Przesunięty przez: akbi 13-06-2007, 14:44 |
[CB4A 1.6] Lancer 94' gdzie znalezc info o silniku??? |
Autor |
Wiadomość |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 14-02-2007, 23:01 [CB4A 1.6] Lancer 94' gdzie znalezc info o silniku???
|
|
|
Witajcie. Mam Lancerka 1.6 16V i zastanawiam sie jakie oznaczenie ma jego silnik. Gdzie szukac o tym info? a moze ktos wie?? prosze o pomoc. Mam orginalny przebieg 244000 km czy dlugo pojerzdze na tym silniku?? Leje olej ELF SRI 15w40. Zmieniac go co 10tys czy zadziej. Autko zagazowane. Jak na razie maly problem z wolnymi obrotami czasem lubia poplywac. I jeszcze jedna rzecz. Mam aku. 35Ah czy majac tak mala baterie nie przeciazam alternatora??? Pozdrawiam |
_________________ Wspomnienie...
 |
Ostatnio zmieniony przez akbi 13-06-2007, 14:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 14-02-2007, 23:33
|
|
|
oznaczenie silnika to
4G92
1,6 16v to fajny motorek o 113 KM .
olej zmieniaj co 10 tys km .
244 to nie az tak duzo, jezeli bedziesz dbal o silnik tzn . na czas wymienial olej, filtry ,swiece.
bez remontu powinienes jeszcze pojezdzic ze 100 - 150 tys km tak wiec sporo
pasek rozrzadu ma sie rozumiec po zakupie wymieniles ?
co do wolnych obrotow to polecam przeczyscic przepustnice, powinno pomoc.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-02-2007, 23:35
|
|
|
PiotrekSL4 napisał/a: | Gdzie szukac o tym info? a moze ktos wie?? |
Tu na forum - dzial FAQ - Downloads - Mitsubishi Service Manuals.
Reszta tak jak pisze Rafal. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 2921 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-02-2007, 23:41
|
|
|
4G92
Olej mineral co 10k km
a akumlator o ile pamiętam to zalecają 55 (sprawdź w manualu)
[ Dodano: 14-02-2007, 23:41 ]
oo spóźniłem się |
_________________
Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków
Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków
 |
|
|
|
 |
thomb [Usunięty]
|
Wysłany: 15-02-2007, 10:00
|
|
|
W instrukcji zalecają "36, 48 lub 52Ah" tylko sprytnie nie napisali jaki do jakiego silnika.
Ale ja też mam 35Ah i na razie chodzi -mróz nie mróz - żadnych problemów (jak narazie odpukać).
ps. Sprawdziłem w serwisówce i też nie ma przyporządkowanych aku do poszczególnych silników jest że do lancerów/coltów od 36-64Ah. To tyle jeśli chodzi o teorię a w praktyce to jakiś praktyk by się wypowiedział |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 15-02-2007, 18:33
|
|
|
Dzieki za info. Jesli chodzi o pasek to gosc od ktorego kupilem autko mowil ze byl wymieniany zaraz po sprowadzeniu (facet dość wiarygodny) a czy np mozna sprawdzic stan paska po zdjeciu oslony?!? I jeszcze zapytanie odnosnie 4G92 co dokladnie oznaczaja te cyfry??? Autko zaraz po kupieniu mialo wymieniane: przewody WN (JC), świece NGK, olej, plyn chlodniczy, plyn chamulcowy DOT4. Mam tylko problem odnosnie oleju do wspomagania kierownicy. Na razie jest stan ale co robic gdy zacznie brakowac??? czy te plyny mozna mieszac?? pozdrawiam
[ Dodano: 15-02-2007, 19:22 ]
Dzieki Hubeeert wlasnie zaladowalem sobie Megaupload`a i i jestem w trakcie otwierania plików ktore udostępnia Wichura1. A co do przepustnicy to macie sposób zeby ja przeczyścić??
P.S
Dowiedzialem sie ze przyczyną plywania obrotów moze byc silniczek krokowy przepustnicy co wy na to?? |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-02-2007, 10:03
|
|
|
PiotrekSL4 napisał/a: | Dowiedzialem sie ze przyczyną plywania obrotów moze byc silniczek krokowy przepustnicy co wy na to?? |
moze, ale moze tez byc padajace ECU, podcisnienia i setka innych rzeczy
do wspomagania lejesz Dexron II/III
paska rozrzadu nie sprawdzisz - jedne po przejechaniu 100 kkm wygladaja idealnie, inne sie krusza po 30 kkm; dla swietego spokoju wymien |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 16-02-2007, 11:06
|
|
|
A jaki to koszt wymiana paska?? I czy wystarczy wymienic sam pasek?? |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-02-2007, 11:41
|
|
|
Nie wolno wymieniać samego paska! Tutaj masz zestaw do swojego auta. Oczywiście wybierasz pasek firmy Mitsuboshi i rolkę napinającą firmy Koyo. Sprawdzone i pewne. |
|
|
|
 |
admirall [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2007, 12:06
|
|
|
Jeżeli chodzi o dobrą strone z danymi technicznymi aut to polecam strone: www.autoweek.nl na głównej stronie wejść w ikone Autogids po czym na ALLE'autos. |
|
|
|
 |
qpal
Forumowicz Mariusz
Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 130 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 18-02-2007, 15:45
|
|
|
!!!!MITSUBOSHI!!! to brzmi przwie jak mitsubishi. "prawie jak żywiec"-hehehe . Faktem jest "amerykańskie czy rosyjskie, i tak wyprodukowane w Chiach".Ja jednak sceptycznie odnoszę się do produktów o nazwie np. PANASONICX. Co Ci poradzić? Wejdź na SZUKAJ a napewno znajdziesz więcej opini urzytkowników. |
|
|
|
 |
thomb [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2007, 20:10
|
|
|
qpal napisał/a: | !!!!MITSUBOSHI!!! to brzmi przwie jak mitsubishi. "prawie jak żywiec"-hehehe . Faktem jest "amerykańskie czy rosyjskie, i tak wyprodukowane w Chiach".Ja jednak sceptycznie odnoszę się do produktów o nazwie np. PANASONICX. Co Ci poradzić? Wejdź na SZUKAJ a napewno znajdziesz więcej opini urzytkowników. |
Jasne, że tak, ale paski tej firmy to sprawdzona rzecz i wszyscy je polecają. Stosunek cena-jakość jest więcej niż zadowalający. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-02-2007, 20:30
|
|
|
qpal, tak sie sklada ze te paski sa kupowane przez duza czesc forumowiczow i jakos nikt nie narzeka.
Co prawda ja u siebie mam Gates'a ale jest mocniejszy niz standardowy i duzo drozszy.
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
qpal
Forumowicz Mariusz
Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 130 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 18-02-2007, 21:33
|
|
|
To potwierdza tylko moją teorię. Każdy ma coś innego na kółkach, powiem że i ja sugerował bym się opinią z forum, ale nie upierał bym się na ten MITSUBOSHI. To jest moje zdanie. Wnioski niech każdy wyciąga sam. Ja nie stwierdzam że ten jest dobry, mimo że mam założony inny. U mnie wybór był prosty, pierwszy z brzega, o cenie gdziś w połowie, jeżdże, a ocenię pop 90-ciu tysiącach albo szybciej jak padnie |
|
|
|
 |
gg66 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-02-2007, 17:12
|
|
|
Ja używam firme JC narazie nie narzekam... |
|
|
|
 |
|