Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L200 Nierówna praca na wolnych obrotach i utrata mocy
Autor Wiadomość
pawels0 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L200 2006r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 27-09-2013, 20:53   L200 Nierówna praca na wolnych obrotach i utrata mocy

Witam,

Posiadam Mitsubishi L200 rocznik 2006 (ostatnia generacja). Silnik to 2.5 DID 136KM, wersja dokładnie nie wiem, ale chyba któraś Intense o ile to istotne. Od jakiegoś czasu moje auto nękają pewne dolegliwości, a mianowicie silnik na wolnych obrotach zaczął bardzo nierówno chodzić, klekotać, a do tego dostaje wibracji. Ponadto brakuje mu mocy, nie wkręca powyżej 3000 obr./min i ogólnie czuć znaczne osłabienie, szczególnie przy dynamicznym ruszaniu (czasem potrafi prawie zgasnąć) i przyśpieszaniu. Czasami też zapalają się dziwne kontrolki na desce rozdzielczej, wyglądają jakby od ESP, ale nie jestem pewien. Gdy zapalają się właśnie te kontrolki - licznik spalania na monitorze zaczyna wariować (potrafi spaść do 0.00l/100km). Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną, auto ma jakieś 155 000km przebiegu (licznikowe...), przy około 120 000km uległy awarii wszystkie wtryskiwacze, zostały zmienione na nowe. Czy obawiać się najgorszego scenariusza (wtryskiwaczy ponownie) ? Czy to może jakaś drobna awaria? Prosiłbym o porady.

Pozdrawiam.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-09-2013, 08:26   

Zajrzałeś co masz w zbiorniku paliwa, albo chociaż filtra?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
pawels0 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L200 2006r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 29-09-2013, 21:39   

Jeżeli chodzi o filtr to był nie tak dawno zmieniany, wiosną w tym roku (przebiegi od tego czasu nie były zbyt wielkie), a do zbiornika faktycznie nie zaglądałem. Samochód był w kilku warsztatach, lecz w żadnym nie postawiono dokładnej diagnozy (tłumaczą się brakiem oprogramowania).
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 30-09-2013, 12:22   

A co ma do tego kiedy był wymieniany??. Wystarczy jeden raz paliwo złe zatankować, a po to jest filtr żeby go sprawdzić.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 30-09-2013, 15:52   

Może warto przeczyscić pompe i wtryski nie zaszkodzi a pomoże sprawdzony środek http://www.rolcar.pl/liqu...ski-diesla-0-5l
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.