Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
"Prześwit"
Autor Wiadomość
killKeny 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 41
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 02-02-2015, 18:53   "Prześwit"

Już zgłupiałem... Wymieniałem tydzień temu amortyzatory z przodu i z tyłu. Po wyjeździe od mechaniora nie zwróciłem na to uwagi, ale... mam wrażenie że przed wymianą tył auta był wyżej, tzn. odległość opony od krawędzi błotnika zarówno z tyłu, jak i z przodu była podobna. Teraz tył jest jakby niżej, jakbym miał ładnych kilkadziesiąt kilo na pace, a paka pusta. Czy to możliwe, że amory były nie od tego modelu? Jak macie u siebie? Czy wizualnie z tyłu opona jest bliżej krawędzi błotnika niż z przodu?
 
 
 
GrzechuB 
Forumowicz

Auto: Outlander 04 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 59
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 03-02-2015, 15:50   

Podnieś auto zobaczysz jaki jest skok amortyzatora
Przerabiałem to bo auto wyglądało jak motorówka

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84114

pozdrówki
_________________
Mówię, bracia, czas jest krótki. Trzeba więc, aby ci, którzy mają żony, tak żyli, jakby byli nieżonaci.

Pierwszy list św. Pawła do Koryntian 7:29
 
 
killKeny 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-02-2015, 21:41   

Jutro pomierzę u siebie... Trochę dziwne to jest. Wg mnie po wymianie amorów na nowe powinien być raczej wyżej niż niżej. Porównałem dzisiaj z innym Outkiem, którego spotkałem po drodze i różnica jest jakie 4-5 cm... Tzn. on miał tył wyżej. Raz, że wygląda śmiesznie, a dwa że się muszę schylać jak mam bagażnik otwarty... Przed wymianą nie musiałem.
 
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2015, 22:36   

Zostaw jak jest, będzie wyglądał na zglebionego ;)
_________________

 
 
killKeny 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-02-2015, 22:05   

GrzechuB napisał/a:
Podnieś auto zobaczysz jaki jest skok amortyzatora
Przerabiałem to bo auto wyglądało jak motorówka

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84114

pozdrówki


GrzechuB co w końcu zrobiłeś? Wymieniłeś na oryginały czy dorobiłeś +5cm. Moje auto ma jeszcze większą glebę.

Przód 77cm, prześwit 14cm
Tył 72cm, prześwit... 7cm

I się zastanawiam czy moje sprężyny tak siadły, czy po postu ten typ tak ma i dla lepszego efektu trzeba dłuższe pakować.
 
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-02-2015, 23:12   

Możesz wstawić foto? Może rzeczywiście sprężyny mówią papa.
_________________

 
 
killKeny 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-02-2015, 00:22   

Jutro wrzuce fotki. Zastanawia mnie tylko, czemu przed wymiana amortyzatorów było ok? Co się zmieniło po wymianie oprócz oczywiście amortyzatorów? Amortyzatory za krótkie? Czy to możliwe ze były montowane jakieś różne wersje amortyzatorów, np. Krótsze do 2WD a dłuższe do 4WD?
 
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 05-02-2015, 14:27   

Ja mam 2WD i auto stoi, moim zdaniem, bardzo wysoko, na pewno nie niżej niż inne wersje O1, które widziałem, więc to raczej nie to...
_________________
Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski
 
 
GrzechuB 
Forumowicz

Auto: Outlander 04 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 59
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 05-02-2015, 17:28   

Witam, dałem do rozciągnięcia + 5 cm do tej pory jest dobrze nie siadły ale opony na lato większe
_________________
Mówię, bracia, czas jest krótki. Trzeba więc, aby ci, którzy mają żony, tak żyli, jakby byli nieżonaci.

Pierwszy list św. Pawła do Koryntian 7:29
 
 
killKeny 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-02-2015, 18:57   

Wymieniłem sprężyny i jest tak samo... Czyli ten typ tak ma? Zabieram stare do rozciągania, ewentualnie dorobię nowe + co najmniej 5cm. Ech...

No więc rozciągnąłem sprężyny. Wysokość tyłu była nie do przyjęcia. Nie doszedłem czy tak nisko siedział od momentu zakupu (i nie zauważyłem) czy tak mu się obniżyło po wymianie amorów. W każdym razie dla potomnych, gdyby komuś tyłek osiadł za nisko po wymianie amorów to wymiana sprężyn na nowe nic nie daje... Po linii progów było widać, że tył jest niżej.

Rozciągnąłem oryginalne sprężyny o 5,5cm (mniej więcej dwa zwoje). I w końcu stoi wysoko. Fabryka poprawiona!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.