - 14

Powinno być ok 14,4 V ale jest ok . Ja mam 14-14,2 v w czasie jazdy i na wolnych .
Czyli jak sugerował Zbyszek lampa . Moga byc zwarcia w kostkach , odpaść masa , przekorodować coś w oprawie . Umieszczenie tego wszystkiego w zderzaku jest idiotyczne ale ..... ktoś tak zaprojektował . Z odkręceniem lampy możesz mieć problemy , skorodowane śruby , jeżeli jest cała , szczelna i niepopękana spróbuj z pod zderzaka wyjąc oprawy z żarówką ( przez obrót ) jeżeli się uda ( co nie jest powiedziane ) to sprawdzasz po kolei przewody . Przygotuj się jednak że może czekać Cię wymiana lampy i rozwiercanie starych śrub . Najlepszą metodą na długą przyszłość jest wymiana lamp -kloszy górnych i tam wstawienie pracujących z żarówkami , tylko trochę to kosztuje . Zbyszek ma jedne i drugie .

A i jeszcze jedno , jeżeli masz hak sprawdź też gniazdo i jego podłaczenie .
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 22-11-2012, 07:59   

ok dzięki bardzo czyli szukać usterki w lampie i jak bedzie ok to i "choinka" powinna przestać działać postaram sie jakoś oo powoli zrobić jeszcze dzisiaj lub w Weekend na pewno napisze o efektach

[ Dodano: 24-11-2012, 12:55 ]
Witam panowie bylem u mechanika mowilem ze dam odpowiedz co mojego miska boli wiec tak alternator uszkodzony dlatego migaja kontrolki teraz doszedl EGR objawy zaswiecil sie czek i nagly brak sily zgasilem go odczekalem chwile odpalilem po przejechaniu kilometra znowu czeksie zapalil i obroty 2tysiace zero reakcij na gaz znowu zgasilem na pchwile i wszystko w porzadku. Mechanik stwierdzil zawur EGRa alternator bylsprawdzanyna wysokich obrotach ladowaniedochodzilo do 20 V. Teraz poczekac tylko na wyplate telefon do zbyszka i wymiana. Mozae mechanik sie ylil i macie swoie sugestje ?
Przepraszam za pisownie pisze na komurce chwilowy btak dostepu do k
ompa

[ Dodano: 14-12-2012, 18:47 ]
witam ponownie alternator wymieniony styki na lampach przeczyszczone i dalej to samo dzis zaprowadziłem do elektryka na wymianę gniazda do przyczepki od świateł może to pomoże. brak pomysłów

[ Dodano: 13-01-2013, 17:39 ]
witam wszystkich pisze bardzo późno i przepraszam za to ale jak komuś pomoże to powiem że przyczyną tego wszystkiego było przegniata wsuwka wizualnie była cała ale bardzo słabo przewodziła i robiła ten cały cyrk.
dziękuje wszystkim za wskazówki i porady
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.