Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zestaw głośnomówiący - brak identyfikacji rozmówcy.
Autor Wiadomość
daronim 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III MIVEC 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 7
Skąd: KRK
Wysłany: 25-06-2015, 11:38   Zestaw głośnomówiący - brak identyfikacji rozmówcy.

"Problem" dotyczy O3 wersja bez MMCS (Intense+).

Udało mi się sparować dwa telefony z zestawem głośnomówiącym. Nawiasem mówiąc jestem baaaardzo pozytywnie zaskoczony jakością uzyskiwanych połączeń.
Z obu telefonów wyeksportowałem kontakty do stacji audio. Mam więc możliwość wyboru rozmówcy wprost z ekranu dotykowego bez udziału telefonu, czyli moje kontakty tam siedzą. Jednakże w przypadku rozmowy przychodzącej, na wyświetlaczu wyświetla się tylko numer dzwoniącego, a nie jest identyfikowany i wyświetlany pełen kontakt (imię nazwisko). Macie podobnie i udało się Wam może rozgryźć ten problem ? Dla ułatwienia jeden telefon to Samsung SGS3 a drugi to starszy SE .

Pozdr.
Darek
 
 
domhar 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III MIVEC 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 7
Skąd: Konin
Wysłany: 25-06-2015, 21:46   

Mam tą samą wersję auta, i sparowany telefon IPhone 5s. W przypadku połączeń przychodzących, jest opóźnienie w identyfikacji, tzn. najpierw wyświetla się sam numer a po ok. 2 dzwonkach wskakuje pełen kontakt.
 
 
daronim 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III MIVEC 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 7
Skąd: KRK
Wysłany: 25-06-2015, 21:51   

Kurcze u mnie przez całą rozmowę wyświetla tylko numer. Zastanawiam się czy powodem nie jest fakt, że wszystkie numery w telefonie mam wpisane z prefixem "+48" (łatwiej dzwonić z zagranicy) a lokalnie w kraju prefix nie jest dodawany i stąd zestaw nie identyfikuje dzwoniącego.
 
 
_tm_ 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-06-2015, 10:45   

daronim napisał/a:
Kurcze u mnie przez całą rozmowę wyświetla tylko numer. Zastanawiam się czy powodem nie jest fakt, że wszystkie numery w telefonie mam wpisane z prefixem "+48" (łatwiej dzwonić z zagranicy) a lokalnie w kraju prefix nie jest dodawany i stąd zestaw nie identyfikuje dzwoniącego.


Ja mam też wpisane z prefiksem +48 i u mnie działa (iphone 5s).
_________________
Mitsubishi Outlander III Intense+ 2.0 MIVEC CVT 4WD
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-06-2015, 12:05   

U mojego kolegi, co prawda w Citroenie, było podobnie, okazało się, że problem leży po stronie telefonu.
 
 
diller 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 13
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 28-07-2015, 22:40   

OIII z MMCS/rockford fosgate - beznadziejne urządzenie, brak identyfikacji rozmówcy (S3), nieintuicyjne wyszukiwanie numeru, brak ostatnich połączeń, niedziałające wybieranie głosowe. dodatkowo czyta połowę z pendrive które włożę, a jak już czyta, to za każdym razem od początku - nie ma kontynuacji.
zegar potrafi kilka razy dziennie przestawić się na jakąś kosmiczną wartość.
ogólnie jestem zawiedziony tym, że tak proste i tanie rzeczy do zrobienia / zaprogramowania mające swoje korzenie chyba jeszcze w latach 90-tych dziś są sprzedawane w aucie tej klasy

serwis rozkłada ręce
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 29-07-2015, 08:54   

diller napisał/a:
OIII z MMCS/rockford fosgate - beznadziejne urządzenie, brak identyfikacji rozmówcy (S3), nieintuicyjne wyszukiwanie numeru, brak ostatnich połączeń, niedziałające wybieranie głosowe. dodatkowo czyta połowę z pendrive które włożę, a jak już czyta, to za każdym razem od początku - nie ma kontynuacji.
zegar potrafi kilka razy dziennie przestawić się na jakąś kosmiczną wartość.
ogólnie jestem zawiedziony tym, że tak proste i tanie rzeczy do zrobienia / zaprogramowania mające swoje korzenie chyba jeszcze w latach 90-tych dziś są sprzedawane w aucie tej klasy

serwis rozkłada ręce


Dla mnie abstrakcja. Wszystko działa jak należy. Ja bym je wyszedł z serwisu dopuki by wszystko nie działało jak należy. ...
 
 
Marki 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 Intense Plus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 49
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-07-2015, 09:51   

diller
nie wiem co Cie nagle napadlo, wszystko krytykujesz, w roznych watkach te same wpisy. Kupiles albo kiepska wersje albo wadliwy egzemplarz (to sie zdarza, w kazdej marce).
Jedz do porzadnego serwisu, niech Ci naprawia wszystko, poczytaj instrukcje, tam tez sporo wyjasnione. Wiele rzeczy Ci wtedy zadziala.
MMCS z rockford jest super, widzialem, jezdzilem, niestety nie mam w swoim i zaluje. dziek lepiej niz dobry (to nawet w moim bez MMCS) mozliwosc sterowania wieloma funkcjami. Sterowanie glosem i telefonem dziala dobrze. Co za samochod kupiles??? :wink:
 
 
diller 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 13
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 29-07-2015, 10:27   

może to i dobrze, że się tu zapisałem, bo zmusicie mnie do skutecznego egzekwowania naprawy sytemu multimedialnego,
nie narzekam na wszystko, to tylko moje odczucia.
co 3 lata dostaję nowe służbowe auto więc ma porównanie
ps - zanim dzwonię do serwisu to najpierw czytam instrukcję, żeby się nie zbłaźnić
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 29-07-2015, 10:30   

diller ale ja miałem podobnie z modułem bluetooth - iphone 6 plus nie potrafił się z nim połączyć a serwis mi mówił, że ten moduł nie obsługuje iphone 6 plus mimo, że ludzie na tym forum bez problemu łączyli ten telefon i u nich działało. Po wymianie modułu na gwarancji i truciu tyłka w serwisie wszystko śmiga jak należy.
 
 
aigel 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 6
Skąd: WW
Wysłany: 29-07-2015, 11:23   

Grimm napisał/a:
diller ale ja miałem podobnie z modułem bluetooth - iphone 6 plus nie potrafił się z nim połączyć a serwis mi mówił, że ten moduł nie obsługuje iphone 6 plus mimo, że ludzie na tym forum bez problemu łączyli ten telefon i u nich działało. Po wymianie modułu na gwarancji i truciu tyłka w serwisie wszystko śmiga jak należy.


Cześć
Czy "śmiga jak należy" znaczy się że rozmówcę słyszysz w obu przednich głośnikach , czy tylko w prawym ?

aigel
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 29-07-2015, 12:02   

aigel napisał/a:
Grimm napisał/a:
diller ale ja miałem podobnie z modułem bluetooth - iphone 6 plus nie potrafił się z nim połączyć a serwis mi mówił, że ten moduł nie obsługuje iphone 6 plus mimo, że ludzie na tym forum bez problemu łączyli ten telefon i u nich działało. Po wymianie modułu na gwarancji i truciu tyłka w serwisie wszystko śmiga jak należy.


Cześć
Czy "śmiga jak należy" znaczy się że rozmówcę słyszysz w obu przednich głośnikach , czy tylko w prawym ?

aigel


Zawsze słychać w dwóch przednich, dlaczego ma być słychać tylko w jednym?
 
 
aigel 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 6
Skąd: WW
Wysłany: 29-07-2015, 12:07   

Grimm napisał/a:
aigel napisał/a:
Grimm napisał/a:
diller ale ja miałem podobnie z modułem bluetooth - iphone 6 plus nie potrafił się z nim połączyć a serwis mi mówił, że ten moduł nie obsługuje iphone 6 plus mimo, że ludzie na tym forum bez problemu łączyli ten telefon i u nich działało. Po wymianie modułu na gwarancji i truciu tyłka w serwisie wszystko śmiga jak należy.


Cześć
Czy "śmiga jak należy" znaczy się że rozmówcę słyszysz w obu przednich głośnikach , czy tylko w prawym ?

aigel


Zawsze słychać w dwóch przednich, dlaczego ma być słychać tylko w jednym?


no to jest właśnie pytanie... dlaczego tak jest ?? W MMC jak zapytałem powiedzieli że w OIII 2.2DID Intense plus tak jest bo tak ma być ...
dziwne to trochę ..

aigel
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 29-07-2015, 12:20   

aigel jedź do innego aso. Z doświadczenia wiem,że co serwis to inna opinia.
Widzę, że chyba też jesteś z Warszawy, jedz do Auto - TEST w Markach nawet jak masz daleko. Ja dymam do nich z Woli ale wiem,że w Warszawie lepszych nie ma...
 
 
aigel 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 6
Skąd: WW
Wysłany: 29-07-2015, 12:47   

Grimm napisał/a:
aigel jedź do innego aso. Z doświadczenia wiem,że co serwis to inna opinia.
Widzę, że chyba też jesteś z Warszawy, jedz do Auto - TEST w Markach nawet jak masz daleko. Ja dymam do nich z Woli ale wiem,że w Warszawie lepszych nie ma...


Może podjadę... najpierw zadzwonie. Dzięki za info że u Ciebie działa normalnie...

...ale problem jest tego typu ze zadzwoniłem do przedstawicielstwa Mitsubishi w Polsce i to oni twierdzili że to normalne ze wbudowany zestaw głośnomówiący działa tylko na prawym głośniku... to zastanawiające .. czy tak olewają klientów czy może sami nie wiedza jak powinno być ???

aigel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.