 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
Turbina, aktuator O1T |
Autor |
Wiadomość |
majchas01T
Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2015 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 10-08-2015, 17:54 Turbina, aktuator O1T
|
|
|
Hej.
W moim Outku padl mi aktuator wastegate. Pytanie do Was.... Ile ląduje seryjnie outlander i czy ktoś z Was zna charakterystykę pracy aktuatora. Ja swojego sprawdzić juz nie mogę bo pękła sprężyna i przepuszcza membrana. Może ktoś z Was podmienial akt z innej maszyny? Podpowiedzcie cos bo chciałbym jak najszybciej ogarnąć turbawke.
Dzięki z gory |
|
|
|
 |
Arturro_Turbo
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-10-2015, 13:27
|
|
|
W moim na seryjnej ładował 1,2-1,3 Bara. Teraz mam turbinę z Evo* 9,8 i ładuje na 1,5 bara Instalacja wymagała kilku przeróbek.
Jakbym poszukał to pewnie aku gdzieś leży ze starej - działającej. |
|
|
|
 |
|
|