Zestaw głośnomówiący - brak identyfikacji rozmówcy. |
Autor |
Wiadomość |
daronim
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III MIVEC 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 7 Skąd: KRK
|
Wysłany: 25-06-2015, 11:38 Zestaw głośnomówiący - brak identyfikacji rozmówcy.
|
|
|
"Problem" dotyczy O3 wersja bez MMCS (Intense+).
Udało mi się sparować dwa telefony z zestawem głośnomówiącym. Nawiasem mówiąc jestem baaaardzo pozytywnie zaskoczony jakością uzyskiwanych połączeń.
Z obu telefonów wyeksportowałem kontakty do stacji audio. Mam więc możliwość wyboru rozmówcy wprost z ekranu dotykowego bez udziału telefonu, czyli moje kontakty tam siedzą. Jednakże w przypadku rozmowy przychodzącej, na wyświetlaczu wyświetla się tylko numer dzwoniącego, a nie jest identyfikowany i wyświetlany pełen kontakt (imię nazwisko). Macie podobnie i udało się Wam może rozgryźć ten problem ? Dla ułatwienia jeden telefon to Samsung SGS3 a drugi to starszy SE .
Pozdr.
Darek |
|
|
|
 |
domhar
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III MIVEC 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 7 Skąd: Konin
|
Wysłany: 25-06-2015, 21:46
|
|
|
Mam tą samą wersję auta, i sparowany telefon IPhone 5s. W przypadku połączeń przychodzących, jest opóźnienie w identyfikacji, tzn. najpierw wyświetla się sam numer a po ok. 2 dzwonkach wskakuje pełen kontakt. |
|
|
|
 |
daronim
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III MIVEC 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 7 Skąd: KRK
|
Wysłany: 25-06-2015, 21:51
|
|
|
Kurcze u mnie przez całą rozmowę wyświetla tylko numer. Zastanawiam się czy powodem nie jest fakt, że wszystkie numery w telefonie mam wpisane z prefixem "+48" (łatwiej dzwonić z zagranicy) a lokalnie w kraju prefix nie jest dodawany i stąd zestaw nie identyfikuje dzwoniącego. |
|
|
|
 |
_tm_
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-06-2015, 10:45
|
|
|
daronim napisał/a: | Kurcze u mnie przez całą rozmowę wyświetla tylko numer. Zastanawiam się czy powodem nie jest fakt, że wszystkie numery w telefonie mam wpisane z prefixem "+48" (łatwiej dzwonić z zagranicy) a lokalnie w kraju prefix nie jest dodawany i stąd zestaw nie identyfikuje dzwoniącego. |
Ja mam też wpisane z prefiksem +48 i u mnie działa (iphone 5s). |
_________________ Mitsubishi Outlander III Intense+ 2.0 MIVEC CVT 4WD |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-06-2015, 12:05
|
|
|
U mojego kolegi, co prawda w Citroenie, było podobnie, okazało się, że problem leży po stronie telefonu. |
|
|
|
 |
diller
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 13 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 28-07-2015, 22:40
|
|
|
OIII z MMCS/rockford fosgate - beznadziejne urządzenie, brak identyfikacji rozmówcy (S3), nieintuicyjne wyszukiwanie numeru, brak ostatnich połączeń, niedziałające wybieranie głosowe. dodatkowo czyta połowę z pendrive które włożę, a jak już czyta, to za każdym razem od początku - nie ma kontynuacji.
zegar potrafi kilka razy dziennie przestawić się na jakąś kosmiczną wartość.
ogólnie jestem zawiedziony tym, że tak proste i tanie rzeczy do zrobienia / zaprogramowania mające swoje korzenie chyba jeszcze w latach 90-tych dziś są sprzedawane w aucie tej klasy
serwis rozkłada ręce |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 29-07-2015, 08:54
|
|
|
diller napisał/a: | OIII z MMCS/rockford fosgate - beznadziejne urządzenie, brak identyfikacji rozmówcy (S3), nieintuicyjne wyszukiwanie numeru, brak ostatnich połączeń, niedziałające wybieranie głosowe. dodatkowo czyta połowę z pendrive które włożę, a jak już czyta, to za każdym razem od początku - nie ma kontynuacji.
zegar potrafi kilka razy dziennie przestawić się na jakąś kosmiczną wartość.
ogólnie jestem zawiedziony tym, że tak proste i tanie rzeczy do zrobienia / zaprogramowania mające swoje korzenie chyba jeszcze w latach 90-tych dziś są sprzedawane w aucie tej klasy
serwis rozkłada ręce |
Dla mnie abstrakcja. Wszystko działa jak należy. Ja bym je wyszedł z serwisu dopuki by wszystko nie działało jak należy. ... |
|
|
|
 |
Marki
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 Intense Plus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2015 Posty: 49 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-07-2015, 09:51
|
|
|
diller
nie wiem co Cie nagle napadlo, wszystko krytykujesz, w roznych watkach te same wpisy. Kupiles albo kiepska wersje albo wadliwy egzemplarz (to sie zdarza, w kazdej marce).
Jedz do porzadnego serwisu, niech Ci naprawia wszystko, poczytaj instrukcje, tam tez sporo wyjasnione. Wiele rzeczy Ci wtedy zadziala.
MMCS z rockford jest super, widzialem, jezdzilem, niestety nie mam w swoim i zaluje. dziek lepiej niz dobry (to nawet w moim bez MMCS) mozliwosc sterowania wieloma funkcjami. Sterowanie glosem i telefonem dziala dobrze. Co za samochod kupiles??? |
|
|
|
 |
diller
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 13 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 29-07-2015, 10:27
|
|
|
może to i dobrze, że się tu zapisałem, bo zmusicie mnie do skutecznego egzekwowania naprawy sytemu multimedialnego,
nie narzekam na wszystko, to tylko moje odczucia.
co 3 lata dostaję nowe służbowe auto więc ma porównanie
ps - zanim dzwonię do serwisu to najpierw czytam instrukcję, żeby się nie zbłaźnić |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 29-07-2015, 10:30
|
|
|
diller ale ja miałem podobnie z modułem bluetooth - iphone 6 plus nie potrafił się z nim połączyć a serwis mi mówił, że ten moduł nie obsługuje iphone 6 plus mimo, że ludzie na tym forum bez problemu łączyli ten telefon i u nich działało. Po wymianie modułu na gwarancji i truciu tyłka w serwisie wszystko śmiga jak należy. |
|
|
|
 |
aigel
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2015 Posty: 6 Skąd: WW
|
Wysłany: 29-07-2015, 11:23
|
|
|
Grimm napisał/a: | diller ale ja miałem podobnie z modułem bluetooth - iphone 6 plus nie potrafił się z nim połączyć a serwis mi mówił, że ten moduł nie obsługuje iphone 6 plus mimo, że ludzie na tym forum bez problemu łączyli ten telefon i u nich działało. Po wymianie modułu na gwarancji i truciu tyłka w serwisie wszystko śmiga jak należy. |
Cześć
Czy "śmiga jak należy" znaczy się że rozmówcę słyszysz w obu przednich głośnikach , czy tylko w prawym ?
aigel |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 29-07-2015, 12:02
|
|
|
aigel napisał/a: | Grimm napisał/a: | diller ale ja miałem podobnie z modułem bluetooth - iphone 6 plus nie potrafił się z nim połączyć a serwis mi mówił, że ten moduł nie obsługuje iphone 6 plus mimo, że ludzie na tym forum bez problemu łączyli ten telefon i u nich działało. Po wymianie modułu na gwarancji i truciu tyłka w serwisie wszystko śmiga jak należy. |
Cześć
Czy "śmiga jak należy" znaczy się że rozmówcę słyszysz w obu przednich głośnikach , czy tylko w prawym ?
aigel |
Zawsze słychać w dwóch przednich, dlaczego ma być słychać tylko w jednym? |
|
|
|
 |
aigel
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2015 Posty: 6 Skąd: WW
|
Wysłany: 29-07-2015, 12:07
|
|
|
Grimm napisał/a: | aigel napisał/a: | Grimm napisał/a: | diller ale ja miałem podobnie z modułem bluetooth - iphone 6 plus nie potrafił się z nim połączyć a serwis mi mówił, że ten moduł nie obsługuje iphone 6 plus mimo, że ludzie na tym forum bez problemu łączyli ten telefon i u nich działało. Po wymianie modułu na gwarancji i truciu tyłka w serwisie wszystko śmiga jak należy. |
Cześć
Czy "śmiga jak należy" znaczy się że rozmówcę słyszysz w obu przednich głośnikach , czy tylko w prawym ?
aigel |
Zawsze słychać w dwóch przednich, dlaczego ma być słychać tylko w jednym? |
no to jest właśnie pytanie... dlaczego tak jest ?? W MMC jak zapytałem powiedzieli że w OIII 2.2DID Intense plus tak jest bo tak ma być ...
dziwne to trochę ..
aigel |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 29-07-2015, 12:20
|
|
|
aigel jedź do innego aso. Z doświadczenia wiem,że co serwis to inna opinia.
Widzę, że chyba też jesteś z Warszawy, jedz do Auto - TEST w Markach nawet jak masz daleko. Ja dymam do nich z Woli ale wiem,że w Warszawie lepszych nie ma... |
|
|
|
 |
aigel
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2015 Posty: 6 Skąd: WW
|
Wysłany: 29-07-2015, 12:47
|
|
|
Grimm napisał/a: | aigel jedź do innego aso. Z doświadczenia wiem,że co serwis to inna opinia.
Widzę, że chyba też jesteś z Warszawy, jedz do Auto - TEST w Markach nawet jak masz daleko. Ja dymam do nich z Woli ale wiem,że w Warszawie lepszych nie ma... |
Może podjadę... najpierw zadzwonie. Dzięki za info że u Ciebie działa normalnie...
...ale problem jest tego typu ze zadzwoniłem do przedstawicielstwa Mitsubishi w Polsce i to oni twierdzili że to normalne ze wbudowany zestaw głośnomówiący działa tylko na prawym głośniku... to zastanawiające .. czy tak olewają klientów czy może sami nie wiedza jak powinno być ???
aigel |
|
|
|
 |
|