Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Silnik gaśnie jak jest zimny
Autor Wiadomość
mikus_1984 
Forumowicz


Auto: CAO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 47
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 02-01-2013, 09:01   [CA1A 1.3] Silnik gaśnie jak jest zimny

witam serdecznie. mam następujący problem z moim coltem 1.3
- jak samochód stoi długo (noc) to gdy rano go odpalę to wszystko jest ok, trzyma ok 2 tys obrotów(czyli ssanie automatyczne działa) ale jak nim już ruszę choćby kawałek i wcisnę sprzęgło (zęby dojechać do skrzyżowania lub po prostu zmienić bieg) to obroty spadają do ok 400 i samochód gaśnie. Nie wiem czemu zalewa świece i mam duży problem z odpaleniem. Natomiast jak silnik złapie już odpowiednia temperaturę to wszystko działa jak należy, obroty w granicach 1000 , a gdy nawet zdarzy się zgasić silnik np przy ruszaniu z zbyt mała ilością gazu to nie ma już wtedy żadnego problemu z odpaleniem. Będę bardzo wdzięczny jak ktoś mi pomoże rozwiązać ten problem. pozdrawiam
Paweł
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 02-01-2013, 09:18   

Pewnie problem z isrką. Wilgoć osiada pod maską wszędzie gdzie się da, głównie na kable WN oraz kopułkę. Jak silnik się rozgrrzeje i reszta osprzętu to wilgoć się ulatnia pod wpływem temperatury i wiatru i znowu jest ok. Silnik słabą iskrę próbuje nadrobić bogatą mieszanką paliwa dlatego zalewa. Odpal Colesława i psiknij mu wodą z atomizera po kablach po ciemku i zobacz czy iskra nie przebija.
 
 
mikus_1984 
Forumowicz


Auto: CAO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 47
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 14-01-2013, 19:55   

No i przyczyna gaśnięcia rozwiązana... Chce podzielić sie z Wami problemem jaki dolegał w moim samochodzie... Na zimnym silniku postanowiłem sprawdzić ciśnienie sprężania... okazało sie za na 1 i 4 cylindrze wynosie ono ok 5-6 Barów a na 2 i 3 wynosi ok 12,5 bara. Aby rozwiązać ten problem zdjąłem pokrywę zaworów i spotkała mnie miła niespodzianka :) (wcześniej nigdy tam nie zaglądałem bo nie miałem takiej potrzeby) okazało się ze zawory są regulowane, i od razu zobaczyłem ze wszystkie sa podparte, a na 1 i 4 cylindrze nawet bardzo. Wyregulowałem wg zaleceń producenta i problem z gaśnięciem zniknął a auto znacznie lepiej chodzi i lepiej sie zbiera:)
Może komuś kiedyś to pomoże w podobnym problemie.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.