Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
[I 2.0] Problem z martwym wskaźnikiem paliwa na zegarach |
Autor |
Wiadomość |
gmcars
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 8 Skąd: Buszcza
|
Wysłany: 24-12-2013, 14:27 [I 2.0] Problem z martwym wskaźnikiem paliwa na zegarach
|
|
|
Witam
Otóż mam jeszcze problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa.
Owy wskaźnik leży cały czas w pozycji "totalne zero", rezerwa się świeci i komputer pokazuje 0 km do przejechania.
Dodam ze auto ma instalacje LPG i kupiłem go już z takim wadliwie działającym wskaźnikiem.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i sugestie.
Pozdrawiam
Greg |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 24-12-2013, 16:38
|
|
|
Spróbuj zatankować do pełna bo rezerwy czyli totalne zero to jest 10 litrów, i jest tyle ze wzg żeby nie zatrzeć pompy.
Co do komputera to przelicza ile zostanie Tobie km jak zatankujesz pod korek
Pozdrawiam i Wesołych Świąt |
|
|
|
 |
gmcars
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 8 Skąd: Buszcza
|
Wysłany: 25-12-2013, 02:45
|
|
|
Paliwa mam zatankowane za 200zł. a na wskaźniku pokazuje ZERO, wskazówka jest w maksymalnym lewym położeniu. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21020 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-12-2013, 09:40
|
|
|
Może pływak w baku się zawiesił . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
gmcars
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 8 Skąd: Buszcza
|
Wysłany: 27-12-2013, 23:00
|
|
|
Chyba dokładnie tak się właśnie stało.
Dzisiaj go wyjąłem z baku w calu sprawdzenia.
Po sprawdzeniu miernikiem stwierdziłem ze działa jak trzeba i wkręciłem zpowrotem do baku.
I tu miła niespodzianka, bo wskaźnik ożył.
Ja wykręciłem ten po stronie pasażera, ale wnioskuje ze w baku są chyba dwa. Drugi jest chyba razem z pompką po drugiej stronie, ale tego nie ruszałem.
Ważne za działa, przynajmniej na razie. |
|
|
|
 |
MadziaQ..
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015 Posty: 66 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-08-2016, 01:04
|
|
|
Witam,
Od jakiegoś czasu mam problem z pływakiem mechanik go uszkodził ale to długa historia dlatego pominę ten wątek. Musze kupić drugi który będzie działał. Póki co jak mam zatankowane paliwo do pełna to pokazuje, że jest 3/4 a jak mam 1/4 baku na zegarach czyli realnie połowę baku to krzyczy żeby jechać na stacje więc wymiana przyda się. Chciałam się zapytać czy mogę kupić używkę od outlandera z silnikiem 2,0 bez turbo lub 2,4? Oczywiście z tych samych lat produkcji. Chyba że jest jakaś inna alternatywa oprócz naprawy obecnego pływaka bo się nie da to już sprawdziłam. |
|
|
|
 |
|