ECU do SIGMA 24 V 3l 96r manual sedan POTRZEBUJĘ BEZ TCL |
Autor |
Wiadomość |
HermeS
Nowy Forumowicz

Auto: SIGMA 24V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 28 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-03-2014, 23:56 ECU do SIGMA 24 V 3l 96r manual sedan POTRZEBUJĘ BEZ TCL
|
|
|
Witam ! 2 pytania :
1 - Który byście polecili na allegro do mojego modelu bo jest z 4 ale najwłaściwszy na którym ostatnio mój silnik jakoś chodził poza błędami z solonoidów 2 i 3 jako błąd CHECK ENGINE się zapalało - ale silnik chodził normalnie - jeden najwłąściwszy na którym mój motor chodził to był ten za 400 zł do wersji GT 3000 ale jest też z TCL(oznaczenia są identyczne) - którego ja u siebie nie mam w silniku a na oryginalnym kompie zawsze był "niby bład" uwalenia silnika krokowego - ale na tym z GT silnik chodził bez zarzutów ! ! !
2 - czy we Wroc ktoś może ma wieści gdzie by naprawili ten sterownik bo byłem na ZAUŁKU RĘDZIŃSKIM i kolega Łukasz owy elektryk - wymienił kondensatory z tego kompa GT 3000 i nic to nie dało - i dalej zaczęli krazyć wokół tematu silnika krokowego co jest bezcelowe - na kompie od GT silnik chodzi wybornie - a powodem awarii obecnej jak podejrzewam - było wypranie dywanu po str pasażera gdzie jest komp silnika i po pewnym czasie od wyprania , pojechałem do sklepu i już nie wróciłem bo silnik obracał - paliwo dostawał - iskra była - wniosek prosty uwalił się program czy coś tam od otwierania wtrysków - podłączyłem stary komp który zawieszał się na 2500 i po rozgrzaniu silnika skakał obrotami z 1000 na 1500 i tak co sekundę ma czkawkę - ALE silnik na nim odpala - wyłączyłem przepływomierz wtyczkę i silnik ładnie zszedł do 1000 obr i na tym zostaje - ale zachowuje się jak by palił tylko na 4 gary czkawkę ma a przy dodawaniu gazu w czasie jazdy po nabraniu "oddechu" raptem dostaje mocy nominalnej i jedzie już normalnie aż do zmiany biegu gdzie znów zaczyna czkać i szarpać
Chciał bym kupić jakiś - ale kompletnie nie wiem który z allegro wybrać - bo na pewno by działał ten GT 3000 taki jak miałem ostatnio ale z czytaniem błedów solonoid 2 i 3 których przez brak TCL u mnie nie ma ale koszt 400 zł to troche cena chyba z kosmosu jak wahają się od 160 do 300 max - tyle że są do 12 zaworowca więc pewnie do mnie sie to nie nadaje ;( |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 30-03-2014, 10:33
|
|
|
nie mam już żadnego ecu wolnego oprócz 12v california |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
HermeS
Nowy Forumowicz

Auto: SIGMA 24V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 28 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-03-2014, 17:59
|
|
|
Ale ta 12V to chyba nie pasuje do mojego 24V ? bo nawet nie wiem - chociaż silniki nawet optycznie się bardzo róznią ;( |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 30-03-2014, 18:14
|
|
|
HermeS, jak chcesz to ja ma wolny ECU od 24 v manual bez TCL
daleko do mnie nie masz możesz kiedyś podjechać i podłączyć i się zobaczy czy sigma bedzie działać |
|
|
|
 |
HermeS
Nowy Forumowicz

Auto: SIGMA 24V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 28 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-03-2014, 13:02
|
|
|
szpala85 - prosze daj mi sms czy sygnał na kom - to się skontaktuję - dałem na priv info ale chyba tu szybciej bedzie - 605 39 77 24 - pozdrawiam
[ Dodano: 01-04-2014, 19:22 ]
NOOOO I SUPER ! ! ! SZPALA85 Ogromne podziekowania za ECU - w drodze do Jeleniej G Miśka spaliła na uszkodzonym ECU moim ok 20 l paliwa - w drodze powrotnej na Twoim ECU coś koło 8 l - to jest ok 108 km - nie wiem czy to z racji że troszkę tam u Ciebie pod górę jest momentami a w powrotnej to tylko na hamowaniu jazda się opierała
Tak więc temat na chwilę obecną uwazam za ZAMKNIĘTY - serdeczne podziękowania za pomoc i ECU w cenie 0 zł - tak to mogę kupować zawsze - Oczywiście jest to troszkę żartem bo chodzi o handel wymienny i mam nadzieje ze pojawisz się we Wro po to co ustaliliśmy do Twojej nieszczesnej miśki po zawale serducha.
Chyba zacznę tu cześciej zaglądać i mniej bluzgać hehe bo to było powodem wielokrotnego blokowania mnie Ale swiadomość tego jak szybko znów moje auto wróciło do zdrowia dzięki pomocy już któryś raz po pomocy mitsumaniaka jest CUDOWNA ! ! ! A z pozostałych mankamentów to ABS czujnik gdzies mi leży na którymś kole ale to już musze na jakimś kompie diagnostycznym sprawdzić bo organoleptycznie nic a nic nie widać by było nie poprawnie podłączone - i chyba nowy wątek założę bo nie wiem czemu kolejny raz nie równomiernie mi ścierają się tylne tarcze hamulcowe co powoduje potęzne wibracje przy hamowaniu na przednich kołach ;( drugi raz już ten sam temat przerabiam - zmieniłem na tarcze z anglika którego też posiadam na części i było ok na jakiś czas i znów szarpanie mam ;/ Czy to moze być za sprawą ABS ? Bo świeci się czujnik awarii ! |
|
|
|
 |
|