 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kolumna kierownicza |
Autor |
Wiadomość |
maćko z lubań
Forumowicz

Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 69 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 22-04-2013, 17:30 Kolumna kierownicza
|
|
|
Dzisiaj rano auto straciło wspomaganie, może coś się poluzowało i płyn wyciekł - tak była pierwsza myśl, po konsultacji telefonicznej z ASO przyjechaliśmy autem z Lubania do Wrocławia, bez wspomagania, jazda jak Starem, ale daliśmy radę. W serwisie okazało się, że w kolumnie kierowniczej nastąpiła kompletna rozpierducha i całość na 99,9% nadaje się tylko do wymiany. Jeśli część mają w magazynach w Holandii to pół biedy, gorzej jak będzie sprowadzana z Tajlandii wtedy czas naprawy może się "trochę" przedłużyć. Auto w czerwcu będzie miało rok, obecny przebieg oscyluje w granicach 50 tyś km, owszem jeździ w terenie, ale bez katowania. Poprzednie L200 przejechało 300 kkm bez takich przygód a tu taki dym w nowym aucie. Co może być tego przyczyną? Uszkodzenie mechaniczne? Czy raczej zwyczajny przypadek? |
_________________ Zmiana warty:
-L200 2.5 DID 136 KM Intense 2008 - 02.2008-10.2012 295 000 km - sprzedana, aktualnie ma 340 000 km i dalej jeździ
-L200 2.5 DID HP 178 KM Intense Plus 2012 - 06.2012-... 152 000 km za nami, ale kilka
problemów już było
-Dodatkowo Pajero Sport 2014 Intense Plus AT - pierwsze 30000 km zrobione - Super Auto |
|
|
|
 |
szerszeniak
Forumowicz

Auto: AUDI 80
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 41 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-05-2013, 22:14
|
|
|
A co ma wspólnego kolumna kierownicza do utraty wspomagania? jeśli uszkodziłeś coś przy maglownicy to jasne że uszkodzenie mechaniczne i brak gwarancji jeśli niczego nie zgiąłeś żadnej rurki od wspomaganie nie uszkodziłeś gumy na maglu to gwarancja powinna być i tyle. |
|
|
|
 |
maćko z lubań
Forumowicz

Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 69 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 05-05-2013, 22:42
|
|
|
szerszeniak, nie wiem, nie znam się, bo i nie muszę opisałem to tak jak ASO nakreśliło sprawę. Ogólnie auto naprawione więc temat może lecieć do kosza |
_________________ Zmiana warty:
-L200 2.5 DID 136 KM Intense 2008 - 02.2008-10.2012 295 000 km - sprzedana, aktualnie ma 340 000 km i dalej jeździ
-L200 2.5 DID HP 178 KM Intense Plus 2012 - 06.2012-... 152 000 km za nami, ale kilka
problemów już było
-Dodatkowo Pajero Sport 2014 Intense Plus AT - pierwsze 30000 km zrobione - Super Auto |
|
|
|
 |
jankomuzykant
Nowy Forumowicz jankomuzykant
Auto: L200 HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2011 Posty: 13 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 06-05-2013, 09:31
|
|
|
napisz (jeśli możesz) co było przyczyną / powodem
dla potomnych |
|
|
|
 |
maćko z lubań
Forumowicz

Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 69 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 25-08-2013, 11:57
|
|
|
jankomuzykant, co do przyczyny nie mam pojęcia, po prostu wyrzygał płyn i koniec z jazdy, sprawdzali, ale nic nie było mechaniczne uszkodzone.
Dobra żarty żartami, ale od naprawy przejechaliśmy około 20 kkm i dla odmiany pompa wspomagania powiedziała "pa-pa" |
_________________ Zmiana warty:
-L200 2.5 DID 136 KM Intense 2008 - 02.2008-10.2012 295 000 km - sprzedana, aktualnie ma 340 000 km i dalej jeździ
-L200 2.5 DID HP 178 KM Intense Plus 2012 - 06.2012-... 152 000 km za nami, ale kilka
problemów już było
-Dodatkowo Pajero Sport 2014 Intense Plus AT - pierwsze 30000 km zrobione - Super Auto |
|
|
|
 |
|
|