l200 gasnący silnik |
Autor |
Wiadomość |
GOS MARIUSZ
Nowy Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 6 Skąd: jaworzno
|
Wysłany: 21-02-2013, 12:41 l200 gasnący silnik
|
|
|
witam mam pytanie i proszę o pomoc w czasie jazdy gaśnie mi silnik zaświeca się tryb awaryjny auto ponownie zapala tryb awaryjny nie gaśnie auto nie traci na mocy ,byłem u znajomego który podpiął go komputera wyszły dwa błędy P0093 (DA SIĘ GO SKASOWAĆ ) ORAZ U 1101)proszę o pomoc co z tym fantem zrobić |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-02-2013, 19:42
|
|
|
Trzeba wymienić zawór SCV a po wymianie zrobić inicjalizację pompy wysokiego ciśnienia.
Jeśli masz chip to najpierw wywal chip i zobacz czy jest to samo.
PS U1101 możesz olać. Oznacza on brak odpowiedzi na CAN od sterownika A/T. Rozumiem że masz manual i ESP |
_________________
 |
|
|
|
 |
Lukas82
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2007r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 25 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 22-02-2013, 09:01
|
|
|
tomekrvf napisał/a: |
Jeśli masz chip to najpierw wywal chip i zobacz czy jest to samo.
|
dokładnie - miałem ten sam problem. Z podpiętym chipem miałem jakieś wahania ciśnienia na listwie i objawy takie same jak u Ciebie kolego GOS MARIUSZ - jeździłem autkiem rok i nie było żadnych problemów. Któregoś dnia podczas jazdy gasł silnik, zapalił się "check", po ponownym odpaleniu "check" już nie gasł - trzeba było usuwać błąd podpinając do kompa. I tak średnio sytuacja zdarzała się raz dziennie. Wywaliłem fabryczny chip i problem zniknął od razu. Zastanawiam się czy jest sens dać tego BOXa do naprawy dla jakiegoś speca - auto co prawda nie ma takiego kopniaka jak wcześniej, ale patrząc na problemy posiadaczy L200 z głowicami i uszczelkami spowodowanymi ich przegrzaniem to ... |
|
|
|
 |
GOS MARIUSZ
Nowy Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 6 Skąd: jaworzno
|
Wysłany: 22-02-2013, 13:11
|
|
|
MAM MANUALA CHIPA TEŻ MIAŁEM ALE W ZESZŁYM ROKU W CZASIE POWROTU Z NAD MORZA PADŁ MI JECHAŁEM OD ŁODZI 40km/h WYJĄŁEM GO I PRZEZ ROK BYŁO DOBRZE DOPIERO W TE FERIE JECHALIŚMY DO AUSTRI ZGASŁ MI PO 400km POTEM JESZCZE ZA PÓŁ GODZ A ZPOWROTEM PO 500km I POTEM JESZCZE 8RAZY.A DORADZCIE MI JAK TEGO CHIPA WYPIĄŁEM TO CZY TRZEBA COŚ JESZCZE POZMIENIAĆ W KOMPUTERZE BO JA GO TYLKO WYPIĄŁEM I AUTO PRZEZ ROK JEŻDZIŁO.A TEN ZAWÓR SCV TO JAKI KOSZT.DZIĘKI ZA WZKAZÓWKI |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-02-2013, 12:35
|
|
|
Zawór
http://www.e-denso.pl/294...scv-p-2807.html
Po wypięciu czipa nic nie trzeba zmieniać.
Czasem w L200 pada jeszcze krótka wiązka między czujnikiem ciśnienia na szynie a resztą wiązki.
Ale stawiam na zawór SCV.
Pamiętaj że pow ymianie trzeba zrobić adaptację pompy (skasowanie odchyłki prądu sterującego SCV). Trwa to jedno kliknięcie na kompie:)
PS Chyba Ci zaciął się CAPS LOCK |
_________________
 |
|
|
|
 |
GOS MARIUSZ
Nowy Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 6 Skąd: jaworzno
|
Wysłany: 26-02-2013, 13:31
|
|
|
Dzięki za porasy na razie wymieniłem filtr paliwa i auto jezdzi nie wiem jak będzie na trasie |
|
|
|
 |
|