Falujace obroty |
Autor |
Wiadomość |
Audiox
Forumowicz

Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-06-2014, 20:53 Falujace obroty
|
|
|
Witam. Mam problem z obrotami, a mianowicie wymienilem krokowy i po odpaleniu wkreca sie na ssaniu 2-2,5k obr. ,po czym spadaja na 900 i sie wahaja +-150 obr. Co moze byc przyczyna? |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 16-06-2014, 00:57
|
|
|
Sprawdź, czy w dolocie gdzieś nie łapie lewego powietrza wokół jak również za przepustnicą. Wężyk od serwa hamulca cały? Tak samo zachowuje się z włączoną/wyłączoną klimatyzacją? Czy aby napewno pracuje równo na wszystkich cylindrach? |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Audiox
Forumowicz

Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-06-2014, 19:56
|
|
|
Doplyw powietrza ok. Gdzie znajduje sie ten wezyk? Dzieje sie to samo. Pracuje rowno.
[ Dodano: 16-06-2014, 19:57 ]
Do tego wszystkiego czuc paliwem w aucie czyli cos jest z mieszanka. |
|
|
|
 |
Tomaszowski
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1998 2.0 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2014 Posty: 39 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-06-2014, 12:58
|
|
|
nie wpada Ci przypadkiem w jakiś tryb awaryjny? Podpiąłeś przepływkę? Kable na niej całe? Przy odpiętym przepływomierzu powietrza lub niesprawnym są takie problemy jak opisujesz. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-06-2014, 18:27
|
|
|
Zajrzyj w przelot przepływomierza w górnej części jest pomarańczowy termistor u mnie był pęknięty. U mnie po odpięciu kabli od przepływomierza obroty były równe tylko wyższe. Poszukałem w schematach i specyfikacjach znalazłem parametry i dobrałem termistor 3,3k wlutowałem i śmiga. Wymrygaj błędy ECU |
_________________ S7  |
|
|
|
 |
|