 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zakup Outlandera II gen ok 2009 roku |
Autor |
Wiadomość |
santman
Nowy Forumowicz
Auto: Avensis T25 2003 2,0 D4D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 1 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: 25-09-2013, 16:34 Zakup Outlandera II gen ok 2009 roku
|
|
|
Witam kolegów i koleżanki.
Jako że czas na przesiadkę z mojej poczciwej avensis na coś większego padło na outlandera. W firmie mam już L200 i sprawuje się bardzo dobrze a jako że nie potrzebny mi kolejny czołg myślę poważnie nad Outlanderem.
Mój wybór praktycznie już padł na jeden z poniższych :
pierwszy
drugi
W związku z tym mam kilka pytań ( zakłądam że oba auta serwisowane na bieżąco w ASO jak napisane - były brane na firmy i to w koszta się wlicza tak więc skłonny jestem w to uwierzyć ale jeszcze oczywiście sprawdzę ) :
1. czy lepiej brać motor 2,2 mimo nieco wyższego przebiegu czy jednak 2,0 poczciwego VW ?
2. Czy no powyższych aukcjach na zdjęciach widoczne jest coś co powinno mnie zaniepokoić ?
3. Na jakie rzeczy zwrócić szczególnie uwagę przy oględzinach ?
4. Czy prawdą jest że 2,2 posiada rozrząd na łańcuchu ? Czy po kupnie wymieniać łańcuch czy poczekać do 240 tyś ?
5. Może koledzy mają doświadczenia w powyższymi modelami ? Jak z ich awaryjnością ?
6. Po zakupie koszty serwisu w Citroenie / Peugeot znacząco mniejsze ?
Za udzielone porady serdecznie z góry dziękuję i życzę sobie i kolegom bezawaryjności i szerokości. |
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 26-09-2013, 08:15
|
|
|
Nie mam ani jednego ani drógiego silnika ale oboma miałem okazję jeździć. Pozwól że Ci przytoczę opinie z którą się w 100% zgodzę":
"Warto dopłacić za diesla. Ludzie sie napalili, że mogą kupić autko o 50 tysięcy tańsze w podstawowym wyposażeniu i slabiutką benzyną (2.0 147 KM) i bedą mieli przyjemność z jazdy. Trochę śmieszne, trochę infantylne i tyle! Tu potrzeba mocnego motoru (nawet 2.0 TDI niemieckiej produkcji nie dawał rady ze swoimi 140 KM, gdzie w pasku ten motor śmigał!) - minimum 2.4 w benzynę lub 2.2 w dieslu. Polak potrafi i pózniej pisze bzdury!"
Ty niestety Mivec-a nie kupujesz, na pewno nie za te pieniądze ale ta buda na prawdę waży i 2.0 od razu pojedzieć chipować a za chwilę sprzęgło robić. Nie rozumiem po co kupować 2.0 aby mu od razu chipa kręcić. Rzeczywiście w 100% "Polak potrafi i pózniej pisze bzdury!" |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
Komandor
Mitsumaniak
Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 493 Skąd: Z morza
|
Wysłany: 27-09-2013, 20:36
|
|
|
Który diesel lepszy? Po 4 letniej lekturze Forum wdaje sie ze 2.2 PSA sprawia mniej klopotow ale tez sprzedano ich mniej niz 2.0. Osobiscie brałbym 2.2 bo mocy nigdy za wiele a roznica w cenie maleje z wiekiem aut. Koszty uslug w serwisie PSA sa podobne ale czesci zdecydowanie tansze niz ori mitsu. Na rynku jest juz sporo dobrych zamiennikow wiec mozna czesto zrezygnowac z czesci ori. Na koniec dodam ze z benzynowym 2.4 jeździ się nieco drozej ale bezproblemowo. |
_________________ Wolność ma zapach benzyny... |
|
|
|
 |
|
|