Nierówna praca podczas startu przy niskich temperaturach. |
Autor |
Wiadomość |
Yrrchedes
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA3A 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 14 Skąd: Radzionków
|
Wysłany: 30-12-2014, 14:01 Nierówna praca podczas startu przy niskich temperaturach.
|
|
|
Problem wygląda tak. Gdy odpalam po zimowej nocy muszę odpalać z gazem (trzymać pedał gazu) paski chwile popiszczą i muszę trzymać gaz do puki silnik nie osiągnie odpowiedniej temp. (nawet je widać na zegarze temperatury). Co do pasków to wydaje mi się że to pasek alternatora, ponieważ przygasają światła przy spatku obrotów i nie równej pracy. Auto mam z gazem i jeśli to ważne lambda jest do wymiany. Czy któś miał coś podobnego albo jakies pomysły czym moze być to spowodowane. (szukałem podobnych problemów ale nie znalazłem na forum). |
|
|
|
 |
MarcinZ
Mitsumaniak MarcinZ

Auto: colt 1.3 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2014 Posty: 215 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 30-12-2014, 17:14
|
|
|
Yrrchedes napisał/a: | Auto mam z gazem | jakim ,sekwencja ,czy II generacji ?
Yrrchedes napisał/a: | jeśli to ważne lambda jest do wymiany. | niema wplywu , Yrrchedes napisał/a: | Gdy odpalam po zimowej nocy muszę odpalać z gazem (trzymać pedał gazu) | jakbys niemial automatycznego ssania wychodzi na to ...... Yrrchedes napisał/a: | Co do pasków to wydaje mi się że to pasek alternatora, ponieważ przygasają światła przy spatku obrotów i nie równej pracy | podciagnij go . |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-12-2014, 17:37
|
|
|
Sprawdzić silniczek krokowy, wymienić paski osprzętu i odpowiednio naciagnąć, przy okazji demontazu pasków sprawdzić jak pracuje alternator (łozyska) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 01-01-2015, 21:28
|
|
|
Regulacja zaworow powinna pomoc! Byly kiedys regulowane? |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
Yrrchedes
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA3A 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 14 Skąd: Radzionków
|
Wysłany: 01-01-2015, 22:40
|
|
|
Instalacja sekwencyjna. Auto zrobiło nie całą połowę przebiegu między wymianą rozrządu. Przy wymiane rozrządu były wymieniane łożyska w alternatorze i były lutowane mostki, bo z braku wiedzy udało mi się je pourywać. Za mojej kadencji z tym autem zawory nie były regulowane. |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 02-01-2015, 19:56
|
|
|
Producent sugeruje regulacje zaworow co 90kkm, a podobno na gazie powinno sie to robic czesciej. Na forum znajdziesz info jakie maja byc luzy, tylko pamietaj aby byly regulowane na cieplym silniku. |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 05-01-2015, 08:42
|
|
|
pierafal napisał/a: | Producent sugeruje regulacje zaworow co 90kkm | w CJ/CK? - chyba co 15kkm |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
Wysłany: 08-01-2015, 19:39
|
|
|
Ja zawsze zaczynam od zdjecia przepustnicy, porzadnie czyszcze wszystko lacznie ze zdjeciem silniczka krokowego (calego razem z obudowa) oraz czyszczenia otworu ktory steruje wolnymi obrotami i w wiekszosci przypadkow to zalatwia sprawe czy to w 1.3, 1.6 czy 2.0, jezeli nie pomoze silnik krokowy moze byc do wymiany. |
|
|
|
 |
|