Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1.8 GDi 98r. dławi się przy 4 tys obrotach
Autor Wiadomość
Tomeczekk124 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 3
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 13-05-2015, 21:28   Carisma 1.8 GDi 98r. dławi się przy 4 tys obrotach

Witam, zacznę od samego początku :) Rok temu w sierpniu moja Carisma zaczęła szwankować. Przy 4 tysiącach obrotów zaczynała się dławić, oczywiście na rozgrzanym silniku, jako, że nie piłowałem samochodu to jakoś jeździłem, ale zaczynało być coraz gorzej. Doszło do tego, że ta granica obrotów spadała w dosyć szybkim tempie, aż w końcu, żeby przejechać 2 km, musiałem gasić samochód ze dwa razy i poczekać aż ochłonie.

Zacząłem wymianę od najtańszych rzeczy, filtr, oczyszczanie zbiornika paliwowego, aż w końcu pompka niskiego ciśnienia no i najdroższa na końcu pompa główna, wysokiego ciśnienia , wtedy dopiero pomogło, ale wpakowałem dużo pieniędzy.

Wszystko chodziło ładnie aż do jakiegoś czasu. Od jakoś 2 miesięcy zaczyna się robić bardzo podobnie jak kiedyś. Mianowicie Samochód przy 4 tysiącach obrotów dławi się. Jadąc w trasie stałą prędkością jeśli jest rozgrzany to przy 100km/h - 120km/h co jakoś 50-100m jest takie lekkie hamowanie silnikiem mimo,, że ciągle trzymam gaz w jednym miejscu. Próbując przyśpieszyć zapala się czek.

Samochód bez obciążenia, na postoju potrafi osiągnąć 7 tys obrotów. Wymieniłem pompkę niskiego ciśnienia na moją starą bo wydawało mi się, że jest dobra skoro jej wymiana kiedyś nic nie pomogła, ale jest jeszcze gorzej, nie przejadę nawet 200 m, musiałem zostawić auto na warsztacie. Dobija tylko na postoju do 2.5 tys obrotów.

Teraz mam do Was pytanie jeśli ktoś miał podobną sytuację.
Co mam zrobić, wymienić cały układ paliwowy znowu? Ale wydaje mi się, że to strata pieniędzy. Czy może zaryzykować i kupić główną pompę? Albo też kupić pompkę niskiego ciśnienia tylko?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-05-2015, 21:33   

Na początku sprawdź błedy:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
jezeli będą związane z układem paliwowym to radze zaznajomić się z wątkami:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.