Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzywione tylne koło
Autor Wiadomość
xsiaze 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2.0 Sport 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 23
Skąd: Poznan
  Wysłany: 21-01-2013, 14:54   Skrzywione tylne koło

Witam
Niedawno miałem wesołą przygodę:Focus za wszelką cenę próbował opuścić rondo i przydzwonił mi w lewe tylne koło,po czym zaczął uciekać ale niestety musiałem zrezygnować z pościgu ponieważ poczułem że ów trafione koło bije.Po przykręceniu ruszyłem w dalszą podróż.Przez kilka dni nasłuchiwałem czy koło bije,sprawdzałem czy samochód ściąga po czym stwierdziłem że oprócz porysowanej felgi nic się nie stało.Jednakże wczoraj zauważyłem iż koło jest skrzywione:górą jest jakby bardziej schowane lub dołem wysunięte.
W związku z tym zwracam się z pytaniem co może być przyczyną takiego efektu wizualnego ,w trakcie użytkowania nie odczuwam żadnych zmian,Misiek idzie jak po szynach.
Proszę o jakąś wskazówkę bo w najbliższym czasie mechanik mi jakoś nie po drodze
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-01-2013, 14:58   

Przemieścił się pewnie któryś wahacz i koło straciło kąt pochylenia no i zbieznośc zapewne, jezeli wartości mieszczę się w dopuszczalnych widełkach to dlatego nie odczuwasz różnicy w jeździe.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
xsiaze 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2.0 Sport 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 23
Skąd: Poznan
Wysłany: 21-01-2013, 15:22   

Dzięki robertdg,a powiedz mi czy z takim defektem mogę na razie jeżdzić czy wymaga to natychmiastowej interwencji mechanika?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-01-2013, 16:06   

xsiaze - Lepiej od razu podjedź bo może wystarczy ustawić zbieżność (+ pewnie wymiana zapieczonych śrub mimośrodowych). A tak to na pierwszy rzut możesz sobie oponę wyząbkować ekspresowo.
 
 
xsiaze 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2.0 Sport 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 23
Skąd: Poznan
Wysłany: 21-01-2013, 16:13   

Dzięki Krzychu

[ Dodano: 23-05-2013, 10:47 ]
Witam
Mam krótkie pytanko:czy po wymianie tylnych wahaczy poprzecznych,konieczne jest ustawianie zbieżności
pzdr.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.