|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wybor Elka czy Grand Vitara |
Autor |
Wiadomość |
grzechotnik
Nowy Forumowicz
Auto: Opel
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 08-02-2013, 05:25 Wybor Elka czy Grand Vitara
|
|
|
Witam wszystkich,
Jestem nowy na forum, zielony jesli chodzi o zagadnienia offroad-owe i raczej nieoswiecony w sprawach napedow 4x4. Nosze sie zamiarem kupna samochodu ktory, ma byc dla rodziny (2+3 brzdace), rozpoczalem budowe domu na zadupiu (zima ciezko sie dostac moja wysluzona Agilla a i pomoc sasiadow kilkukrotnie przy wyciaganiu z zaspy byla potrzebna), na razie mieszkam w miescie (docelowo 4/5 lat zadupie-stare gospodarstwo). Moj wybor to Grand Vitara i Mitsubishi L200. Dwa kompletnie rozne i nieporownywalne na pierwszy rzut oka pojazdy. Z jednaj strony wygoda chocby w parkowaniu Grand Vitara, z drugiej mozliwosc wjechania z paka wyladowana sadzonkami drzewek Elka w pole. Tutaj licze na subiektywne lecz szczere opinie (nie tylko 'kazda pliszka swoj ogonek chwali'). Robie rocznie okolo 15tys i dalsze wypady to tesciowie 120km od mojego miejsca zamieszkania. Czytalem duzo o klopotach Elek typu po wjechaniu w trawe masz porysowany lakier, rdza to wlasciwie naturalne zjawisko w tych modelach-szczegolnie na ramie, kolumna kierownich, a servis gwarancyjny to tylko taka inna nazwa ichniej kasy:) itp. Z drugiej strony Vitara to zgubione plastikowe oslony silnika (tez po wjechaniu w trawe), wieszajace sie w sniegu i blotku autka (tutaj dzielnosc terenowa raczej po stronie Elki), mulowaty silnik Disla (w porownaniu do 178 koni nowej wersji) itp. Z gory dziekuje za porady i licz