 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 23-06-2007, 23:43 |
[CB4A 1.6] Jak wymienic płyn w chłodnicy - Lancer 93' |
Autor |
Wiadomość |
jaqb [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 17:05 [CB4A 1.6] Jak wymienic płyn w chłodnicy - Lancer 93'
|
|
|
Pytanie moje jak w temacie - moze ktos moze mi pomóc.
Wiem ze po lewej stronie w bloku jest sruba, którą jak wykręcam to leci płyn. Podobno to jest do wyrwnania poziomu płynu w całym układzie. Nie wiem natomiast co i gdzie odkręcic aby cały płyn spuścic. Czy odpiecie weza w dolnej czeci chłodnicy wystarczy, czy zleci tamtedy wszystko? Co zrobic aby nie zapowietrzyc układu?
Bedę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam Jakub |
Ostatnio zmieniony przez akbi 23-06-2007, 23:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-12-2006, 19:21
|
|
|
Nie wiem jak w Lancerku ale właściwie w każdym samochodzie jaki miałem na samym dole chłodnicy jest taki zaworek, właściwie taka plastikowa zakrętka, którą się wykręca i cały płyn z chłodnicy się wylewa. Wiem że w niektórych samochodach bywa problem z zapowietrzaniem układu chłodzenia. Ale ja nigdy nie miałem takich kłopotów, upuszczałem cały płyn, potem zakręcałem koreczek po chłodnicą, zalewałem nowy i wszysko grało. |
_________________ Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==
==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 31-12-2006, 01:01
|
|
|
Uwaga jedna zejdzie wszystko z chlodnicy i wezy ale zostanie w korpusie, grzanie kabiny dlatego przy wymianie z wody na plyn najlepiej to zrobic jakims koncentratem i po zejsciu wody odrazu zapelnic nie zostawiac na noc /-15/ do pelnego zejscia nie chodzi o rozerwanie silnika tylko wytwozyc sie moga tzw korki lodowe a to cholerstwo potrafi zrobic bajzel przy jezdzie . odpowietrzanie fabrycznie sa odpowietrzniki w najwyzszym punkcie instalacji i trzeba je poluzowac ale czesto autko juz ktos naprawial i mogly odejsc z mechanikiem /np montaz LPG/
Nalezy znalesc kilka punktow takich sygnalizacyjnych np rurka ogrzewania i poluzowac opaski zdjac jak sie pojawi plyn bez wody zalozyc i zakrecic /oczywiscie w miare napelniania/
Jezeli w chlodnicy niema korka /bo ktos ja po dzwonku wymienil/ mozna odkrecic waz gruby od dolu chlodnicy. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|
|