Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierówna praca podczas startu przy niskich temperaturach.
Autor Wiadomość
Yrrchedes 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA3A 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 14
Skąd: Radzionków
Wysłany: 30-12-2014, 14:01   Nierówna praca podczas startu przy niskich temperaturach.

Problem wygląda tak. Gdy odpalam po zimowej nocy muszę odpalać z gazem (trzymać pedał gazu) paski chwile popiszczą i muszę trzymać gaz do puki silnik nie osiągnie odpowiedniej temp. (nawet je widać na zegarze temperatury). Co do pasków to wydaje mi się że to pasek alternatora, ponieważ przygasają światła przy spatku obrotów i nie równej pracy. Auto mam z gazem i jeśli to ważne lambda jest do wymiany. Czy któś miał coś podobnego albo jakies pomysły czym moze być to spowodowane. (szukałem podobnych problemów ale nie znalazłem na forum).
 
 
MarcinZ 
Mitsumaniak
MarcinZ


Auto: colt 1.3 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 215
Skąd: ze wsi
Wysłany: 30-12-2014, 17:14   

Yrrchedes napisał/a:
Auto mam z gazem
jakim ,sekwencja ,czy II generacji ?
Yrrchedes napisał/a:
jeśli to ważne lambda jest do wymiany.
niema wplywu ,
Yrrchedes napisał/a:
Gdy odpalam po zimowej nocy muszę odpalać z gazem (trzymać pedał gazu)
jakbys niemial automatycznego ssania wychodzi na to ......
Yrrchedes napisał/a:
Co do pasków to wydaje mi się że to pasek alternatora, ponieważ przygasają światła przy spatku obrotów i nie równej pracy
podciagnij go .
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-12-2014, 17:37   

Sprawdzić silniczek krokowy, wymienić paski osprzętu i odpowiednio naciagnąć, przy okazji demontazu pasków sprawdzić jak pracuje alternator (łozyska)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 01-01-2015, 21:28   

Regulacja zaworow powinna pomoc! Byly kiedys regulowane?
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
Yrrchedes 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA3A 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 14
Skąd: Radzionków
Wysłany: 01-01-2015, 22:40   

Instalacja sekwencyjna. Auto zrobiło nie całą połowę przebiegu między wymianą rozrządu. Przy wymiane rozrządu były wymieniane łożyska w alternatorze i były lutowane mostki, bo z braku wiedzy udało mi się je pourywać. Za mojej kadencji z tym autem zawory nie były regulowane.
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 02-01-2015, 19:56   

Producent sugeruje regulacje zaworow co 90kkm, a podobno na gazie powinno sie to robic czesciej. Na forum znajdziesz info jakie maja byc luzy, tylko pamietaj aby byly regulowane na cieplym silniku.
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 05-01-2015, 08:42   

pierafal napisał/a:
Producent sugeruje regulacje zaworow co 90kkm
w CJ/CK? - chyba co 15kkm :)
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 08-01-2015, 19:39   

Ja zawsze zaczynam od zdjecia przepustnicy, porzadnie czyszcze wszystko lacznie ze zdjeciem silniczka krokowego (calego razem z obudowa) oraz czyszczenia otworu ktory steruje wolnymi obrotami i w wiekszosci przypadkow to zalatwia sprawe czy to w 1.3, 1.6 czy 2.0, jezeli nie pomoze silnik krokowy moze byc do wymiany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.