 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przy 1800 obrotów jak by przerywał pracę ..... |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek1977
Nowy Forumowicz
Auto: L 200 (2007)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 15 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 10-11-2013, 21:00 Przy 1800 obrotów jak by przerywał pracę .....
|
|
|
Dodam że 2 lata temu "złapało mi paliwo" w zimie (letnie było zalane,nie pytajcie co i jak),dojechałem do mechanika z bólem,postał w ciepłym garażu,filtr zmieniony,niby wszystko ok,ale .......... jak chodzi silnik z okolicy pompy słychać takie dziwne "piszczenie" ,powiązane jest (tak mi się wydaje) z tym to że równo przy 1800 obrotów,tak jak by przerywało szarpało silnikiem,do 1750 i ponad 1850 obrotów jest ok,dodam że tylko podczas jazdy,na biegu jałowym tego nie ma,po za tym zero objawów,pali super w największe mrozy,jeździ normalnie.
Myślicie że pompa wariuje ? nie wiem co myśleć,ostatnio wyczyszczony egr,nowy filtr paliwa i dalej to samo,ktoś ma jakiś pomysł ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-11-2013, 08:48
|
|
|
Może być uszkodzony czujnik w pompie wtryskowej.
Podłączałeś jakiś komp? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Wojtek1977
Nowy Forumowicz
Auto: L 200 (2007)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 15 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 11-11-2013, 15:27
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Może być uszkodzony czujnik w pompie wtryskowej.
Podłączałeś jakiś komp? |
Nie,nie podłączałem,błędów nie bije,mój mechanik nie ma rozbudowanego komputera,jak w serwisie,tylko taki uproszczony,także pewno wszystkiego nie z czyta,może faktycznie się do serwisu przejechać i sprawdzić ? |
|
|
|
 |
Papaj
Forumowicz Eksplorator

Auto: L200 KB4 190 KM 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 33 Skąd: Woyanow
|
Wysłany: 13-11-2013, 00:39
|
|
|
Hej, no z twoja lokalizacją i po serwisach..... Elka popularna w "górach" . Pogmeraj chwile na forum i zaraz znajdziesz warsztat z kumatym chłopem i programem do misia. Doświadczenie i wiedza w głowie i tak lepsza jak dobry program. |
|
|
|
 |
maćko z lubań
Forumowicz

Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 69 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 19-11-2013, 21:16
|
|
|
Wojtek1977, mamy w HP'ku podobny problem, też szarpie, filtr paliwa wymieniony 4 kkm temu, dodatkowo do szarpania przy bucie zdarza się, że elka zostawi za sobą zasłonę dymną może któryś wtrysk pada. U nas przebieg niecałe 85 tyś. km |
_________________ Zmiana warty:
-L200 2.5 DID 136 KM Intense 2008 - 02.2008-10.2012 295 000 km - sprzedana, aktualnie ma 340 000 km i dalej jeździ
-L200 2.5 DID HP 178 KM Intense Plus 2012 - 06.2012-... 152 000 km za nami, ale kilka
problemów już było
-Dodatkowo Pajero Sport 2014 Intense Plus AT - pierwsze 30000 km zrobione - Super Auto |
|
|
|
 |
|
|