Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
23-06-2007, 23:43
[CB4A 1.6] Jak wymienic płyn w chłodnicy - Lancer 93'
Autor Wiadomość
jaqb
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2006, 17:05   [CB4A 1.6] Jak wymienic płyn w chłodnicy - Lancer 93'

Pytanie moje jak w temacie - moze ktos moze mi pomóc.
Wiem ze po lewej stronie w bloku jest sruba, którą jak wykręcam to leci płyn. Podobno to jest do wyrwnania poziomu płynu w całym układzie. Nie wiem natomiast co i gdzie odkręcic aby cały płyn spuścic. Czy odpiecie weza w dolnej czeci chłodnicy wystarczy, czy zleci tamtedy wszystko? Co zrobic aby nie zapowietrzyc układu?

Bedę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam Jakub
Ostatnio zmieniony przez akbi 23-06-2007, 23:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-12-2006, 19:21   

Nie wiem jak w Lancerku ale właściwie w każdym samochodzie jaki miałem na samym dole chłodnicy jest taki zaworek, właściwie taka plastikowa zakrętka, którą się wykręca i cały płyn z chłodnicy się wylewa. Wiem że w niektórych samochodach bywa problem z zapowietrzaniem układu chłodzenia. Ale ja nigdy nie miałem takich kłopotów, upuszczałem cały płyn, potem zakręcałem koreczek po chłodnicą, zalewałem nowy i wszysko grało.
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 31-12-2006, 01:01   

Uwaga jedna zejdzie wszystko z chlodnicy i wezy ale zostanie w korpusie, grzanie kabiny dlatego przy wymianie z wody na plyn najlepiej to zrobic jakims koncentratem i po zejsciu wody odrazu zapelnic nie zostawiac na noc /-15/ do pelnego zejscia nie chodzi o rozerwanie silnika tylko wytwozyc sie moga tzw korki lodowe a to cholerstwo potrafi zrobic bajzel przy jezdzie . odpowietrzanie fabrycznie sa odpowietrzniki w najwyzszym punkcie instalacji i trzeba je poluzowac ale czesto autko juz ktos naprawial i mogly odejsc z mechanikiem /np montaz LPG/
Nalezy znalesc kilka punktow takich sygnalizacyjnych np rurka ogrzewania i poluzowac opaski zdjac jak sie pojawi plyn bez wody zalozyc i zakrecic /oczywiscie w miare napelniania/
Jezeli w chlodnicy niema korka /bo ktos ja po dzwonku wymienil/ mozna odkrecic waz gruby od dolu chlodnicy.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.