Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech od podstaw
Autor Wiadomość
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 22-10-2013, 17:54   Wydech od podstaw

Sluchajcie, pod podlaga mam jakies dziwne urządzenie. Wyglada to na wydech, ale w rzeczywistosci to jest sitko z pieknym rudym kolorkiem :evil:

Mozliwe ze bedzie slimaczek montowany :badgrin: i gaz :/

Zastanawiam sie nad 2,5" kwasowka bez kata.
Gdzie i co umiescic tak by strzelalo rajdowo :twisted: ale zeby mnie u ruskich nie bylo slychac? 8)

Czy jest jakis pomiar objetosci wydechu do G6 2.0 w np. Litrach czy tam m3 ?

Dawac dwururke, czy singla? (zawsze mozna zrobic 2.rurke po kolektorze)

Jakie ewt. produkty (tanie) ale dobre polecacie? 8)

Jak w ogole zaplanowac taka przerobke. Oczywisce wszystko sam bede spawal
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
gondoljerzy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 23
Skąd: Łomża
Wysłany: 07-11-2013, 18:49   

Co masz na myśli pisząc o ślimaczku? Turbosprężarkę? Bo jeśli tak, to od razu można myśleć o 2,5 cala. Jeśli nie chodzi o turbo to 2 cale wystarczy, a lepiej od rynny pod podłogą zrobił by kolektor rurowy.
_________________
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Nie logowałem się przez rok i znów zaczynam od zera.
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 16-12-2013, 13:32   

gondoljerzy, Dzieki ze wreszcie sie ktos odezwal :P

Slimaczek=Turbo :lol:
Mam tez przemyslenia dot. LPG+Turbo do G6 8v :twisted: czy marzenie jest realne? :iroc:

Nie rozumiem: a lepiej od rynny pod podłogą zrobił by kolektor rurowy :?:

A po za tym, to co napisalem w 1. poscie (przemyslenia i teorie) sa one rzeczywise :?:
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
KrysRein 
Nowy Forumowicz


Auto: E32A wanna be GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-12-2013, 20:59   

W swojej byłej Civice ed7 miałem kolektor 4-2-1 dwie strumiennice i wszystko zakończone apexi n1 - marchewy szły na 10 cm przy wysokich a przy redukcji bosko bulgotał. Wszystko było na 2 calach z tego co pamiętam - piękna sprawa polecam ;)
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 25-12-2013, 21:19   

hehe, wiesz. Szkoda że nie ma tylu częsci i zamiennych i tuningowych do Galu G6
Ja uciąłem tylni tłumik i mi strzela. także nie jest źle.

Ale 4-2-1 robić to trzeba na spec. zamówienie.
Ile sądzisz żeby to kosztowało?

W ogóle to turbinke do 8v dało by się wstawić?
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
KrysRein 
Nowy Forumowicz


Auto: E32A wanna be GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-12-2013, 05:27   

Nie wiem jak Twój ale mój ma orginalnie 4-2-1. Też uciąłem w swoim i dziwek ma jak vtec hondy :twisted: Da radę ale bez odprężania to mało dmuchniesz. Jest dużo projektów na dsm
. Tylko albo na zamówienie kolektor pod turbo albo w moim przypadku od 4g32t(chyba).
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 23-01-2014, 11:25   

KrysRein, Dokładnie, jest 4-2-1 :twisted:
Chciałbym założyć te 2,5" z katem i 2 tłumnikami. Ale nie wiem jak wyliczyć opór spalin, z oporem stawiającym przez wydech.
W ogóle chciałbym znać jakiś schemat, który mi pozwoli zdecydować czy 2, czy 2,5" (Ewt. jakie tłumiki wybierać)
Wydaje mi się z logicznego myślenia że 2,5" miałby dużo piękniejszy głos wydechu niż standardowe 2cale :idea:

A pierdzenie/strzelanie o którym pisałem, to był wynik spalania mieszanki w kolektorze. (przepływomierz się zepsuł) Więc jest mało strzelania teraz na nowym :?

[ Dodano: 31-01-2014, 18:44 ]
KrysRein, Btw, odradzają mi 2,5" to może walne 2,25" :twisted:
jak Ci się wydaje

Jaką końcówkę wybrać żeby był porządany efekt :?:

[ Dodano: 31-01-2014, 19:03 ]
http://allegro.pl/tlumik-...3876439337.html

Dość tania alternatywa i zachęcająca, z powodu takiego że można wyjąć wyciszenie
Jak wy to widzicie?
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.