Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
10-04-2013, 13:41
[2.5 TD] Pajero sport 2.5 td 99r
Autor Wiadomość
ahmar 
Nowy Forumowicz

Auto: mitshubishi pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 2
Skąd: chełm
Wysłany: 10-04-2013, 09:36   [2.5 TD] Pajero sport 2.5 td 99r

Witam,
mam problem: miga mi zielona kontrolka napędu jak załącze na 4wd swieci, to ma tak być? Czasami do tego zapali się ABS jak jezdżę na 2wd staje włączam 4wd i gaśnie.
Jeszcze jedną ciekawostką jest to, żę nie da sie włączyć napędu polowego dzwignia nie chce sie przestawić może ktoś miał coś podobnego??
Ostatnio zmieniony przez Gene 10-04-2013, 13:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-04-2013, 10:52   

My tez cie witamy:)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-04-2013, 14:12   

Z opisu wnioskuje, ze system przeniesienia napedu nie dziala poprawnie. Problem z diagnoza zaczyna sie juz od opisu. Postaraj sie troche bardziej zrozumiale formulowac zdania i uzywaj znakow przestankowych.
:wink:
Generalnie musisz sprawdzic czy przyczyna klopotow jest elektryka czy mechanika. Moze tez tak byc, ze problemy w obu ukladach sa winne zlej pracy skrzyni rozdzielczej.
Dzwignia na 2H kontrolka nie swieci.
Dzwignia na 4H kontrolka mruga lub od razu swieci, jesli mruga dlugo lub caly czas znaczy to, ze nie dolacza przodu albo czujnik przekazuje zla informacje (uszkodzony).
To samo 4L kontrolka swieci reduktor zapiety, mruga caly czas zonk.

Boje sie o ta "dzwignie napedu polowego". Jesli tak jest, ze masz klopoty z przestawieniem to moze oznaczac problem mechaniczny: uszkodzony mechanizm, silownik, nieszczelnosc ukladu podcisnienia itp.
Przez internet tyle...

Z ABS podobnie, moze czujnik jest tylko zabrudzony... ale raczej stawiam, ze przegnity i skorodowany (slowem do wymiany).



No i oczywiscie witaj na forum. :mrgreen:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
ahmar 
Nowy Forumowicz

Auto: mitshubishi pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 2
Skąd: chełm
Wysłany: 10-04-2013, 15:10   

dzwignia na 2h rano na zimnym nie świeci po czasie zaczyna mrugać dzwignia 4h cały czas swieci także tu jest ok tak to wygląda a na 4l niemożliwe jest ją zapiąć
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-04-2013, 15:25   

No to moze byc uszkodzony reduktor. Mysle, ze warsztat/mechanik, ktory zna system EasySelect powinien obejrzec auto. Moze zaczac od sprawdzenia oleju a potem szukac dalej.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
banderas40 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 314
Skąd: Darłowo
Wysłany: 13-04-2013, 12:08   

Z dźwignią dziwna sytuacja co do migania kontrolki może być uszkodzenie elektrozaworków - miałem tak i wizyta u Zbyszka w sklepie pomogła.
Uważaj bo jak się tak dzieje to czasami wariować może i sam sobie wbijać przód podczas jazdy a to może doprowadzić do poważniejszej jakiejś awarii.
Z opisu wynika, że po przełączeniu w tryb na 4H i 4L wszystko działa ok i tak będzie bo po przestawieniu na 4H i 4L z zaworków znika zasilanie cały wic w tym że na tych zaworkach w położeniu na 2H cały czas jest zasilanie i stąd przy awarii zaworka następują problemy (nasze auta widać naturalne mają na 4H i L a na 2H to wymuszone :-) ).
A może właśnie dlatego doszło do uszkodzenia jakiegoś wewnątrz mechanizmu zmiany napędów.
_________________
Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.