 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Gigantyczny pobór prądu |
Autor |
Wiadomość |
Reba
Mitsumaniak

Auto: Colt 1,3 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 152 Skąd: WWL
|
Wysłany: 31-12-2006, 00:06 [CA1A 1.3] Gigantyczny pobór prądu
|
|
|
Witam,
Od jakiegoś czasu mam problemy z akumulatorem który stale się rozładowuje. Tzn. czasami pada po tygodniu od naładowania a czasami wytrzymuje dwa dni. Na początku myślałem, że to wina akumulatora. Postanowiłem jednak zmierzyć ładowanie i pobór prądu. Ładowanie jest ok. 14,4 V. Jednak kiedy sprawdziłem pobór prądu na zgaszonym silniku i bez żadnych obciążeń to trochę się przeraziłem. 4.21 A !! Po kolejnym pomiarze (parę godzin później) było 0,80 A, a po pewnym czasie znowu 4.21 A. Postanowiłem wyjmować po kolei przekaźniki i bezpieczniki i sprawdzić co tak mi ciągnie prąd. Po wyjęciu jednego przekaźnika ( nie wiem nawet od czego on jest bo po wyjęciu niby wszystko działa. Znajduje się nad skrzynką z bezpiecznikami pod deską rozdzielczą.) pobór spadł do 0,80 A. To i tak strasznie dużo. Nie wiem już co się dzieje i co może być nie tak. Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Ps. Dodam jeszcze, że ani radio ani światło w bagażniku i we wnętrzu samochodu nie pobiera prądu. Miernik jest sprawny bo przy pomiarach w samochodzie ojca wszystkie pomiary były ok.
Pozdrawiam,
Reba |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 23:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
SebaD [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2006, 08:50
|
|
|
W C52 nad skrzynką z bezpiecznikami masz przekaźnik od migaczy... nie wiem jak to jest w twoim, bo masz nowszego...
pozdro
SebaD |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 31-12-2006, 11:08
|
|
|
Generalnie jest 2 podejrzanych w pierwszej kolejności:
- alarm
- radio (+ wzmaczniacz, tuby itp. jak masz oddzielnie)
po 2: sprawdzasz zawsze po wyjęciu kluczyka ze stacyjni - przy zgaszonym silniku, a stacyjce na ON odbiorniki prądu typu komputer (0.8A), sonda lambda (ok. 1A), przekażniki zostają włączone......
po 3: 4A prądu to kosmos - przy 12V masz prawie 50W - jakby wydzielało się to na jakimś połączeniu, zwarciu itp - pożar murowany po minucie, więc szukaj wśród odbiorników od których jest dobre odprowadzenie ciepła
jak sobie nie poradzisz - daj znać - pokombinuję osobiście - nie masz daleko |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 01-01-2007, 12:42 gigantyczny pobór prądu.
|
|
|
Być może pobiera prąd ogrzewanie tylnej szyby ? mam też na myśli rozrusznik. |
|
|
|
 |
|
|