Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Zwarcie przy zmianie rozrusznika
Autor Wiadomość
cycu777n 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 07-08-2013, 09:30   [E33A 2.0] Zwarcie przy zmianie rozrusznika

Witam wszystkich Mitsumaniaków!! Mam nadzieje ze mi ktoś pomoże.... Wczoraj chciałem zmienić rozrusznik na inny, lecz wyciągając stary zapomniałem odłączyć akumulatora no i zrobiło się zwarcie... od strony akumulatora potopiło tylko osłonę kabli które idą do rozrusznika. Po izolacji tego wszystkiego i założeniu tego nowego rozrusznika nie chce Misiek wcale odpalić... kontrolki na desce rozdzielczej sie swieca, światła są, radio gra.... myślałem ze to moze komputer sie spalil, ale podłączyłem drugi który jest dobry i też zero odezwu ze strony miśka.... podejrzewam ze to kabel ze stacyjki ktory idzie do cewki do rozrusznika, lecz nie jestem pewien, bo rozrusznik probowany był na ostro to ładnie chodzi... Samochód jest to Mitsubishi Galant 1990r 2.0 E33A wersja amerykanska. Bardzo prosze o pomoc w rozwiazaniu tego problemu... Jeszcze jedno, małe bezpieczniki te do 50A są w porządku... Z góry dziękuję i pozdrawiam
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-08-2013, 12:00   

Sprawdź czy jest napięcie na tym grubym przewodzie idącym prosto z akumulatora i czy pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce na odpalanie na tym cienkim idącym do rozrusznika ze stacyjki. Nigdy nie sprawdzałem, jeśli chodzi o Galanta, ale może na tym kablu od akumulatora do rozrusznika też jest jakiś bezpiecznik i się przepalił w momencie zwarcia.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-08-2013, 12:28   

bezpieczniki sprawdź - szczególnie te w puszeczkach (może ten 80 czy 100A się spalił)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.