Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki silnik? (awaryjnosc)
Autor Wiadomość
Macka25 
Nowy Forumowicz
Maciej

Auto: Outlander 2.4 4wd plug-in
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 28
Skąd: Friedberg
Wysłany: 13-01-2014, 20:24   Jaki silnik? (awaryjnosc)

Witam serdecznie
Zamierzam zmiecic swojego Galanta na Outlandera w nie dalekiej przyszlosci i zastanawiam sie nad rozwiazaniem silnikowym?
Raczej benzynowym z gazem ale nie upieram sie.
Pytam o gaz rowniez bo gdy jest taka mozliwosc ze dziala normalnie to dlaczego nie jezdzic taniej.

Moj wybor padl raczej na 2.0 (136km),(147),oraz co mnie bardziej interesuje to 203km - turbo

Jezeli macie jakies zdanie prosze napiszcie.

Pozdrawiam
_________________
Maciej
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 13-01-2014, 20:36   

Ja zakupiłem niecały miesiąc temu Outka 2.0 136km z gazem sekwencyjnym. Jestem bardzo zadowolony. Wysoki, zrywny i daje dużo frajdy z jazdy. Mi wystarcza 136km - jak uważasz to bierz z TURBO natomiast jest jeszcze 2.4 MIVEC i to już trochę inna bajka z gazem (lubryfikacja itd.) - poczytaj na forum o tym silniku np. tutaj: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=41147

Ja ze swej strony polecam 2.0 4x4 136km - wystarczy:)
 
 
motif 
Forumowicz

Auto: octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 43
Skąd: Krakow
Wysłany: 13-01-2014, 22:16   

nytsug napisał/a:
Ja zakupiłem niecały miesiąc temu Outka 2.0 136km z gazem sekwencyjnym. Jestem bardzo zadowolony. Wysoki, zrywny i daje dużo frajdy z jazdy. Mi wystarcza 136km - jak uważasz to bierz z TURBO natomiast jest jeszcze 2.4 MIVEC i to już trochę inna bajka z gazem (lubryfikacja itd.) - poczytaj na forum o tym silniku np. tutaj: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=41147

Ja ze swej strony polecam 2.0 4x4 136km - wystarczy:)


tez o tym silniku mysle, a gaz zakladales w salonie czy nie?
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 13-01-2014, 22:27   

Kupiłem go z gazem już. Zakładany był w firmie zajmującej się instalacjami LPG w 2010r. Wybiorę się na przegląd żeby zobaczyć czy wszystko jest OK ale wydaje mi się, że tak bo za 100zł robię 320-330km
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 07-08-2014, 16:29   

ja tez wczoraj jezdzilem 2.0 4x4... i az sie zdziwilem. Zrywne auto, lekko sie toczy.
_________________

 
 
 
olgierto 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 139
Skąd: RŚL
Wysłany: 07-08-2014, 16:38   

ja mam 2.4 MIVEC z LPG. Jeżdzę nim od maja i jestem bardzo zadowolony. Nie mam lubryfikacji i gadałem z kolesiem co ma zakład lpg i przy tych silnikach wcale nie trzeba tego systemu. Nie narzekam na auto, jak dla mnie bajka i polecam
 
 
qbota 
Forumowicz


Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 140
Skąd: Czerniejewo
Wysłany: 08-08-2014, 12:26   

Ja również mam 2.4 MIVEC z LPG. Nie wiem czy to ma znaczenie ale auto jest z 2011 roku. Może załapałem się na "miękką" głowicę, a może zupełnie co innego jest przyczyną, ale u mnie akurat zawory się nieco zapadły.
Odsyłam do:
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=30
Jeździłem przez większość czasu bez lubryfikacji jak się okazało. W tej chwili mam lubryfikację i BRCowskie VSR i za kolejnych 30kkm sprawdzę czy coś się zmieniło.

Tak czy inaczej finansowo nadal ma to ogromny sens według mnie i mojego kalkulatora, i chociaż ile razy o tym wspomnę to mnie rugają tutaj, ale uważam, że CVT to na prawdę fajna sprawa.

Reszta to rzecz gustu: ostatnio podczas dość ostrej jazdy tak się rozentuzjazmowałem, że zeznałem pasażerowi w chwili uniesienia, że właśnie za ten dźwięk przy 6,5 krpm tak lubię benzyniaki. Trafiłem jednakoż na wielbiciela warkotu który stwierdził, że on tego nie może słuchać bo jak dla niego to silnik wyje, jest przeciążony i zaraz wyskoczy przez maskę.
Potem była szeroka dyskusja o przeciążeniach w dieslu i benzynie, o głośności na wysokich i niskich obrotach, o wibracjach, liniowym i szarpanym przyspieszaniu i absurdalnym porównywaniu legendarnej bezawaryjności i trwałości wolnossących diesli z lat 80 do współczesnych turbiaków oraz równie naciąganym wykazywaniu lepszości turbo diesla w porównaniu z wolnossącymi benzynami, gdzie jakoś obecność turbo w benzynie "niewiele zmienia".
Skończyło się na ustaleniu, że póki co wyścigówek i rajdówek diesli nie ma, i póki co jedyna ciężarówka benzynowa to Żuk :)

* co do wyścigówek to taka ciekawostka: w latach 2007-2013 silniki wolnossące w F1 miały właśnie 2.4l - ciekawe jakby brzmiał OII na 19 krpm :)
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 08-08-2014, 13:27   

z tym smarowaniem opcjonalnym to roznie jest.. w sensie- niektore zaklady/monterzy LPG oferuja to a inni twierdza, ze to sciema i wyludzanie kasy. Mowa o firmach, ktore zajmuja sie instalacjami od lat.. nie u Ireneusza w garazu;)

Przynajmniej tak wyglada sytuacja we wroclawiu. Dzwonilem, pytalem.

[ Dodano: 10-08-2014, 17:32 ]
Jako, ze jestem sam na etapie szukania i jezdzenia powiem Ci tak:
wg mnie 2.0 w wersji 2WD zbiera sie lepiej niz 2.4 4WD.

Jest zrywniejszy. Byc moze dlatego, ze lzejszy.
Oczywiscie sam musisz ocenic czy chcesz miec 2 czy 4 napedowke.
Ja raczej sklonie sie ku 2. Szutry i zaspy mnie nie pociagaja, chce poprostu wieksze, wyzsze auto a ze z marka mam mile wspomnienia- padlo na O1.

[ Dodano: 25-08-2014, 08:59 ]
nytsug napisał/a:
... ale wydaje mi się, że tak bo za 100zł robię 320-330km


chyba tak:) Ja swoim 2.0 za 86zl (full zbiornik) robie 300km po wroclawiu.
_________________

 
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 15-10-2014, 21:02   

Który silnik benzynowy w Outlanderze I najlepiej nadaje się do LPG?
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 16-10-2014, 09:53   

U mnie w Turbiaku prze 5 lat zepsuła się Sonda lambda przy silniku koszt ok300zł,
a tak to płyny, klocki, tarcze.
Nie mam gazu przez 5 lat zrobiłem tylko tym autem 35kkm.
Silnik nadaje się do gazu tylko trzeba zastosowac droższe wtryskiwacze.
U mnie spalanie na poziomie 7,8- 8,5w zimie do 8,3-8,9 latem
Ekspresowym przejazdem autostradą gdzie średnia 190-220 to było po 15l
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.