|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Chyba wyjadę... |
Autor |
Wiadomość |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2007, 11:08 Chyba wyjadę...
|
|
|
Witam. Razem z narzeczoną zastanawiamy się nad wyjazdem...
Niby mamy pracę jednak przydało by się troche więcej kasy.
Chcielibyśmy wyjechać mniej więcej od marca do sierpnia (we wrześniu mamy ślub)
Ponieważ jestem zielony w tym temacie doradźcie co i jak załatwić, gdzie szukać i jak wyjechać.
Nie mamy żadnych znajomych do których można by jechać, w ciemno też mi się nie uśmiecha...
Macie jakieś pomysły? Znacie może miejsca gdzie pracuje dużo Polaków, gdzie można łatwo znaleźć jakies lokum?
Byłbym wdzięczny za jakieś info umieszczone w tym temacie.
Pozdrawiam
Ficu |
|
|
|
 |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 22-01-2007, 11:24
|
|
|
z tego co pamiętam (w Anglii byłem przez rok 2000-2001) to właśnie należy unikać miejsc gdzie jest dużo polaków. Ja byłem w 30k miasteczku i było na prawdę fajnie |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2007, 11:43
|
|
|
McDoune napisał/a: | Ja byłem w 30k miasteczku |
Takie coś było by fajne |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2007, 11:50
|
|
|
www.seasonalwork.dk <- jedz do Danii - nigdzie takiej kasy jak tam nie zarobisz |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2007, 12:00
|
|
|
No z tym że teraz sezonu na truskawki to chyba nie ma... |
|
|
|
 |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
|
Wysłany: 22-01-2007, 12:03
|
|
|