Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana silnika
Autor Wiadomość
Czarcik
[Usunięty]

  Wysłany: 03-02-2007, 14:37   Wymiana silnika

Jak poważne zmiany pociągnie za sobą wsadzenie do kombiaka silnika 24v z sedana?

na razie wiem że konieczna będzie wymiana komputera sterującego, chłodnicy i części lub całej instalacji gazowej. a co jeszcze?

chcę wiedzieć jak to wygląda, to będę wiedział jak drogo to wyniesie, bo na razie mam dojście do silnika za 1,5k, komputera za 150, chłodnica za 200, a za mój silnik w rozliczeniu by poszedł za 1,2k, przy czym teraz jego remont wyniesie mnie i tak grubo ponad 1k.
:? :? :twisted: :? :?
 
 
Kristo
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2007, 15:29   

@ Czarcik ja miałem ponad rok temu podobny wybór - wymiana silnika czy remont. Wybrałem kapitalny remont, mimo że koszt 2x większy od wymiany (i też mnie korciło, żeby podmienić na 24V). Długo nad tym myślałem i pytałem wielu osób i podjąłem taką decyzję na podstawie kilku przesłanek:
- na używany silnik nie ma żadnej prawdziwej gwarancji (znajomy taryfiarz wymienił bo było taniej niż remont i po 4 mies. zremontował ten wymieniony :D bo też był padlina )
- na remont silnika dostałem rok pełnej gwarancji
- myślę, że kupić używany silnik w idealnym stanie do auta, którego produkcję wstrzymano 11 lat temu jest tak naprawdę bardzo trudno
- ponieważ musiałem dokupić 1-ną głowicę (moja była pęknięta) i kupowałem ją z takiego silnika co był właśnie na sprzedaż w całości (miał być cały w stanie b. dobrym) to widziałem, w jakim stanie okazał się on po zdjęciu tejże głowicy, gdzie z 2 głowic jedna była zajechana i sama niebawem byłaby źródłem problemów
- no i ostatnia sprawa swap z 12V na 24 wymaga sporo dodatkowych klamotów (nie znam pełnej listy) a 24V w serwisowaniu jest dużo droższy - od rozrządu począwszy (przecież nie zostawisz chyba starego cholera wie ile na nim było jeżdżone) przez aparaturę zapłonową do świec itd.
Rozważ czy remont jak piszesz za ~1k nie będzie w efekcie tańszy i bezpieczniejszy
Pozdrawiam
Krzysiek
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-02-2007, 21:13   Re: Wymiana silnika

Czarcik napisał/a:
mój silnik w rozliczeniu by poszedł za 1,2k, przy czym teraz jego remont wyniesie mnie i tak grubo ponad 1k

tylko moze byc taki problem, ze ten nowy silnik mogl byc pozyskany w podobny sposob - czyli ktos oddal silnik do remontu, ktory teraz moze trafic do Ciebie...
jesli nie masz pewnego zrodla (czyli silnik jeszcze w aucie po dzwonie bokiem/tylem itp., mozna jeszcze odpalic itd.), to nie pakuj sie w swapa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.