Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4G63 Hyundai a Mitsubishi
Autor Wiadomość
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 28-12-2012, 12:55   4G63 Hyundai a Mitsubishi

Jakie są różnice pomiędzy silnikiem 4G63 z Hyundaia (Lantra? Elantra? Sonata?) a silnikiem 4G63 z Mitsu Eclipse? G4CP? Y20? J1? hgw jakie to ma oznaczenie hu*dajowskie...

Coś takiego

Generalnie czy różni się mocą od 4G63, i na czym polega ta różnica (wałki, ecu, przepływka, wtryski?)

[ Dodano: 29-12-2012, 09:22 ]
Ktoś wie cokolwiek?
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 30-12-2012, 14:34   

Tak na oko, to ten silnik wygląda jak lustrzane odbicie w porównaniu z moim 4G63. W outlanderze pasek rozrządu jest po lewej stronie a przepustnica po prawej.
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 30-12-2012, 17:46   

Bodajże od 1995 roku mitsubishi "obróciło" swoje silniki.
Z tego co zauważyłem rozbierając ten silnik to:
-Jest to 6 bolt
-pochodzi z 2002 roku
_________________
Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A
 
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 30-12-2012, 17:48   

to sa rozne silniki roznia sie tez moca bodaajze kolo 14 koni a jak to wyglada w srodku to nie wiem ale wiem ze ogolnie te silniki to nie to samo :roll:
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 30-12-2012, 22:56   

Wiem że np 4G63 i 4G67 są bardzo mocno spokrewnione i różnią się w zasadzie tylko kompem i blokiem (ponoć głowica ta sama). Co jeśli do bloku takiego hundaja wstawię głowę od 4g67, wraz za całym osprzętem? uzyskam coś zbliżonego do 4G63? bo ponoć moc silnika wychodzi z głowycy, a reszta... :roll:

Pytam bo mam do wzięcia taki silnik za bezcen i z chęcią go wstawię do mojego czerwonego GTi. Ale chciałbym uzyskać efekt wstawienia 4g63 6bolt z 1g
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 30-12-2012, 23:02   

R-Man napisał/a:
Pytam bo mam do wzięcia taki silnik za bezcen i z chęcią go wstawię do mojego czerwonego GTi. Ale chciałbym uzyskać efekt wstawienia 4g63 6bolt z 1g
A to obrócenie silnika nie przeszkadza? Bo wtedy koszt zabawy ze skrzynią może być nadzwyczaj wysoki.
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 30-12-2012, 23:18   

Jak widać na zdjęciu, silnik jest "po starej" stronie. Po prostu wytwarzany na starej licencji mitsubishi ;)




Wizualnie generalnie te same silniki
_________________
Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 31-12-2012, 07:55   

założe się, że wycieli natrysk na denka tłoków :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Futrzakowaty 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse'92 2.0 DOHC 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 27
Skąd: Białystok
Wysłany: 31-12-2012, 16:18   

Hultaja silnik nie ma natrysków na tłoki, głowica ma mniejsze kanały dolotowe. Różnią się też delikatnie łapy ( jesli chodzi o eclipsa 1g) oraz pompa wspomagania i obudowa termostatu. To z tego co pamiętam po przekładaniu silnika z sonaty do swojego 1 g. PT chyba też był z kwadratową wtyczką a nie jak w ecli 1g 6 bolt owalną. A i podstawa filtra oleju nie miała wyjść na chołodnice oleju ale to może zależy od wersji.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.