Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Słów kilka o silniku 1.9 diesel w carismie.
Autor Wiadomość
soko
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2007, 22:25   Słów kilka o silniku 1.9 diesel w carismie.

Przejrzałem całe forum i jedyne opinie jakie spotkałem to że diesel w carismie jest cienki bo francuski (zresztą jak skrzynia). Ciekawia mnie konkrety odnośnie tego co się np. psuje w tym silniku najczęściej, spalanie, co jest uciążliwe w użytkowaniu tego typu. Mam okazje kupić carisme diesla w dobrej cenie. Aha jak taki silnik znosi ukrainska rope. Golf 1.6D którym teraz jeżdzę (oprocz eclipse) ma 310 000km i od jakiś 150tys km jeżdzi tylko na ukrainskiej ropie i jak na razie nawet nie musze nic robic w silniku. (od nowosci byly wymienione tylko pierscienie). Ropa jest z pewnego zrodla i jak sadze golf bardzo dobrze ja znosi.

Z gory dzieki za odpowiedz tylko prosze o konkrety jak juz mowilem bo opinia ze diesel w carismie jest cienki bo francuski nic mi nie mowi.

Na co zwrocic uwage przy kupnie diesla?
 
 
Geloo_Jedi
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2007, 22:40   

ja jeździłem tym 1.9TD kilka lat i byłem z niego bardzo zadowolony. Spalanie racjonalne - w mieście 7,2l/100km, trasa 6,2 przy dynamicznej jeździe. Nie miałem z nim żadnych problemów, za mankament uważam nieprecyzyjną pracę biegów, z tego co zaobserwowałem są problemy ze skrzynią - a to cięgienka się wyrabiają, a to synchronizatory biegów padają. Silnik oprócz głośnego klekotu (jak to starej generacji diesel) nie ma jakiś typowych wad, nie jest to awaryjny silnik. W nowym DID nieraz słyszałem o padaniu turbin, ale w tym nie ma czegoś takiego.
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-02-2007, 23:10   

soko, pytasz o DiD czy TD?
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
soko
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2007, 06:16   

Raczej TD bo z tego co widze na autocentrum to DiD ma wiele nieprzychylnych opinii ale jezeli masz DiD to moze tez napisz jak sie sprawuje.

Jedna była ciekawa. Facet pisze że silnik poci mu sie w kilu miejscach cost tam zapycha i wogole ze wszystko leci w silniku, a na koniec w dziale Ekonomicznosc mowi ze dobrze ze chociaz znosi oranzade :D No to rece opadaja :D
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2007, 12:32   

Jesli chodzi o silnik to zlego slowa o nim nie powiem. Wszystko jednak psuje skrzynia ktora delikatnie mowiac nie jest zbyt dobra.Ostatnio udalo mi sie zejsc ponizej 6l. N zbiorniku przejechalem ponad 1000km.
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-02-2007, 13:10   

soko napisał/a:
Raczej TD bo z tego co widze na autocentrum to DiD ma wiele nieprzychylnych opinii

autocentrum może być stronnicze... Mam to auto od jesieni 2004, przez ten czas zrobiłem niespełna 50k km i poza wymianą świec żarowych i wymianą katalizatora (pękła jego podstawa z uwagi na brak kompensatora drgań) nic, ale to NIC złego z nim się nie dzieje.
Wręcz przeciwnie, żadnych wycieków, spadków mocy i "zapychań" cokolwiek to znaczy. Spalanie - na jednym baku udało mi się pojechać w obie strony do Zakopanego (2x480km) na mieście też nie ma tragedii. Ale za darmo to się rowerem jeździ :)
Moja rada - nie czytaj autoforum tylko forum MitsuManiaków, tu dowiesz się więcej i lepiej o tych samochodach
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
soko
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2007, 18:17   

okey dzieki za opinie. Autko juz kupione 98' 1.9 TD pierwsze wrazenie jak najbardziej pozytywne. Niedlugo dolaczy do klubu nowy mitsumaniak :)
 
 
Pieniek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 284
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 07-02-2007, 15:17   

Ja tam ze swojego DID-a HP jestem bardzo zadowolony. Silnik ma 135 tys i nie bierze grama oleju i jest suchy. A co do turbiny to jeśli poprzedni użytkownik jej nie zachetał to przy prawidłowym traktowaniu na zimno i na gorąco nie ma sie czego obawiać. Co prawda śmigam dość szybko i zejście poniżej 7 litrów po mieście jest trudne ale ropka staniała i nie jest tak źle. Jak dobrze pójdzie to za parę dni będę miał wgranego wirusika i dopiero zobaczę jak autko śmiga.
_________________
Pieniek
 
 
ario
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2007, 21:23   

ja od 7 000 km mam DiD ale 102 KM, spalanie w mieszanym trybie na ogół 6 l/100 KM, minimalnie zszedłem do 5,2 l (na kompie) czyli poniżej 5 w realu :) . Jak dla mnie dynamiczny, mam 85 000 km przebiegu, silnik czyściutki, mechanik mówi, że widział "kropelkę" oleju przy turbinie, ale mogę niby spoko śmigać. oczywiście trzeba przestrzegać pewnych zasad z turbiną, ale w końcu "jak dbasz tak masz"!

ja polecam, jest dynamiczny, oszczędny i pakowny. w środku (dla niektórych) asceza, ale przede wszystkim funkcjonalność... rozpisałem się troche poza silnik, sorki :)
 
 
cmiel
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2007, 22:55   

Kupiłem swojego z 178 tys. km na liczniku (ale nie wiem czy nie odkręcany) i do wymiany pompa wodna oraz silnik trochę się poci przy pompie olejowej. Poza tym bez zarzutu. Niestety oprócz pompy musiałem wymienić po zakupie komplet uszczelek w silniku bo był przegrzany ale to inna historia...

183 tys. i wymiana pompy oleju
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.