Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nie prawidłowe wolne obroty
Autor Wiadomość
GutFenix 
Nowy Forumowicz
M.G.

Auto: Carisma II '01 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 27
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 13-11-2013, 11:57   nie prawidłowe wolne obroty

Witam,

auto to Cari '97 1.6 16V 90KM 4G92

od zakupu auta ponad rok borykam się z wolnymi obrotami na zimnym silniku.
od początku jak kupiłem auto zaraz po odpaleniu gasło jakby brakło ssania...
rozgrzewałem kilka minut i jechałem. było sii jak się rozgrzał

około miesiąca temu mechanik czyścił przepustnice i silniczek krokowy

teraz około 0,5 min i obroty zaczyna trzymać ~800 a nie ok 5 min jak wczesniej
wiec problem po częsci rozwiązany

i doszedł nowy, gdy auto jest nagrzane to wolne potrafią dochodzić do ~1300

przed momentem wykonywałem naukę obrotów.
zostawiłem auto z odłączonymi klemami i wyjąłem w szkrzynce bezpiecznik od wentylatora na ok 1,5 godz.
przyszedłem, podłączyłem i odpalam ze wszystkim wyłączonym łącznie z lpg
moment ~2000 i schodzi szybko lecz wolniej niż zwykle do około ~900
auto było wcześnie w trasie wiec całkiem się nie schodził
chodził na wolnych to ząłczenia wentylatora i jeszcze moment, obroty doszły do ~1300
później włączyłem i pełne obciążenie; radio, dmuchawa, światła, grzanie lusterek
tu obroty ~500 i za nic w świecie wyżej, silnik się męczył

nie wiem czy za krótko był rozłączony akumulator. o ile dobrze wiem nauka zaczyna się jak silnik wchodzi na wysokie, utrzymuje je i długo schodzi w dół do prawidłowych (kiedyś tak mi się ząłączyło gdy wymieniałem żarówke a aku utrudnia dostęp z jednej strony, wtedy nie wiedziałem co to jest).
 
 
MmzTattoo 
Mitsumaniak


Auto: 2003 Eclipse GS 2.4 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 194
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 14-11-2013, 22:23   

To jest usterka widmo.
U mnie byly wimieniane:
Silniczek krokowy
przepływomierz
ECU
cała przepustnica
Czujnik temperatury dla ecu
Nie wspomnę o godzinach spędzonych na czyszczeniu przepustnicy, kolektora ssącego, ustawianiu obrotów diagnostyce. Jeśli coś zdziałasz to daj znać bo ani komputer nie wykryje blędu ani pod evoscanem nie dojdziesz przyczyny.
Jeśli coś się stanie i zaskoczy to po tygodniu wróci wszystko do "normy" czyli stanu z przed zabiegu.
_________________
Eclipse 2.4 03 obecnie http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Carisma 1.6 97 liftback- sprzedana
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.