Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Brak iskry na 2 cylindrach.... Pomocy
Autor Wiadomość
kubajp7 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 v6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Kutno
Wysłany: 08-01-2013, 10:22   [E54A 2.0 V6] Brak iskry na 2 cylindrach.... Pomocy

Witam
Mam problem jestem posiadaczem mitsubischi galant z 1996r wersja V z motorem o mocy ok. 150KM V6 24v. Po przeprowadzeniu remontu silnika tzn zostały z planowane głowice, wymieniliśmy uszczelniacze zaworów a także rozrząd, pompę wody, uszczelki pod głowicami, płyny, oleje, filtry wszystko złożyliśmy i samochód odpalił od pierwszego razu przejechałem ok 1000 km wszystko było świetnie i pewnego razu wracając z podróży zapaliła się kontrolka (check egein) i przestały działać 2 cylindry musiałem udać się na diagnostykę jeden fachowiec z twierdził że nie działa 2 i 5 cylinder ale później samochód znów działał co prawda niedługo pojechałem do następnego ten z twierdził że to moduł zapłonowy na 100% znajomy rozebrał mi ten moduł i go sprawdził okazało się że wszystko jest dobrze po złożeniu odpalił wszystko było dobrze i po ok 60 km znów jest to samo:( Proszę pomóżcie mi bo nie wiem już co robić więcej fachowców nie ma sprzętu do tego auta i nie wiem co robić??? Uprzedzam że świece kable wysokiego napięcia cewki są w porządku...
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-01-2013, 10:34   

kubajp7 napisał/a:
znajomy rozebrał mi ten moduł i go sprawdził okazało się że wszystko jest dobrze


Ciekawe - z tego co wiem jest nierozbieralny ;) - może sprawdzł Ci czujnik położenia wałka, a moduł (jak ktoś wcześniej zdiagnozował) jest dalej niesprawny (częsta usterka tych sinlików)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kubajp7 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 v6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Kutno
Wysłany: 08-01-2013, 10:51   

Modul niby jest nierozbieralny ale mozna to zrobic calosc jest zalana w takim zelu ale modul byl sprawdzany i niby jest dobry i dlaczego raz usterka jest a czasem na chwile znika cewki tez sa podobno dobre nie wiem juz co robi tyle kasy wladowalem juz w niego a on nie jezdzi. przewody WN i swiece sa w porzadku
 
 
djjarosz 
Mitsumaniak
dorek

Auto: mitsubihsi galant 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 12 Sty 2009
Posty: 106
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-01-2013, 14:34   

Moduł do wymiany. Nic innego nie wymyślisz. Koszt zamiennika około 350 zł.
 
 
kubajp7 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 v6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Kutno
Wysłany: 08-01-2013, 15:03   

To dlaczego skoro modul jest padniety to czasami usterka znika???? Czy imobilajzer moze miec z tym cos wspolnego???

[ Dodano: 09-01-2013, 10:41 ]
nikt juz nie pomoze
 
 
BodoV6
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2013, 11:04   

kubajp7 napisał/a:
To dlaczego skoro modul jest padniety to czasami usterka znika???? Czy imobilajzer moze miec z tym cos wspolnego???

[ Dodano: 09-01-2013, 10:41 ]
nikt juz nie pomoze


Imobi nie ma tym nic wspólnego. Nie umiał by wyłączyć zapłonu na dwóch świecach :D

Sprawdź czy iskra nie przebija się gdzieś na masę (w ciemnośći i z mgiełką wodną)
 
 
kubajp7 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 v6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Kutno
Wysłany: 10-01-2013, 13:30   

ok dzieki sprawdze czy nie ma przebicia
 
 
OREU 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT E54A 6A12 F4A23 (A/T)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 20
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 16-01-2014, 12:34   Re: Brak iskry na 2 cylindrach.... Pomocy

kubajp7 napisał/a:
twierdził że to moduł zapłonowy na 100% znajomy rozebrał mi ten moduł i go sprawdził okazało się że wszystko jest dobrze po złożeniu odpalił


Również miałem problem z modułem. Auto nagle przy 190 przestało palić na dwa gary.
Okazało się, że w module są trzy pary tranzystorów które przy kiepskich świecach, przewodach, lpg, ogólnie przy problemach z układem wysokiego napięcia grzeją się i upalają. Moduł jest nierozbieralny, fakt oraz elektronika zalana żelem, ale da się to naprawić. Ja jeden moduł kupiłem po regeneracji a drugi zregenerowałem sam, kupując tranzystory znacznie solidniejsze niż ori wystawiając je poza obudowę aby miały lepsze chłodzenie.
 
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 16-01-2014, 23:49   

Ja też obstawiam moduł, miałem tak samo nie palił na dwa garnki, po zamianie cewek miejscami, dalej to samo. Wymieniłem moduł i jak ręką odjął.

kubajp7 napisał/a:
To dlaczego skoro modul jest padniety to czasami usterka znika????
A może kable od modułu masz gdzieś połamane, albo wtyczka nie ma styku.

A tak z innej beczki jak rozebraliście ten moduł, bo też chciałem, ale nie chcę nic połamać.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
OREU 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT E54A 6A12 F4A23 (A/T)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 20
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 17-01-2014, 06:18   

Na hardkora. Lutownica i delikatnie pokrywe objechalem dookoła. Powstala szczelina i wieko można było zdjąć. Nie jest to idealny sposob, ale nie miałem wtedy innych, ciekawszych narzedzi jak np mała tarczka szlifierska na wiertarke. Później uzupełniłem czarnym klejem na goraco. Niestety klej nie wytrzymuje wysokich temperatur.
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 19-01-2014, 09:24   

A ten modul w e88 jest ten sam? Bo jesli tak to mam taki...

BodoV6 to w galantach e5 byl immobiliser?
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
OREU 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT E54A 6A12 F4A23 (A/T)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 20
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 19-01-2014, 11:24   

Ja osobiście w V6 nie mam fabrycznego immo.
Co do modułu, to pewny nie jestem, ale myślę, ze powinien pasować.
Katalog internetowy części prawdę Ci powie.
Trzeba porównać moduł z e88 i z e54.
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 19-01-2014, 15:58   

Wiem, sam bym poownal bo mam e54, ale nie ma mnie w polsce...
Jakby ktos potwierdzil ze to to samo to bysmy sie dogadali...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
OREU 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT E54A 6A12 F4A23 (A/T)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 20
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 19-01-2014, 20:56   

http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat

W jakiś sposób nie będzie pomocny?
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 20-01-2014, 09:15   

Mnie bedzie ciezko tutaj sprawdzic, ale jak znajde chwile to zerkne. oPoprosze dziewczyne jak wroci z pract niech spisze numer z tego co ja mam i sobie zobaczysz, czy to samo
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.