Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Outlandera 2010
Autor Wiadomość
skala 
Nowy Forumowicz

Auto: szukam.......
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Tsa
Wysłany: 12-09-2013, 12:34   Zakup Outlandera 2010

Witam .
Od jakiegos czasu szukam auta rodzinnego ostatnio wpadł mi w oko Mitsubishi Outlander. Szukałem wczesniej konkurencyjnego Xtraila ale bez rezultatu.
Przyznam szczerze że troszke napaliłem sie na to autko ale po przeczytaniu niektórych opinii na forum mój entuzjazm jest troszkę mniejszy.
Dlatego mam kilka pytań , moze rozstrzygną dylemat.
Szukam auta po 2010 roku, czy sa to te same silniki na pompo- wtryskach jak w modelach wcześniejszych? Czy wystepują w nich podobne problemy?
Z watków forum wyczytalem ze rozrzad do wymiany w okolicach 120tys - czy pompa również?
Patrzyłem ostatni 2 autka , mam wrażenie ze przy przyspieszaniu pedał gazu wpada w delikatne drgania - to norma ?
Czy w szczególności na cos zwrócić uwagę przy szukaniu tego modelu z rocznika 2010 ?
Mam Nadzieje ze nie zaśmiecam forum;)

Z góry dzieki za pomoc.
pozdrawiam
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 12-09-2013, 14:29   

skala napisał/a:
czy sa to te same silniki na pompo- wtryskach jak w modelach wcześniejszych? Czy wystepują w nich podobne problemy?
Z watków forum wyczytalem ze rozrzad do wymiany w okolicach 120tys - czy pompa również?

Tak - to są silniki na pompowtryskach. Awaryjność wg mnie więcej zależy od sposoby użytkowania niż od silnika. Ja nie miałem praktycznie żadnych problemów przez 155kkm - dużo tras, ciężka noga. Samochód sprzedany bez najmniejszych oznak zużycia turbiny, problemów z EGR itp. Znajomy jeździ 80-90 na 6, dużo "tras" 2km i już po 70kkm wie co to jest turbina, EGR, przepustnica, itd... Jak mu radziłem dodatek Castrola do paliwa, przegonienie min. raz w miesiącu samochodu 80-90 ale na czwórce - to słyszałem, że po co, szkoda paliwa, przecież jeździ itd...
Silniki po początkowej wpadce z głowicami - ubywało płynu raczej uchodzą za mało awaryjne i odporne na jakość paliwa nawet zimą. W 2010 temat głowic był ogarnięty przez VW i mało czytam o awariach 2.0TDI na forach skodowskich po 2008r., a jeździ ich znacznie więcej niż Outków.
Po 120kkm masz zgodnie z kalendarzem wymianę paska rozrządu, rolek napinającej i prowadzącej. Warto wymienić przy okazji pompę wody - podobno nie wytrzymują znacznie dłużej, a koszt pompy to bodajże 150zł, więc raz na 120kkm - można zaszaleć ;) . KOmplet części do tego silnika zamyka się kwotą ok. 850zł w ASO - ale Volskwagena, ok. 650,- bdb i markowe zamienniki na Allegro - praktycznie to samo, tyle że bez znaczka VW. Oferty ASO Mitsubishi z reguły należy traktować w formie żartu - są diamentowe ;)
skala napisał/a:
Czy w szczególności na cos zwrócić uwagę przy szukaniu tego modelu z rocznika 2010 ?
ubytki płynu chłodniczego, zrobienie/lub nie wymiany napędu rozrządu, praca sprzęgła - w każdym dieslu to słaby punkt Outka a naprawa jest droga, szumy rolek osprzętu - ori napinająca nie jest tania (ponad 400zł dałem) i tylko w Mitsu była, stan turbiny - ciśnienie doładowania itp (najlepiej u kogoś kto robi turbiny). Sprawy wypadkowe, stanu ogólnego i ogumienia to oczywistości.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
skala 
Nowy Forumowicz

Auto: szukam.......
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Tsa
Wysłany: 12-09-2013, 22:52   

Wszystkie oglądane przeze mnie auta maja przebiegi w okolicach 150tkm. Zdaję sobie sprawę ze wszystko zależy od uzytkownika (i serwisowania samochodu ).
W obydwu oglądanych autach rozrząd był wymieniony ale nie pompa wody (oszczędność ?? nie wiem jak to nazwać skoro mówimy tu o kwotach okolo 200zl).
Pozostaje podjechanie do serwisu i sprawdzenie auta .
Dzieki za info szukam dalej .

Może któryś z kolegów posiadających ten rocznik sie wypowie ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.