Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
żarzy się kontrolka Check Engine
Autor Wiadomość
Ikarus 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT E3 2.0 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 11
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-07-2013, 13:05   żarzy się kontrolka Check Engine

Witam,


Po odpaleniu silnika kontrolka gaśnie ale nie do końca. Żarzy się tak na 30%, w czasie jazdy jak już silnik się rozgrzeje światełko wygasa.

Auto Galatan 2.0 8v GLS 1992r

Miał ktoś podobny przypadek?

Dodam że rozbierałem sterownik i kondensatory jak i cała reszta wyglądają idealnie.

Silnik pracuje poprawnie.

Proszę o poradę
Ostatnio zmieniony przez Ikarus 07-07-2013, 20:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2013, 19:43   

Może tak dla świętego spokoju sprawdź czy nie ma jakiś błędów :)
Zobacz czy nie wymruga Ci jakiś kodów ;)
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
Ikarus 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT E3 2.0 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 11
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-07-2013, 13:50   

Racja,

Muszę zmontować diodę do pomiaru.

Dziwne,że kontrolka nie pali się pełną mocą, tylko lekko żarzy a po nagrzaniu gaśnie, gdyby coś definitywnie było uszkodzone to kontrolka paliła by się non stop chyba :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-07-2013, 14:29   

jak dla mnie to coś nie tak z ECU
zmieniłbym kondensatory dla porządku, ew. podmienił ECU od innego Gala w celu sprawdzenia
 
 
Ikarus 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT E3 2.0 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 11
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-07-2013, 11:51   

Nie mam możliwości podmiany ECU bo nie znam nikogo kto jeździ takim autem.

Kondensatory są jeszcze oryginalne?? z napisami JAPAN :D

Oto fotki sterownika (nie najlepsza jakość gdyż robione tabletem)





 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-07-2013, 13:34   

daleko do Gdańska nie masz :P
mam ECU - co prawda do 1.8, ale odpalić powinien bo też masz SOHC
jak się nie będzie żarzyć, to będzie już wszystko jasne
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-07-2013, 16:11   

Kondziory faktycznie ori - i radzę je wymienić, bo pewnie już zaczęły puszczać :(
Taka przypadłość tych 20 letnich sterowników :)
Wymrugaj błędy najpierw, potem będziemy myśleć :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-07-2013, 08:20   

ztcw to już po problemie - winny był słaby kontakt na lambdzie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.