Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bębny tył
Autor Wiadomość
adas07072a 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 20
Skąd: Zatory
Wysłany: 17-08-2015, 15:56   Bębny tył

Witam.. Potrzebuje instrukcji jak zdemontowac bębny tył w Cari 1.6 z 1999r ?
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-08-2015, 16:06   

http://forum.mitsumaniaki...t=32582&start=0
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
fanatyku 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 109
Skąd: Odchlan
Wysłany: 23-08-2015, 17:16   

Robiłem hamulce z przodu i z tyłu miesiąc temu - nowe bębny, szczęki, sprężynki, tarcze, klocki i regeneracja zacisków.

Kolega pewnie już sobie poradził z problemem ale napiszę o zdejmowaniu bębnów z tyłu. Najpierw przydało by się poluzować linkę od ręcznego (trzeba zdjąć obudowę ręcznego i regulacja linki jest pod schowkiem między przednimi fotelami. Potem oklepanie bębnów młotkiem z każdej strony - ale delikatnie bo jeśli są mocno pordzewiałe to blacha na rantach lubi pękać i odpadać. Jeśli ręcznie nie da się zdjąć bębnów to patrzymy na bębny z przodu, zobaczymy 2 dziurki z gwintem, w jednej dziurce będziemy widzieli piastę a w drugiej nie będzie widać nic (tej nie dotykamy bo wkręcając w nim śrubkę uszkodzimy pierścień ABS). Śrubkę wkręcamy do tej dziurki gdzie widać piastę i bęben praktycznie sam zleci a raczej zostanie zepchnięty przez śrubkę odpychającą się od piasty.
Zdjęcie bębnów nie było problemem - gorzej z ich ponownym nałożeniem. Nowe bębny + nowe szczęki, poluzowany ręczny, maksymalnie skręcony samoregulator i trzeba trochę pokombinować aby równo trafić i żeby bębny weszły.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.