Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander z Płocka co myślicie ...
Autor Wiadomość
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 30-09-2013, 09:53   Outlander z Płocka co myślicie ...

http://otomoto.pl/mitsubi...-C28916794.html

jako że widziałem tego płockiego to zdam relację z oględzin i jako że był sprzedający (prywatny właściciel to go wypytałem co nie o co o przeszłość auta bez koloryzowania komisu) kilka faktów
po pierwsze auto ma 240 tys nalotu a nie 220 jak zapewnia komis
po drugie nie była wymieniana turbina (generalnie nic z nią nie było robione)
po trzecie auto owszem po wymianie kpl sprzęgła,dwumasy ale nie w ASO tylko u jakiegoś mechanika
po czwarte auto serwisowane w ASO tylko do końca gwarancji później robione u mechianików.
to takie sprostowanie

oględziny... blacharsko nie stwierdziłem napraw tu wszystko wydaje się ok (niestety nie miałem czujnika przy sobie ale kolorystycznie i pasowanie elementów się zgadzało więc nawet jestem w stanie uwierzyć że nie było dzwona), zewnętrznych ognisk rdzy itp... kilka drobnych rysek i wgniotek od drzwi innych aut ale raczej jak na używkę to chyba norma... (+ uśmieszek narysowana na drzwiach kamieniem potrzebna polerka)
tył auta po pierwsze był jakiś mega problem z otworzeniem dolnej części klapy nie wiem czy to przez to że koła zblokowały mechanizm czy coś tam się działo w każdym razie stawiał spory opór (dwa był zainstalowany hak więc nie dało się całkowicie położyć klapy)... zamykanie też mega opór i po zamknięciu tak jakby góna klapa nie dobijała (zamek albo coś) bo naciskając lewy róg można ją było mocniej docisnąć ale odbijała- generalnie zamknąć się dała ale z tym lekkim ruchem (nie wiem jak to dokładnie określić) może ten typ tak ma....

wnętrze kiera mocno wytarta niemal do gołego fotel kierowcy w jednym miejscu pęknięcie na boczku na łączeniu szwu tak to skóra raczej w dobrym stanie bez wyraźnych pęknięć czy przetarć ... gałka zużyta normalnie ... tylna kanapa tu jakoś skóra była powyciągana ale ponoć ktoś walnął felgi na skórę i to od tego ... co do elektryki to wszystko działało nie sprawdziłem tylko szyberdachu ... napęd według wskazań kompa się przełączał... niestety było sucho i nie mogłem sprawdzić czy się faktycznie włącza... kluczyk bezdotykowy śmieszny gadget

mechanika i tu się teraz zacznie
luzów na kierze nie stwierdziłem za to jest problem chyba z maglem,listwą albo wspomaganiem przynajmniej ja tak to oceniam bo jak się kręci kierownicą to auto wydaje taki dziwny charkot/stukot ciężko to opisać ale powstaje tylko przy kręceniu kierownicą czy to na postoju czy w trakcie jazdy (może to ewentualnie przeguby) ale przy przyspieszaniu na prostych kołach tego nie ma więc jakoś to mi najmniej pasuje ... tu pytanie do speców co to może być i jak droga może być naprawa

zawieszenia jakoś wyraźnie nie stukało ale tu potrzebna diagnostyka....

a na rozpurce kielkichów były małe ogniska rdzy i prawmy kielichu była woda ale to pewnie po myciu auta

hamulce przednie klocki do wymiany tarcze zaczyna się tworzyć rant... tylne klocki po wymianie w db stanie tarcze bez rantu... generalnie tarcze na obu osiach za jakiś czas będą do wymiany bo w najlepszym stanie nie są ...

kolejna kwestia sprzedający mówił że auto ma fabryczny chip ... tyle że jest wyłączony bo coś się waliło z elektryka i sam się wyłączał czy jakoś tak... szczegółów nie umiał poda bo ponoć na autach się nie zna... tu pytanie czy to da się naprawić i jak długo auto na tym latało bo może mieć to istotny wpływ na życie turbiny ...

mam VIN pytanie czy ktoś ma dostęp do AUTO GT w warszawie bo tam samochód był piony i mógłby sprawdzić jego historię... albo czy ktoś ma dojścia do ASO żeby sprawdzić historię samochodu...

generalnie po oględzinach ma mieszane odczucia... ze względu na turbo (chip nie wiadomo czy był strojony i jak i czemu się wyłącza) oraz te stuki to może być mega skarbonka... co o tym myślicie zwłaszcza patrząc na potencjalną listę napraw
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 30-09-2013, 12:37   

pardziak napisał/a:
po trzecie auto owszem po wymianie kpl sprzęgła,dwumasy ale nie w ASO tylko u jakiegoś mechanika


po 100-tne jak robi to 99% użytkowników tego forum !!!
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 30-09-2013, 13:06   

borsak1 napisał/a:
pardziak napisał/a:
po trzecie auto owszem po wymianie kpl sprzęgła,dwumasy ale nie w ASO tylko u jakiegoś mechanika


po 100-tne jak robi to 99% użytkowników tego forum !!!



chodzi o to że Komis zapewniał że wszystko robione w ASO... absolutnie nie uważame tego za wadę ... bo to czy że coś robione w ASO nie znaczy że jest zrobione dobrze...
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 30-09-2013, 14:18   

pardziak napisał/a:
chodzi o to że Komis zapewniał że wszystko robione w ASO
- stare polskie pożekadło gada "Nie kupujemy samochodu w komisie, a przynajmniej nie wierzymy bezgranicznie w to co nam mówią w owym komisie".
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 30-09-2013, 15:52   

pardziak napisał/a:
tu pytanie do speców co to może być i jak droga może być naprawa
w Mitsu gdy w grę wchodzą ori części a nie ma zamienników - każda naprawa jest droga. A nawet bardzo droga.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 30-09-2013, 16:13   

ok tylko pytanie czy rozmawiamy o maglu, pmpowie wspomagania czy np. krzyżakach na kolumnie kierowniczej... magiel można regenerować... albo kupić używkę tylko tu też nie wiadomo w jakim stanie to będzie
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 30-09-2013, 17:36   

odpuściłbym sobie Outka, w którym coś jest nie tak ze wspomaganiem. Mój miał 155kkm i nic się tam nie działo.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 30-09-2013, 21:37   

Jeśli to wina pompy wspomagania, to jakieś dwa lata temu używanej można było ze świecą szukać. Na forum kilka osób pytało, a od silnika 2.4 ma conajmniej inne kółko pasowe.
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 30-09-2013, 21:38   

i pewnie raczej sobie go odpuszczę nie wzbudził mojego zaufania za to mam nowy obiekt do oceny :)

co wy na to

http://otomoto.pl/mitsubi...-C30766885.html ... rozmawiałem z Panem i ma przemalowany prawy tylny błotnik i lewe tylne drzwi ponoć po szkodach parkingowych ... Turbina wymieniona jeszcze na gwarancji ... co myślicie warto się turlać ponad 300 km celem oględzin ?!

a może zmienić typ np na PUG 4007 bliźniacze auto z silnikami HDI jak wypada to jakościowo ?!
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 01-10-2013, 12:34   

Co do różnicy w fachowości Servis ASO a zaufany dobry mechanik raczej postawiłbym na jakość tego drugiego
Co do drugiego ogłoszenia to wygląda przyzwoicie
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 01-10-2013, 13:58   

i jeszcze ten sprowadzony z Belgii przemalowany oba boki ponoć po przerysowaniu gwoździem i nawet da zdjęcia do wglądu

http://otomoto.pl/mitsubi...-C30690528.html
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-10-2013, 15:48   

Tego do auta z Belgi spytaj o certyfikat z przegłądu przed sprzedażnego ,tam jest to obowiązkowe i podają przebieg
_________________

 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 01-10-2013, 16:35   

ponoć ma coś takiego ... zupełnie przypadkiem będę w ostrowcu w sobotę to podjadę o go luknę ;) i jak nic zdam relację...
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-10-2013, 17:31   

dziwna wersja - ze skórą, a bez ksenonów i rockforda. W PL nie było takich - pewnie w Belgii szły czasami w zupełnie innej konfiguracji
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 08-10-2013, 15:10   

będę się prawdopodobnie wybierał po tego Gdańskiego i ty mam pytanie gdzie najlpiej zabrać go na sprwadzenie przed sprzedażowe... nie musi byś ASO ale ma być mega dokładnie z ASO to wyczytałem że nie jaki Agromax jest polecany ... chodzi mi o sprawdzenie głównie turbiny, zawieszenia, przeniesienie napędu, podpięcie pod kompa itp ...

polecicie kogoś skrupulatnego ?!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.