Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
utrata mocy (ciągu) w granicach 2600-3200 obr/min
Autor Wiadomość
jadziadek 
Nowy Forumowicz

Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: Lębork
Wysłany: 15-11-2012, 13:06   utrata mocy (ciągu) w granicach 2600-3200 obr/min

Na samym początku Dzień Dobry wszyskim

Mam taki o to problem z moim L 200 rok 2009 przebieg ok 52000 km

Od od trzeciego biegu w górę po przekreczeniu obrotów 2600-3200 ( w zależności czy pod obciązeniem czy pod górę się jedzie) następuje oddcięcie mocy auto nie przyspiesza nie reaguje na dociskienie pedału gazu a trzymanie pedału gazu powoduje szarpanie samochodu (tak jaky poskakiwał na wybojach)
Odpuszczenie gazu i ponowne jego przyciśnięcie powoduje że auto minimalnie przyspiesza ale nie przekroczym tych 3200 obr/ min a na prędkość przekłąda się to na ok 100-115 km/h.

W serwisie w ramach gwarcji wymienili zawór wysokiego ciśnienia na pompie paliwa ale to nic nie dało

Czy ktoś spotkał sie z takim przypadmiem ?
Czy możecie polecić dobrego mechaniaka w okolicach Trójmista bądź Szczecina

pozdr.

dodam że to silnik HP 178 KM 131 Kw
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-11-2012, 15:20   

Jak byleś na serwisie powiedzieli jakie są błędy?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 15-11-2012, 18:05   

jadziadek napisał/a:
Mam taki o to problem z moim L 200 rok 2009 przebieg ok 52000 km


Jedź do Zbyszka , do Parchowa pod Bytowem nie masz daleko , od Pajero i L to najlepszy zakład w zasięgu ....... daleko, daleko :wink: Na pewno pomogą .
 
 
jacek z płocka 
Forumowicz

Auto: L200 07 AT Rallyart, MSS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 108
Skąd: Płock
Wysłany: 15-11-2012, 20:28   

no to ja najprościej i prozaicznie ...... a filtr paliwa drożny ?? U mnie przytkany filtr dawał podobne objawy. POzdr
 
 
jadziadek 
Nowy Forumowicz

Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: Lębork
Wysłany: 16-11-2012, 11:35   

W serwisie byłem wymienili ten zawór ciśnienia i u kolegi co ma zakład tez byłem podpioł mi komputer ale błedów nie znalezł. Sprawdzę filtr paliwia i się odezwę a jak nie pomoże to do Zyszka
 
 
Tenere 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi L200 Hp 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-2012, 01:09   

jacek z płocka napisał/a:
no to ja najprościej i prozaicznie ...... a filtr paliwa drożny ?? U mnie przytkany filtr dawał podobne objawy. POzdr


W mojej eli właśnie przy przebiegu ok 50 tys. (regularnie serwisowana, filtr paliwa teoretycznie wymieniony kilkanaście tys. km wcześniej) właśnie brudny filtr paliwa dawał takie skutki - tyle, że od 3 tys. obrotów. Warto więc sprawdzić. Powodzenia.
 
 
jadziadek 
Nowy Forumowicz

Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: Lębork
Wysłany: 19-11-2012, 10:01   

Jacek z Płocka i Tenere wielkie dzięki za podpowiedź .

Wymieniłem filtr paliwa i elka lata jak nowa, aż chce się jedździć :D
podrawiam
 
 
Bandzior80 
Nowy Forumowicz
Od dzis L200


Auto: L200 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Świecie CSW
Wysłany: 15-12-2013, 21:41   

jaddziadek..... kurde mam ten sam problem

Kupiłem L200 pare dni temu i nie wiem kiedy co i jak było wymieniane. Ale dzis pierwszy raz wjechałem na autostradę i chciałem ja pogonić a tu niespodzianka.... przy 110 przerywa jakby nie było gazu moc itd.
obroty około 2700 - 3000 i przerywa.....
Jutro sprawdzam filtr paliwa..... mam nadzieje że pomoże
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 16-12-2013, 09:57   

to nie filtr paliwa, tylko czujnik, który dawkuje paliwo/
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Bandzior80 
Nowy Forumowicz
Od dzis L200


Auto: L200 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Świecie CSW
Wysłany: 19-12-2013, 22:06   

Jutro najpóźniej pojutrze wymienię filtr paliwa i zobaczę czy coś pomoże,,

Zbyszek powiedz w razie czego jaki to czujnik ??? I jaki jest koszt tego czujnika i gdzie się znajduje....
Pozdrawiam

[ Dodano: 20-12-2013, 21:41 ]
Witam i problem z głowy. Wymiana filtra pomogła, Elka zbiera się jak szalona i kręci obrotami nawet do 4000 / min. Filtr był strasznie zanieczyszczony. Pomogła wymiana filtra i to najważniejsze.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.