 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CK1A 1.3] Dziwne syczenie powietrza |
Autor |
Wiadomość |
Siber
Forumowicz
Auto: Lancer CK1A 1.3 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 33 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 18-09-2013, 12:29 [CK1A 1.3] Dziwne syczenie powietrza
|
|
|
Witam, od jakiegos czasu zauwazylem dziwne syczenie powietrza dochodzace z elementu zaznaconego na zdjeciu a dokladniej pomaranczowego kapselka. Wydaje mi sie, ze wczesniej tego nie bylo a nawet jesli to nie tak glosno. I tu moje pytanie, czy to normalna rzecz? Zatykajac palcem ten otwor w "kapselku" obroty silnika spadaja.
Lancer CK1A, 1998, 4G13 1.3 LPG
 |
|
|
|
 |
ravalus
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 98r 1.3 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 3 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 15-12-2013, 23:53
|
|
|
Witam, u mnie jest to samo.
Mechanik powiedział, żeby tym się nie przejmować, jednak nie daje mi to spokoju.
Jeżeli ktoś wie co to za zjawisko, proszę o informację.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 16-12-2013, 21:42
|
|
|
Zawsze wam tak syczy? Tzn:
- na zimnym i na cieplym silniku?
- na gazie i na benzynie?
- na wolnych obrotach czy jak przegazujesz? |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
ravalus
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 98r 1.3 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 3 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 16-12-2013, 22:44
|
|
|
W moim wypadku na benzynie, na wolnych obrotach i temperatura silnika nie ma tu znaczenia. Po prostu gdy silnik pracuje na luzie nieregularie pojawia sie to syczenie/brzęczenie z tego elementu po czym ustaje. Pare razy udalo mi sie to wyłapać. Z kabiny samochodu jest to niesłyszalne. |
|
|
|
 |
|
|