 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Wibracje silnika przy przelaczaniu kierunkow nawie |
Autor |
Wiadomość |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 25-11-2013, 18:52 [3.2 DID] Wibracje silnika przy przelaczaniu kierunkow nawie
|
|
|
Witam,
Zauwazylem, ze na zimnym silniki podczas przelaczania kierunkow nawiewu i predkosci wentylatora silnik zaczyna wpadac w wibracje (moment przelaczenia). Co ciekawe na cieplym tego nie ma, ale za to na biegu jalowym wpada w wibracje i zaczyna trzasc autem. Macie cos podobnego czy to moja przypadlosc. Pompa byla niedawno regerenowana, ale nie wiem czy to ma cos wspolnego z wibracjami. |
|
|
|
 |
michalpajur
Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011 Posty: 33 Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
|
Wysłany: 26-11-2013, 16:49
|
|
|
Witam W moim przypadku jest podobnie przy przelączaniu nawiewu na szybę obroty spadają a po chwili rosną. Trudno mi stwierdzić co jest tego przyczyną ale chyba chodzi tu o spadek podcisnienia które nim steruje chyba. Może ktoś zna inną przyczynę to może się podzieli informacją. Pozdrawiam Michał |
_________________
 |
|
|
|
 |
buchaj
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013 Posty: 116 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 26-11-2013, 22:23
|
|
|
Witam też to mam tylko u mnie nie wibruje tylko podbija obroty , z tego co gdzieś kiedyś czytałem na zagranicznym forum jest to związane oczywiście z elektroniką a dokładniej z danymi komputera auta . A dokładniej chodzi o brak danych komputera .Aby mógł płynnie pracować i nie podbijać obrotów musi pozbierać dane temperatury itp . jest na to jakiś sposób był też opisany na tym forum tylko nie pamiętam jaki , było tam to opisane. Oczywiście mogłem coś źle zrozumieć bo było to chyba po hiszpańsku i tłumaczone przez google translatora , albo mógł tez ktoś głupoty pisać . Poszukam tego i jak znajdę to dam linka .
[ Dodano: 27-11-2013, 13:05 ]
Oto przetłumaczony tekst przez gogle translate z hiszpańskiego forum -- """"
to jest informacja, że Juraculu opublikowane w innym forum, dla których mieliśmy szarpnięć w DID do podłączenia zasilacza, myślę, że to jest dobre i informacji kontaktowych, że nie należy pominąć, więc umieścić go tutaj, na pewno będziemy przydatna tym wszystkim,
Szarpnięcia podczas podłączania i odłączania zasilacza
1. Umieścić temperatura silnika 80 ° C.
Dwa. Odłączyć akumulator na 10 minut przy wyłączonym zapłonie.
Po 10 minutach podłączyć baterię, uruchomić pojazd (pojazdy "automatyczne" położenie P) i pozwalają na biegu jałowym.
Trzy. Ustawić grzejnik w 29 º C. Włącz klimatyzator w pozycji AUTO
(Automatyczne). Zamykanie okna i ogrzewa się do wnętrza pojazdu.
Kwietnia. Jeśli w środku jest już rozgrzany, wybierz 15 º C z silnikiem na biegu jałowym przez 3 minuty.
Może. Zrobić to samo w 18 º C, 21 º C, 24 º C i 27 º C.
Po zakończeniu, należy wyłączyć silnik. Teraz ECU silnika zarejestrował nowe parametry.
6. Sprawdź prędkość biegu jałowego i przeprowadzić test dynamiczny[/u]
a oryginalne źródło forum podaje poniżej jest tam jeszcze kilka ciekawych informacji odnośnie naszych miśków
http://www.mitsubishi4x4g...ce92&topic=89.0
Pozdrawiam.
[ Dodano: 27-11-2013, 13:06 ]
Dodam jeszcze że nie próbowałem tego bo nie miałem czasu i nie wiem czy działa. |
|
|
|
 |
|
|