 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Bębny tył |
Autor |
Wiadomość |
adas07072a
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 20 Skąd: Zatory
|
Wysłany: 17-08-2015, 15:56 Bębny tył
|
|
|
Witam.. Potrzebuje instrukcji jak zdemontowac bębny tył w Cari 1.6 z 1999r ? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
fanatyku
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 109 Skąd: Odchlan
|
Wysłany: 23-08-2015, 17:16
|
|
|
Robiłem hamulce z przodu i z tyłu miesiąc temu - nowe bębny, szczęki, sprężynki, tarcze, klocki i regeneracja zacisków.
Kolega pewnie już sobie poradził z problemem ale napiszę o zdejmowaniu bębnów z tyłu. Najpierw przydało by się poluzować linkę od ręcznego (trzeba zdjąć obudowę ręcznego i regulacja linki jest pod schowkiem między przednimi fotelami. Potem oklepanie bębnów młotkiem z każdej strony - ale delikatnie bo jeśli są mocno pordzewiałe to blacha na rantach lubi pękać i odpadać. Jeśli ręcznie nie da się zdjąć bębnów to patrzymy na bębny z przodu, zobaczymy 2 dziurki z gwintem, w jednej dziurce będziemy widzieli piastę a w drugiej nie będzie widać nic (tej nie dotykamy bo wkręcając w nim śrubkę uszkodzimy pierścień ABS). Śrubkę wkręcamy do tej dziurki gdzie widać piastę i bęben praktycznie sam zleci a raczej zostanie zepchnięty przez śrubkę odpychającą się od piasty.
Zdjęcie bębnów nie było problemem - gorzej z ich ponownym nałożeniem. Nowe bębny + nowe szczęki, poluzowany ręczny, maksymalnie skręcony samoregulator i trzeba trochę pokombinować aby równo trafić i żeby bębny weszły. |
|
|
|
 |
|
|