 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
L200 Nierówna praca na wolnych obrotach i utrata mocy |
Autor |
Wiadomość |
pawels0
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L200 2006r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2013 Posty: 2 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 27-09-2013, 20:53 L200 Nierówna praca na wolnych obrotach i utrata mocy
|
|
|
Witam,
Posiadam Mitsubishi L200 rocznik 2006 (ostatnia generacja). Silnik to 2.5 DID 136KM, wersja dokładnie nie wiem, ale chyba któraś Intense o ile to istotne. Od jakiegoś czasu moje auto nękają pewne dolegliwości, a mianowicie silnik na wolnych obrotach zaczął bardzo nierówno chodzić, klekotać, a do tego dostaje wibracji. Ponadto brakuje mu mocy, nie wkręca powyżej 3000 obr./min i ogólnie czuć znaczne osłabienie, szczególnie przy dynamicznym ruszaniu (czasem potrafi prawie zgasnąć) i przyśpieszaniu. Czasami też zapalają się dziwne kontrolki na desce rozdzielczej, wyglądają jakby od ESP, ale nie jestem pewien. Gdy zapalają się właśnie te kontrolki - licznik spalania na monitorze zaczyna wariować (potrafi spaść do 0.00l/100km). Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną, auto ma jakieś 155 000km przebiegu (licznikowe...), przy około 120 000km uległy awarii wszystkie wtryskiwacze, zostały zmienione na nowe. Czy obawiać się najgorszego scenariusza (wtryskiwaczy ponownie) ? Czy to może jakaś drobna awaria? Prosiłbym o porady.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-09-2013, 08:26
|
|
|
Zajrzałeś co masz w zbiorniku paliwa, albo chociaż filtra? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
pawels0
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L200 2006r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2013 Posty: 2 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 29-09-2013, 21:39
|
|
|
Jeżeli chodzi o filtr to był nie tak dawno zmieniany, wiosną w tym roku (przebiegi od tego czasu nie były zbyt wielkie), a do zbiornika faktycznie nie zaglądałem. Samochód był w kilku warsztatach, lecz w żadnym nie postawiono dokładnej diagnozy (tłumaczą się brakiem oprogramowania). |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-09-2013, 12:22
|
|
|
A co ma do tego kiedy był wymieniany??. Wystarczy jeden raz paliwo złe zatankować, a po to jest filtr żeby go sprawdzić. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 30-09-2013, 15:52
|
|
|
Może warto przeczyscić pompe i wtryski nie zaszkodzi a pomoże sprawdzony środek http://www.rolcar.pl/liqu...ski-diesla-0-5l |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|
|