Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik położenia wału
Autor Wiadomość
Audiox 
Forumowicz


Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-02-2013, 15:19   Czujnik położenia wału

Może ktoś powiedzieć gdzie on się dokładnie znajduję ? Najlepiej jakby ktoś wstawił zdjęcie:)Potrzebuje go wyczyścić albo wymienić, bo niestety mam błąd 22 (nie pali, nie kręci).
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 01-02-2013, 18:14   

są 2a i oba na rozrządzie, jeden pod osłoną na dole za kołem pasowym przykręcony na dwie śrubki do bloku zczytuje blaszke z koła zębatego na wale korbowym, a drugi zczytuje z głowic. Oba mają kostki po prawej stronie od kolektora dolotowego nad osłoną rozrządu przykręcone na środku łączenia osłon. Jedna kostka szara, druga czarna ;) Najprawdopodobniej padł ten dolny
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-02-2013, 22:21   

Sam jesteś dwa :P jeden to wału drugi to wałków rozrządu a to różnica jesteś mało precyzyjny :P hihih
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-02-2013, 22:40   

Audiox napisał/a:
nie pali, nie kręci).
No przecież jak nie kreci to nie zapali... I napewno powodem nie jest żaden czujnik tylko akumulator albo rozrusznik.
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 02-02-2013, 10:09   

Wszyc napisał/a:
Sam jesteś dwa :P jeden to wału drugi to wałków rozrządu a to różnica jesteś mało precyzyjny :P hihih
hehehe czyli jest jeden ? :D przestań oglądać obrazki a zacznij czytać :P
1. Pierwszy czyta z koła zębatego na wale
2. czyta z wałka, pierwszego od ściany grodziowej
 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 03-02-2013, 14:35   

siedzę sobie i czytam he.......

no to wreszcie ile jest tych czujników położenia WAŁU w v6 ???

ps. mam wrażenie że czujnik położenia wałka rozrządu to troche co innego ?
 
 
Audiox 
Forumowicz


Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-02-2013, 14:51   

Nie jest to ani akumulator ani rozrusznik. Akumulator naladowany a rozrusznik by sie palil przy odpalaniu takze to wykluczam pozaty wyszedl mi blad 22 tak jak wczesniej wspomnialem.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-02-2013, 14:58   

Audiox napisał/a:
Nie jest to ani akumulator ani rozrusznik. Akumulator naladowany a rozrusznik by sie palil przy odpalaniu takze to wykluczam pozaty wyszedl mi blad 22 tak jak wczesniej wspomnialem.


Czy rozrusznik kreci ? , bo juz nie rozumiem o czym piszesz :?:
 
 
Audiox 
Forumowicz


Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-02-2013, 15:13   

Po przekreceniu kluczyka nic nie kreci a po chwili zapala sie check engine. Sprawdzilem bledy i wyszedl mi blad 22
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-02-2013, 15:19   

Audiox napisał/a:
Po przekreceniu kluczyka nic nie kreci a po chwili zapala sie check engine. Sprawdzilem bledy i wyszedl mi blad 22


Rozrusznik nie ma nic wspólnego z tym błędem raczej . Sprawdz czy dochodzi napiecie do rozrusznika a potem dalsza weryfikacja błedu 22 . Bezpieczniki głowne sprawe 100%
 
 
Audiox 
Forumowicz


Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-02-2013, 15:27   

Jak sprawidzic czy dochodzi napiecie do rozrusznika?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-02-2013, 16:03   

kontrolka w rece i na czerwonym przewodzie na rozruszniku po zapłonie ma byc plus .
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 04-02-2013, 14:42   

tom11 napisał/a:
siedzę sobie i czytam he.......

no to wreszcie ile jest tych czujników położenia WAŁU w v6 ???

ps. mam wrażenie że czujnik położenia wałka rozrządu to troche co innego ?


za nabijanie postów na tym forum nie płacą, więc jak nie masz nic do dodania związanego z tematem to wiesz .... ;)


Czujnik jest jeden po nazwie chyba łatwo się domyślić który ?? Na odpalanie mają wpływ oba i oba trzeba sprawdzić więc ....... w czym problem ??
 
 
 
czarekSS 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: ss
Wysłany: 25-03-2013, 18:12   

A ja mam takie pytanie. Pewnego mroznego dnia odpalilem gala i pojechałem na skrzyżowaniu spadly obroty po przejechaniu 100 metrow gaz w podłogę ale żadnej reakcji i zgasl po chwili kręcenia ciezko odpalil i dojechalem do celu następnego dnia to samo tylko ze co skrzyżowanie to gasl a jak jadę równomiernie naprzyklad 60 caly czas bez ingerowania na gaz to zaczyna szarpać tak jakby paliwo nie dochodziło po nacisniecu gazu przechodzi czy moze to byc spowodowane czujnikiem polozenia wału?

[ Dodano: 25-03-2013, 18:14 ]
Dodam ze po tym jak zgaśnie to ciezko go odpalic dopiero po jakims czasie łapie
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 25-03-2013, 18:36   

Gdyby to był uszkodzony czujnik,to zapewne by nie zapalił :)
Szybkie pytanie: masz instalacje gazową?
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.