Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ4A 1.6] Check Engine - Brak mocy, spadek obrotów ...
Autor Wiadomość
sakej 
Mitsumaniak

Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-07-2015, 08:03   [CJ4A 1.6] Check Engine - Brak mocy, spadek obrotów ...

Cześć forumowicze.

Dziś w drodze do pracy stało się co w temacie...
nagle stojąc na światłach silnik w aucie zaczął inaczej pracować, nie przebierał ale jakiś taki dziwny inny odgłos... jakby bardziej przytłumiony ... jednocześnie zaczęły spadać obroty, ruszyłem ze światłe (ledwo mocniej gazując ponad 2tyś obrotów) silnik zupełnie nie miał mocy ... przy zatrzymaniu się na kolejnych światłach spadł do 600 obr i skakał 400 - 600 trzeba było go trzymać na obrotach po chwili zaświecił się CE
3 dni temu wymieniane były obie cewki wysokiego napięcia na magneti mirelli ... świece mają około 2tyś (denso), kable WN tyle samo...
wcześniej miałem problem z szarpaniem na niskich obrotach

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92553

jest to o tyle dziwne, że zarówno po wymianie świec i kabli i cewek problem z szarpaniem ustawał na około 50km trasy potem pojawiał się znowu

dzieje się tak samo na PB jak i na LPG

po pracy zobaczę czy wymruga mi jakieś błędy, ale może teraz ktoś ma jakieś pomysły?

- EGR ?
- czujnik położenia wału?
- regulatora napięcia ?

[ Dodano: 07-07-2015, 08:23 ]
Wymrugałem błąd CE 44
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-07-2015, 08:28   

Cewka zapłonowa, albo wadliwa albo gdzieś braki w zasilaniu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sakej 
Mitsumaniak

Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-07-2015, 08:31   

tez właśnie znalazłem że 44 - cewka zapłonowa 1,4 cylindra

dzięki
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.