Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem po wymianie oleju
Autor Wiadomość
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 24-05-2014, 23:23   Problem po wymianie oleju

witam

Problem bardzo banalny ale coś nie mogę sobie poradzić .
Przy spuszczaniu oleju w okolicach korka spustowego było sucho .
Po zalaniu nowego oleju pod korkiem pojawiła się kropla oleju , wytarłem ją
za dłuższą chwilę znowu kropla oleju -nad korkiem jest sucho ,została założona stara uniwersalna podkładka miedziana .
Za każdym razem zakładałem te podkładki nowe , więc znalazłem taką nową spuściłem ten nowy olej założyłem podkładkę i zalałem ...to samo :?
Może inną podkładkę założyć, jaka jest w oryginale ?

pozdrawiam
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-05-2014, 10:22   

Weź nową podkładke miedzianą, rozgrzej a póżniej zestudź w wodzie, podkładka zrobi się bardziej "miękka/elastyczna" nastepnie skręc, jezeli dalej bedzie się sączyć to może wina tkwic w zgrzewie samej nakrętki w misce olejowej. W sprzedazy są jeszcze aluminiowe podkładki pod korki z wewnętrzna wargą gumową
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 25-05-2014, 10:44   

Najlepiej wezmę korek i dopasuje coś w sklepie .
Jeszcze jest taka sprawa że rok temu bardzo mocno dokręciłem , teraz miałem problem
żeby to ruszyć bez kanału i już tak mocno nie dokręcałem , jakbym dokręcił mocniej może by nie ciekło ale w końcu mógłbym rozwalić gwint .
Spróbuje podgrzać .
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-05-2014, 10:47   

Kup nowy korek, bo konstrukcyjnie jest to tak zrobione przynajmniej być powinno, że w korku jest slabszy gwint, wydatek na nowy korek niewielki.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mechanior 
Forumowicz

Auto: colt 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 51
Skąd: lublin
Wysłany: 14-06-2014, 11:23   

Sprawa naprawdę banalna -czyścisz podkładkę,korek,miskę( wszystkie miejsca styku)
szmatką ,odtłuszczasz zaciągasz warstewkę silikonu motoryzac. i skręcasz.Olej możesz
lać od razu i grzać auto.Ta nieszczelność to sprawa setkowych cześci milimetra.Zakładam
że gwint jest ok i na mięjscach styku nie ma głebokich rys.Temat sprawdzony :lol:
_________________
mechanior
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 14-06-2014, 17:20   

Kupiłem podkładkę ze średnicą na zewnątrz niewiele większą jak wewnątrz
czyli prawie że jak drucik, miedziany , dzięki temu jest bardziej elastyczna .
Dokręciłem tak samo jak tamtą czyli z wyczuciem nie za mocno , jest idealnie sucho :) .
_________________

 
 
mechanior 
Forumowicz

Auto: colt 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 51
Skąd: lublin
Wysłany: 14-06-2014, 23:01   

opisałem ten przypadek z silikonem oczywiście w sytuacjach wyjątkowych -awaryjnych.
Gdzie nie masz możliwości kupna częsci -a w życiu różnie bywa
_________________
mechanior
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.