Czasami nie można przekrecic silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Mitsumaniak Galant

Auto: Mitsubishi Galant GLSi + STAG4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 37 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 16-11-2012, 20:03 Czasami nie można przekrecic silnikiem
|
|
|
Cześć!
Tak sie zastanawiam czy w waszych autach też czasami sie tak dzieje, ze po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie jest w stanie obrócić silnikiem, jak by silnik był w jakimś szczególnym suwie, rozrusznik nie może tego obrócić - tego typu odczucia mam. Mój brat ma Galanta następnej i ma to samo od czasu do czasu i to nie ma związku z akumulatorem bo własnie podłączył świeżo nabity aku i adoptował obr i przy którymś odpaleniu wystąpił własnie ten motyw..
Jak jest u Was i co to jest w ogóle? |
_________________ Karambol
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 + STAG4
KTM LC4 625 HF
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-11-2012, 22:26
|
|
|
To na pewno nie jest normalne, albo pada rozrusznik, albo nie łączy któraś klema na akumulatorze albo któryś gruby kabel idący od akumulatora do rozrusznika. A czy w tym momencie kontrolki w liczniku całkiem przygasają? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-11-2012, 22:38
|
|
|
Karambol napisał/a: | Cześć!
Tak sie zastanawiam czy w waszych autach też czasami sie tak dzieje, ze po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie jest w stanie obrócić silnikiem, jak by silnik był w jakimś szczególnym suwie, rozrusznik nie może tego obrócić - tego typu odczucia mam. Mój brat ma Galanta następnej i ma to samo od czasu do czasu i to nie ma związku z akumulatorem bo własnie podłączył świeżo nabity aku i adoptował obr i przy którymś odpaleniu wystąpił własnie ten motyw..
Jak jest u Was i co to jest w ogóle? |
Na 99% brak dobrej masy silnika , lub zasniedziały przewód . Juz miałem kilka takich przypadków własnie tylko w 2.0 |
|
|
|
 |
kabat
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 06-12-2012, 11:52
|
|
|
plecho1 napisał/a: | To na pewno nie jest normalne, albo pada rozrusznik, albo nie łączy któraś klema na akumulatorze albo któryś gruby kabel idący od akumulatora do rozrusznika. A czy w tym momencie kontrolki w liczniku całkiem przygasają? |
tak, przygasają |
_________________ Pozdro
Galant 2.5 V6 Nardi Torino TripTronic 99r.
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 06-12-2012, 22:02
|
|
|
Więc może być jak napisał deejay lub pada rozrusznik. Proponuję najpierw rozkręcić i przeczyścić wszystkie połączenia masy i plusa pomiędzy akumulatorem a instalacją auta, silnikiem i karoserią. Dla sprawdzenia można najpierw na akumulatorze sprawdzić napięcie ładowania bo najczęściej jeśli coś nie łączy z wyżej wymienionych rzeczy, to napięcie ładowania na akumulatorze będzie niższe niż nominalnie. Właściwe napięcie ładowania powinno się zawierać pomiędzy 13,9V a 14,5V. |
|
|
|
 |
Karambol
Mitsumaniak Galant

Auto: Mitsubishi Galant GLSi + STAG4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 37 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 06-12-2012, 22:18
|
|
|
plecho1 napisał/a: | To na pewno nie jest normalne, albo pada rozrusznik, albo nie łączy któraś klema na akumulatorze albo któryś gruby kabel idący od akumulatora do rozrusznika. A czy w tym momencie kontrolki w liczniku całkiem przygasają? |
Wszystko przygasa, nawet radio sie resetuje..to sie zdarza bardzo rzadko, ostatnio nawet nie pamiętam kiedy ale czasami sie zdarza i to bez znaczenia jaka pora roku |
_________________ Karambol
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 + STAG4
KTM LC4 625 HF
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 06-12-2012, 23:02
|
|
|
Więc trzeba sprawdzić i przeczyścić co napisałem wyżej czyli połączenia tych grubych przewodów idących od akumulatora. |
|
|
|
 |
|