Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero Pinin
Autor Wiadomość
yrdn 
Forumowicz


Auto: SB 1.8 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 216
Skąd: kujawsko-pomorskie
  Wysłany: 14-04-2013, 17:37   Pajero Pinin

Po ślubie i po zmianach w zeszłym roku... i po sprzedaży (woczraj) samochodu na F
z 2007 roku... myślę, że uda mi się namówić żonę na Pajero PININ.

Boi się biedna, Sarenka moja dużych aut więc PININ nada się idealnie. I tu Panowie/Panie
możecie pomóc WY :)

Mam doświadczenie tylko z Coltem CJ0, Lancerem CJ0, i trzema galantami EA5A :D
Już przymierzałem się do terenówki ale jakoś takoś nie wyszło.

Teraz z żoną chcemy ruszyć hipoterapię i takie użytkowe autko się przyda. Myślę tu
o pociągnięciu przyczepki ok. 500 kg
L200 jest zbyt terenowe a Pajero normalne zbyt drogie w utrzymaniu.

No i teraz pytania... Na co zwrócić uwagę przy zakupie PININa
- silnik raczej nie GDI (miałem do czynienia z carismą i wariował :) )
- czy w 16V występuje reduktor do rozłączenia napędu?
- jakie są słabe punkty tego PININa, bo galanta znam na wylot :)
- czy gazik będzie rozsądnym rozwiązaniem w PININie?

A może jakiś Mitsumaniak jest na etapie rozstania z PAJERO PININ i służy pomocą?
U nas w BYdgoszczy na spoty przyjeżdżał jeden PININek ale nie widziałem go już dłuuugo.
...bo nie bywałem na spotach... :mrgreen: wiadomo auto na F...

Pozdro MItsumaniaki
_________________
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-04-2013, 12:38   

Proponuje zaczac od okreslenia limitu finansowego. Moze sie okazac, ze jako autko uzytkowe Pinin szczegolnie 3d nie spelni swojej roli. Bedzie zwyczajnie za maly.
Siedziales, jezdziles kiedys Pininem?
Jak wspominam to autko bardzo pozytywnie (1.8 MPI) ale bez wykorzystania przestrzeni na dachu ciezko bylo spakowac sie na wakacyjny wypad. Mimo braku reduktora w lekkim terenie auto robi wysmienicie. Wersje z Super Select dadza duzo wiecej frajdy oczywiscie przy odpowiedniej oponie



Dla kobitki proponuje model ze stalym napedem na obie osie. Nie bedzie stresu co i jak nastawiac.
Niestety ten typ ma tez wade. Potrafi spalac ogromne ilosci paliwa (benzyny) jak na samochod o dosc malych gabarytach. 10 litrow na 100 km to norma a przy ciezszej nodze 1.8 MPI spali wiecej.

Pomysl o Pajero 2 Classic, moze o Pajero Sport. Bagazniki z tylu wraz ze zlozona kanapa daja nieporownywalnie wiecej przestrzeni ladunkowej. Do starszych krótkich "dwójek" trzeba miec cierpliwosc i farta. Korozja zjada wszystko...
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.