R/D LOCK i "pipczenie" przy 120km/h |
Autor |
Wiadomość |
disterek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L200 2,5 '08r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 10 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 05-10-2013, 16:54 R/D LOCK i "pipczenie" przy 120km/h
|
|
|
Witam, mam 2 pytania a propo L200 mojego i znajomego.
Co do mojego L200. Jest to wersja sprowadzana, ta bez poduszek, i wszystkich zbędnych systemów. Napewno nie jeden z was widział, wyróżnia się zaczepami na plandekę w koło paki i chromowanym zderzakiem. Rocznik 2008r. I w tym L200 mam mały problem, tzn. włącza się alarm ostrzegawczy przy przekroczeniu 120km/h. Wiem, że wersje europejskie nie mają tego. Czy ktoś z was wie jak to wyłączyć?
Co do L200 znajomego, jest to wersja Single Cab, również 2008r. ale z poduchami i systemami. Posiada on po lewej stronie od kierownicy przycisk "R/D LOCK". U mnie tego nie ma. Czy ktoś wie jak to działa? Kontrolka się pojawia przy przekręcaniu kluczyka ale wciskając ten przycisk już jak samochód pracuje, nic się nie dzieje.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 05-10-2013, 19:01
|
|
|
Rear differential lock. Zajarzył czy tłumaczyć jak ksiądz Magdzie? |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
disterek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L200 2,5 '08r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 10 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 05-10-2013, 19:56
|
|
|
Bez przesady kolego, rozwinięcie tego skrótu znam... Chodzi mi jak to uruchomić? Kontrolka napewno działa bo przy przekręcaniu kluczyka się zapala. W dodatko włącznik ma 3 pozycje, góra, środek, dół. |
|
|
|
 |
Qdrju007
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2008 2.5 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2013 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-10-2013, 20:02
|
|
|
Wersja na rynek arabski. Mają tam taki wymóg prawny, że ma kierowcę wkurzać jeśli przekroczy maksymalną dozwoloną prędkość.
Przypuszczam, że można to jakoś wyłączyć programowo. Mam MUT-III i sprawdzę, choć ja się do tego przyzwyczaiłem |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 05-10-2013, 22:07
|
|
|
Bez przesady kolego. Przywitać się nie umiesz to i może innych spraw nie znasz. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
romero
Mitsumaniak

Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 629 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 06-10-2013, 08:58
|
|
|
disterek napisał/a: | bez poduszek, i wszystkich zbędnych systemów |
A może bez "tych zbędnych systemów" nie powinno się szybciej jeździć |
_________________
 |
|
|
|
 |
disterek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L200 2,5 '08r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 10 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 10-10-2013, 16:08
|
|
|
Przywitałem się wyżej .
Nie jest to co prawda wyścigówka ale często się jeździ te 120/130 km/h i pipczenie wkurza. Ogarnia ktoś jeden albo drugi temat?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 10-10-2013, 19:18
|
|
|
Witam
Poprostu znajdz jakiegos elektryka niech wylutuje brzeczyk.
Jesli tego nie chcesz kup elektronike z l200 europejskiego |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
Qdrju007
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2008 2.5 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2013 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-10-2013, 19:31
|
|
|
100% można wyłączyć brzęczyk za pomocą MUT-III. Brzęczyk służy też do innych ostrzeżeń i lepiej go nie wylutowywać. |
|
|
|
 |
|