Aż tak niezawodny? |
Autor |
Wiadomość |
Bojar
Forumowicz

Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 363 Skąd: Tarnowskie Góry
|
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25-11-2012, 09:52
|
|
|
No ja potwierdzam. Nic się nie zepsuło (poza zwichrowaniem tarcz które przetoczyłem). Z rzeczy poza eksploatacją (rozrząd, klocki hamulcowe - oryginalne prawie całe mam w domu, olej, filtry, świecie) to tak naciągając że to nie eksploatacja wymieniłem pasek osprzętu (ten zewnętrzny) przy robieniu z rozrządem bo piszczał i był w tragicznym stanie i jeszcze chyba niepotrzebnie tylne 2 gumy od uchwytu stabilizatora po 30zł/szt z ASO bo kiedyś mechanik coś tam wyczuł jak przywiozłem na wymianę już nie czuł luzu.... Ewentualnie jest jakiś problem ze sprzęgłem (czasem szarpnie na zimnym jak jest wilgotno), ale na razie z tym nie robię. Wsiadam, odpalam i jadę...
Aaaaaa żaróweczki w zapalniczce i popielniczce, a i jeszcze jedna żarówka od mijania (ale nie wiem czy były oryginalne bo to był philips... może wymienili za odrą?). Przeglądnąłem jeszcze motostat, żeby sprawdzić czy o czymś nie zapomniałem no i wymieniłem sporo razy wycieraczki. Polecam Denso hybrydowe wytrzymały ponad 1 rok (wielki sukces bo Valeo, Bosch czy Alca to ciężko mówić o 3 miesiącach). |
|
|
|
 |
demoniszcze
Mitsumaniak

Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 260 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 25-11-2012, 14:21
|
|
|
krzychu napisał/a: | wymieniłem pasek osprzętu (ten zewnętrzny) przy robieniu z rozrządem bo piszczał i był w tragicznym stanie. |
Rozrząd jest schowany pod osłoną na lewo od pokrywy czy ten widoczny pasek to rozrząd z tym że są tam dwa paski jeden osprzęt drugi rozrząd ?? |
_________________ Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0
był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107
był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM
Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25-11-2012, 14:36
|
|
|
demoniszcze - rozrząd jest zakryty plastikami. Tam masz główny pasek i pasek balansu. A zewnętrzny (ten na wierzchu) jest od alternatora, klimy, wspomagania kierownicy i chyba jeszcze pompy wody... Potrafi popiskiwać na zimnym... |
|
|
|
 |
demoniszcze
Mitsumaniak

Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 260 Skąd: Toruń
|
|
|
|
 |
Iwonka
Forumowicz
Auto: był Lancer kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 10 Maj 2008 Posty: 183 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-11-2012, 19:25
|
|
|
Musimy wraz z druga polowa przyznac ze im dluzej posiadamy Lancerka bym bardziej lubimy te paskude (bo piekny to on nie jest). Auto nie jest w zaden sposob wystrzalowe, za to jest bardzo pewne - po prostu sie wsiada i jedzie. W tej chwili 93kkm i jedyne co zostalo wymienione to tylne klocki i rozrzad a nie zepsulo sie jak na razie nic. Oby tak dalej
BTW. jakies wady by sie znalazly ale 5 lat bez stresu naprawde ma znaczenie. |
_________________ pozdrawiam
Iwona |
|
|
|
 |
|