żarzy się kontrolka Check Engine |
Autor |
Wiadomość |
Ikarus
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT E3 2.0 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 11 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-07-2013, 13:05 żarzy się kontrolka Check Engine
|
|
|
Witam,
Po odpaleniu silnika kontrolka gaśnie ale nie do końca. Żarzy się tak na 30%, w czasie jazdy jak już silnik się rozgrzeje światełko wygasa.
Auto Galatan 2.0 8v GLS 1992r
Miał ktoś podobny przypadek?
Dodam że rozbierałem sterownik i kondensatory jak i cała reszta wyglądają idealnie.
Silnik pracuje poprawnie.
Proszę o poradę |
Ostatnio zmieniony przez Ikarus 07-07-2013, 20:23, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
misio-1992
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-07-2013, 19:43
|
|
|
Może tak dla świętego spokoju sprawdź czy nie ma jakiś błędów
Zobacz czy nie wymruga Ci jakiś kodów |
_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 |
|
|
|
 |
Ikarus
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT E3 2.0 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 11 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-07-2013, 13:50
|
|
|
Racja,
Muszę zmontować diodę do pomiaru.
Dziwne,że kontrolka nie pali się pełną mocą, tylko lekko żarzy a po nagrzaniu gaśnie, gdyby coś definitywnie było uszkodzone to kontrolka paliła by się non stop chyba |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24332 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-07-2013, 14:29
|
|
|
jak dla mnie to coś nie tak z ECU
zmieniłbym kondensatory dla porządku, ew. podmienił ECU od innego Gala w celu sprawdzenia |
|
|
|
 |
Ikarus
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT E3 2.0 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 11 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-07-2013, 11:51
|
|
|
Nie mam możliwości podmiany ECU bo nie znam nikogo kto jeździ takim autem.
Kondensatory są jeszcze oryginalne?? z napisami JAPAN
Oto fotki sterownika (nie najlepsza jakość gdyż robione tabletem)
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24332 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-07-2013, 13:34
|
|
|
daleko do Gdańska nie masz
mam ECU - co prawda do 1.8, ale odpalić powinien bo też masz SOHC
jak się nie będzie żarzyć, to będzie już wszystko jasne |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-07-2013, 16:11
|
|
|
Kondziory faktycznie ori - i radzę je wymienić, bo pewnie już zaczęły puszczać
Taka przypadłość tych 20 letnich sterowników
Wymrugaj błędy najpierw, potem będziemy myśleć |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24332 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 18-07-2013, 08:20
|
|
|
ztcw to już po problemie - winny był słaby kontakt na lambdzie |
|
|
|
 |
|