Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujace obroty
Autor Wiadomość
Audiox 
Forumowicz


Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-06-2014, 20:53   Falujace obroty

Witam. Mam problem z obrotami, a mianowicie wymienilem krokowy i po odpaleniu wkreca sie na ssaniu 2-2,5k obr. ,po czym spadaja na 900 i sie wahaja +-150 obr. Co moze byc przyczyna?
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 16-06-2014, 00:57   

Sprawdź, czy w dolocie gdzieś nie łapie lewego powietrza wokół jak również za przepustnicą. Wężyk od serwa hamulca cały? Tak samo zachowuje się z włączoną/wyłączoną klimatyzacją? Czy aby napewno pracuje równo na wszystkich cylindrach?
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Audiox 
Forumowicz


Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-06-2014, 19:56   

Doplyw powietrza ok. Gdzie znajduje sie ten wezyk? Dzieje sie to samo. Pracuje rowno.

[ Dodano: 16-06-2014, 19:57 ]
Do tego wszystkiego czuc paliwem w aucie czyli cos jest z mieszanka.
 
 
Tomaszowski 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 1998 2.0 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-06-2014, 12:58   

nie wpada Ci przypadkiem w jakiś tryb awaryjny? Podpiąłeś przepływkę? Kable na niej całe? Przy odpiętym przepływomierzu powietrza lub niesprawnym są takie problemy jak opisujesz.
_________________

 
 
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-06-2014, 18:27   

Zajrzyj w przelot przepływomierza w górnej części jest pomarańczowy termistor u mnie był pęknięty. U mnie po odpięciu kabli od przepływomierza obroty były równe tylko wyższe. Poszukałem w schematach i specyfikacjach znalazłem parametry i dobrałem termistor 3,3k wlutowałem i śmiga. Wymrygaj błędy ECU
_________________
S7
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.