Przesunięty przez: Gene 10-04-2013, 13:41 |
[2.5 TD] Pajero sport 2.5 td 99r |
Autor |
Wiadomość |
ahmar
Nowy Forumowicz
Auto: mitshubishi pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 2 Skąd: chełm
|
Wysłany: 10-04-2013, 09:36 [2.5 TD] Pajero sport 2.5 td 99r
|
|
|
Witam,
mam problem: miga mi zielona kontrolka napędu jak załącze na 4wd swieci, to ma tak być? Czasami do tego zapali się ABS jak jezdżę na 2wd staje włączam 4wd i gaśnie.
Jeszcze jedną ciekawostką jest to, żę nie da sie włączyć napędu polowego dzwignia nie chce sie przestawić może ktoś miał coś podobnego?? |
Ostatnio zmieniony przez Gene 10-04-2013, 13:44, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-04-2013, 10:52
|
|
|
My tez cie witamy:) |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-04-2013, 14:12
|
|
|
Z opisu wnioskuje, ze system przeniesienia napedu nie dziala poprawnie. Problem z diagnoza zaczyna sie juz od opisu. Postaraj sie troche bardziej zrozumiale formulowac zdania i uzywaj znakow przestankowych.
Generalnie musisz sprawdzic czy przyczyna klopotow jest elektryka czy mechanika. Moze tez tak byc, ze problemy w obu ukladach sa winne zlej pracy skrzyni rozdzielczej.
Dzwignia na 2H kontrolka nie swieci.
Dzwignia na 4H kontrolka mruga lub od razu swieci, jesli mruga dlugo lub caly czas znaczy to, ze nie dolacza przodu albo czujnik przekazuje zla informacje (uszkodzony).
To samo 4L kontrolka swieci reduktor zapiety, mruga caly czas zonk.
Boje sie o ta "dzwignie napedu polowego". Jesli tak jest, ze masz klopoty z przestawieniem to moze oznaczac problem mechaniczny: uszkodzony mechanizm, silownik, nieszczelnosc ukladu podcisnienia itp.
Przez internet tyle...
Z ABS podobnie, moze czujnik jest tylko zabrudzony... ale raczej stawiam, ze przegnity i skorodowany (slowem do wymiany).
No i oczywiscie witaj na forum. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
ahmar
Nowy Forumowicz
Auto: mitshubishi pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 2 Skąd: chełm
|
Wysłany: 10-04-2013, 15:10
|
|
|
dzwignia na 2h rano na zimnym nie świeci po czasie zaczyna mrugać dzwignia 4h cały czas swieci także tu jest ok tak to wygląda a na 4l niemożliwe jest ją zapiąć |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-04-2013, 15:25
|
|
|
No to moze byc uszkodzony reduktor. Mysle, ze warsztat/mechanik, ktory zna system EasySelect powinien obejrzec auto. Moze zaczac od sprawdzenia oleju a potem szukac dalej. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
banderas40
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 314 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 13-04-2013, 12:08
|
|
|
Z dźwignią dziwna sytuacja co do migania kontrolki może być uszkodzenie elektrozaworków - miałem tak i wizyta u Zbyszka w sklepie pomogła.
Uważaj bo jak się tak dzieje to czasami wariować może i sam sobie wbijać przód podczas jazdy a to może doprowadzić do poważniejszej jakiejś awarii.
Z opisu wynika, że po przełączeniu w tryb na 4H i 4L wszystko działa ok i tak będzie bo po przestawieniu na 4H i 4L z zaworków znika zasilanie cały wic w tym że na tych zaworkach w położeniu na 2H cały czas jest zasilanie i stąd przy awarii zaworka następują problemy (nasze auta widać naturalne mają na 4H i L a na 2H to wymuszone ).
A może właśnie dlatego doszło do uszkodzenia jakiegoś wewnątrz mechanizmu zmiany napędów. |
_________________ Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem
 |
|
|
|
 |
|