 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Problemy z Miśkiem 2.0 v6 |
Autor |
Wiadomość |
Jakub 1994
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 24v v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2013 Posty: 3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 01-09-2013, 13:37 [E54A 2.0 V6] Problemy z Miśkiem 2.0 v6
|
|
|
Witam. Mam Problem z moim Miśkiem. Mianowicie wymieniłem mojego Galanta 1.8 na 2.0 v6 i tu pojawił sie problem. Na początku auto sprawowało się bez zarzutu jednak w ostatnim czasie silnik zaczął głośniej pracowac. Wcześniej nie do pomyślenie było bym sojąc na światłach słyszał jego pracę (aż mnie to irytowało czasami) obecnie hałas jest taki jak w moim byłym 1.8 jak nie większy. Dodatkowo silnik szybko łapie temperaturę. Po 5 minutowej pracy na postoju już jest nagrzany do połowy skali... jak rusze po chwili wskazówka lekko przesuwa się w prawą stronę. Wolno równiez taci temperaturę... nie wiem czym to jest spowodowane. Podejrzewałem uszczelke pod głowicą ale jak spojrzałem na stan oleju to nie bierze nic a nic... stąd pytanie czy ktoś wie jakie mogą być przyczyny tego zachowania i koszty naprawy? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź. |
Ostatnio zmieniony przez Jakub 1994 02-09-2013, 14:44, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
rsx
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A
Kraj/Country: UK
Dołączył: 27 Kwi 2013 Posty: 124 Skąd: Minehead
|
Wysłany: 01-09-2013, 15:01
|
|
|
Płyn chlodniczy uzupelniales?
Co do pracy silnika to wyzsze obroty na postoju ma czy po prostu glosniejszy jest akustycznie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jakub 1994
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 24v v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2013 Posty: 3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 01-09-2013, 16:59
|
|
|
Płyn chłodniczy jest, jest czysty bez zabrudzeń. Co do obrotów to ma lekko podwyższone ale nieznacznie bo ma w granichach 1100. Aczkolwiek po dłużeszj jeździe potrafi trzymać w granicha 1500-1600. Silnik wyraźniegłosniejsz jest już przy tym 1100. Jedyny objaw który można jeszcze zaobserwowac to przy odpalaniu słychac tak jakby przepływ wody. Kompletnie nie wiem co to moze być. |
|
|
|
 |
|
|