Outlander z Płocka co myślicie ... |
Autor |
Wiadomość |
pardziak
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 100 Skąd: Polska
|
Wysłany: 30-09-2013, 09:53 Outlander z Płocka co myślicie ...
|
|
|
http://otomoto.pl/mitsubi...-C28916794.html
jako że widziałem tego płockiego to zdam relację z oględzin i jako że był sprzedający (prywatny właściciel to go wypytałem co nie o co o przeszłość auta bez koloryzowania komisu) kilka faktów
po pierwsze auto ma 240 tys nalotu a nie 220 jak zapewnia komis
po drugie nie była wymieniana turbina (generalnie nic z nią nie było robione)
po trzecie auto owszem po wymianie kpl sprzęgła,dwumasy ale nie w ASO tylko u jakiegoś mechanika
po czwarte auto serwisowane w ASO tylko do końca gwarancji później robione u mechianików.
to takie sprostowanie
oględziny... blacharsko nie stwierdziłem napraw tu wszystko wydaje się ok (niestety nie miałem czujnika przy sobie ale kolorystycznie i pasowanie elementów się zgadzało więc nawet jestem w stanie uwierzyć że nie było dzwona), zewnętrznych ognisk rdzy itp... kilka drobnych rysek i wgniotek od drzwi innych aut ale raczej jak na używkę to chyba norma... (+ uśmieszek narysowana na drzwiach kamieniem potrzebna polerka)
tył auta po pierwsze był jakiś mega problem z otworzeniem dolnej części klapy nie wiem czy to przez to że koła zblokowały mechanizm czy coś tam się działo w każdym razie stawiał spory opór (dwa był zainstalowany hak więc nie dało się całkowicie położyć klapy)... zamykanie też mega opór i po zamknięciu tak jakby góna klapa nie dobijała (zamek albo coś) bo naciskając lewy róg można ją było mocniej docisnąć ale odbijała- generalnie zamknąć się dała ale z tym lekkim ruchem (nie wiem jak to dokładnie określić) może ten typ tak ma....
wnętrze kiera mocno wytarta niemal do gołego fotel kierowcy w jednym miejscu pęknięcie na boczku na łączeniu szwu tak to skóra raczej w dobrym stanie bez wyraźnych pęknięć czy przetarć ... gałka zużyta normalnie ... tylna kanapa tu jakoś skóra była powyciągana ale ponoć ktoś walnął felgi na skórę i to od tego ... co do elektryki to wszystko działało nie sprawdziłem tylko szyberdachu ... napęd według wskazań kompa się przełączał... niestety było sucho i nie mogłem sprawdzić czy się faktycznie włącza... kluczyk bezdotykowy śmieszny gadget
mechanika i tu się teraz zacznie
luzów na kierze nie stwierdziłem za to jest problem chyba z maglem,listwą albo wspomaganiem przynajmniej ja tak to oceniam bo jak się kręci kierownicą to auto wydaje taki dziwny charkot/stukot ciężko to opisać ale powstaje tylko przy kręceniu kierownicą czy to na postoju czy w trakcie jazdy (może to ewentualnie przeguby) ale przy przyspieszaniu na prostych kołach tego nie ma więc jakoś to mi najmniej pasuje ... tu pytanie do speców co to może być i jak droga może być naprawa
zawieszenia jakoś wyraźnie nie stukało ale tu potrzebna diagnostyka....
a na rozpurce kielkichów były małe ogniska rdzy i prawmy kielichu była woda ale to pewnie po myciu auta
hamulce przednie klocki do wymiany tarcze zaczyna się tworzyć rant... tylne klocki po wymianie w db stanie tarcze bez rantu... generalnie tarcze na obu osiach za jakiś czas będą do wymiany bo w najlepszym stanie nie są ...
kolejna kwestia sprzedający mówił że auto ma fabryczny chip ... tyle że jest wyłączony bo coś się waliło z elektryka i sam się wyłączał czy jakoś tak... szczegółów nie umiał poda bo ponoć na autach się nie zna... tu pytanie czy to da się naprawić i jak długo auto na tym latało bo może mieć to istotny wpływ na życie turbiny ...
mam VIN pytanie czy ktoś ma dostęp do AUTO GT w warszawie bo tam samochód był piony i mógłby sprawdzić jego historię... albo czy ktoś ma dojścia do ASO żeby sprawdzić historię samochodu...
generalnie po oględzinach ma mieszane odczucia... ze względu na turbo (chip nie wiadomo czy był strojony i jak i czemu się wyłącza) oraz te stuki to może być mega skarbonka... co o tym myślicie zwłaszcza patrząc na potencjalną listę napraw |
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 30-09-2013, 12:37
|
|
|
pardziak napisał/a: | po trzecie auto owszem po wymianie kpl sprzęgła,dwumasy ale nie w ASO tylko u jakiegoś mechanika |
po 100-tne jak robi to 99% użytkowników tego forum !!! |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
pardziak
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 100 Skąd: Polska
|
Wysłany: 30-09-2013, 13:06
|
|
|
borsak1 napisał/a: | pardziak napisał/a: | po trzecie auto owszem po wymianie kpl sprzęgła,dwumasy ale nie w ASO tylko u jakiegoś mechanika |
po 100-tne jak robi to 99% użytkowników tego forum !!! |
chodzi o to że Komis zapewniał że wszystko robione w ASO... absolutnie nie uważame tego za wadę ... bo to czy że coś robione w ASO nie znaczy że jest zrobione dobrze... |
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 30-09-2013, 14:18
|
|
|
pardziak napisał/a: | chodzi o to że Komis zapewniał że wszystko robione w ASO | - stare polskie pożekadło gada "Nie kupujemy samochodu w komisie, a przynajmniej nie wierzymy bezgranicznie w to co nam mówią w owym komisie". |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 30-09-2013, 15:52
|
|
|
pardziak napisał/a: | tu pytanie do speców co to może być i jak droga może być naprawa | w Mitsu gdy w grę wchodzą ori części a nie ma zamienników - każda naprawa jest droga. A nawet bardzo droga. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
pardziak
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 100 Skąd: Polska
|
Wysłany: 30-09-2013, 16:13
|
|
|
ok tylko pytanie czy rozmawiamy o maglu, pmpowie wspomagania czy np. krzyżakach na kolumnie kierowniczej... magiel można regenerować... albo kupić używkę tylko tu też nie wiadomo w jakim stanie to będzie |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 30-09-2013, 17:36
|
|
|
odpuściłbym sobie Outka, w którym coś jest nie tak ze wspomaganiem. Mój miał 155kkm i nic się tam nie działo. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 30-09-2013, 21:37
|
|
|
Jeśli to wina pompy wspomagania, to jakieś dwa lata temu używanej można było ze świecą szukać. Na forum kilka osób pytało, a od silnika 2.4 ma conajmniej inne kółko pasowe. |
|
|
|
 |
pardziak
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 100 Skąd: Polska
|
Wysłany: 30-09-2013, 21:38
|
|
|
i pewnie raczej sobie go odpuszczę nie wzbudził mojego zaufania za to mam nowy obiekt do oceny
co wy na to
http://otomoto.pl/mitsubi...-C30766885.html ... rozmawiałem z Panem i ma przemalowany prawy tylny błotnik i lewe tylne drzwi ponoć po szkodach parkingowych ... Turbina wymieniona jeszcze na gwarancji ... co myślicie warto się turlać ponad 300 km celem oględzin ?!
a może zmienić typ np na PUG 4007 bliźniacze auto z silnikami HDI jak wypada to jakościowo ?! |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 01-10-2013, 12:34
|
|
|
Co do różnicy w fachowości Servis ASO a zaufany dobry mechanik raczej postawiłbym na jakość tego drugiego
Co do drugiego ogłoszenia to wygląda przyzwoicie |
|
|
|
 |
pardziak
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 100 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-10-2013, 15:48
|
|
|
Tego do auta z Belgi spytaj o certyfikat z przegłądu przed sprzedażnego ,tam jest to obowiązkowe i podają przebieg |
_________________
 |
|
|
|
 |
pardziak
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 100 Skąd: Polska
|
Wysłany: 01-10-2013, 16:35
|
|
|
ponoć ma coś takiego ... zupełnie przypadkiem będę w ostrowcu w sobotę to podjadę o go luknę i jak nic zdam relację... |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 01-10-2013, 17:31
|
|
|
dziwna wersja - ze skórą, a bez ksenonów i rockforda. W PL nie było takich - pewnie w Belgii szły czasami w zupełnie innej konfiguracji |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
pardziak
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 100 Skąd: Polska
|
Wysłany: 08-10-2013, 15:10
|
|
|
będę się prawdopodobnie wybierał po tego Gdańskiego i ty mam pytanie gdzie najlpiej zabrać go na sprwadzenie przed sprzedażowe... nie musi byś ASO ale ma być mega dokładnie z ASO to wyczytałem że nie jaki Agromax jest polecany ... chodzi mi o sprawdzenie głównie turbiny, zawieszenia, przeniesienie napędu, podpięcie pod kompa itp ...
polecicie kogoś skrupulatnego ?! |
|
|
|
 |
|