[Cari 1.9DI-D] koszt regeneracji turbo |
Autor |
Wiadomość |
Michal_1987
Nowy Forumowicz Kermit
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: 03-06-2014, 18:05 [Cari 1.9DI-D] koszt regeneracji turbo
|
|
|
Witam jestem tutaj nowy i co dopiero poznaję swój samochód. Carisma 1.9 rocznik 2002. Chciałbym się dowiedzieć o ewentualny koszt regeneracji turbiny. Druga sprawa. Złamał mi się bolec pod nakrętkę z koła i czy można wybić to z piasty czy trzeba kupić całą nową? Jak można to sprawdzić? Z góry dzięki za odpowiedź, Michał |
Ostatnio zmieniony przez glina 27-06-2014, 12:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21027 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-06-2014, 19:06
|
|
|
Regeneracja turbiny zalezna od jej stanu, średnio ceny oscylują w okolicach 800zł - zaleznie od regionu i stanu turbiny. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Michal_1987
Nowy Forumowicz Kermit
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: 03-06-2014, 19:43
|
|
|
dzięki piękne za szybką odpowiedź |
|
|
|
 |
PanSascha
Forumowicz

Auto: Wagon na Węgiel GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 77 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 05-06-2014, 17:25
|
|
|
Turbomax Katowice za turbinę do cięzarówki 500-650 pln
Osobówka bez zmiennej geometrii od 250-500 zł
Jeśli o mnie chodzi przerobiłem przez 10 lat pracy w transporcie jakieś 20-30 przypadków padnięcia turbo i nauka z tego taka że się nie regeneruje ani do osobówki ani do iveco daily ani do ciągnika siodłowego.
Regenerowana zazwyczaj pada bez ostrzeżenia , często zdarzało się że od początku brały olej.
Jestem zwolennikiem kupowania nowych ewentualnie sprawnych z demontażu.
Kolejną ważną nauką jest wrycie sobie w mózg informacji nowe turbo = wymiana oleju w silnku. |
_________________ nie mógł żech się powstrzymać |
|
|
|
 |
|