Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
Falują obroty po zapaleniu gdy ruszam kierownicą na zimnym
Autor Wiadomość
Paput 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 141
Skąd: PUŁAWY
Wysłany: 18-08-2015, 21:59   Falują obroty po zapaleniu gdy ruszam kierownicą na zimnym

Jak w temacie. Silnik 2.0 NA w O1. Gdy jest zimny i gdy go odpalę ładnie wchodzi na ssanie i mogę ruszać gaz i nic się nie dzieje złego natomiast gdy ruszę kierownicą obroty podnoszą się do 1.5 tys a potem spadają i znowu się podnoszą, Gdy się rozgrzeje a nie ruszam kierownicą jest ok. Mieliście z czymś takim do czynienia?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 19-08-2015, 13:18   

Jak ruszasz kierownica to wzrasta obciążenie pompy wspomagania. Pompa ma taki czujnik ciśnieniowy który steruje ECU w celu podniesienia obrotów. Odepnij kabelek od pompy i sprawdź obroty bez tego dodatkowego sterowania.
 
 
Paput 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 141
Skąd: PUŁAWY
Wysłany: 19-08-2015, 22:02   

elektryk napisał/a:
Jak ruszasz kierownica to wzrasta obciążenie pompy wspomagania. Pompa ma taki czujnik ciśnieniowy który steruje ECU w celu podniesienia obrotów. Odepnij kabelek od pompy i sprawdź obroty bez tego dodatkowego sterowania.


kiedyś własnie czytałem o tym, ty też tak masz kolego taki objaw?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 21-08-2015, 09:38   

Przy totalnie zimnym silniku nie ma różnicy bo obroty jałowe są ok 1500. U mnie zarówno przy lekko nagrzanym jak i gorącym obroty jałowe skaczą o jakieś 100 w momencie jak kręcę kierownicą na postoju.
 
 
Paput 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 141
Skąd: PUŁAWY
Wysłany: 14-10-2015, 19:51   

elektryk napisał/a:
Przy totalnie zimnym silniku nie ma różnicy bo obroty jałowe są ok 1500. U mnie zarówno przy lekko nagrzanym jak i gorącym obroty jałowe skaczą o jakieś 100 w momencie jak kręcę kierownicą na postoju.

odpiąłem ten kabelek było jeden dzień ok a teraz jak zapale mam nagle 2 tys obr i schodzi na 1,5 tys jak nie ruszam i rozgrzeje sie trochę to jest ok ale jak zaczne jechac to faluja 1,5-2,0 tys obr. Jak sie trochę rozgrzeje to wszystko się uspokaja. NIe wiem o co biega. Może przczyścić przpustnicę? Może czujnik temp cieczy chłodzącej nawala trochę. Sam już nie wiem. Chyba że krokowy w przepustnicy tak wariuje... :twisted:
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 15-10-2015, 10:30   

Paput napisał/a:
teraz jak zapale mam nagle 2 tys obr i schodzi na 1,5 tys jak nie ruszam i rozgrzeje sie trochę to jest ok ale
U mnie jest tak samo.
Paput napisał/a:
jak zaczne jechac to faluja 1,5-2,0 tys obr.
Ale jak jedziesz to chyba operując nogą zmieniasz obroty. Po puszczeniu gazu silnik też nie zmniejsza obrotów momentalnie.
 
 
Paput 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 141
Skąd: PUŁAWY
Wysłany: 16-10-2015, 20:56   

elektryk napisał/a:
Ale jak jedziesz to chyba operując nogą zmieniasz obroty. Po puszczeniu gazu silnik też nie zmniejsza obrotów momentalnie.
no własnie potrafią nawet trochę wzrosnąc podczas gdy wciśnę sprzęgło nawet jak juz jest rozgrzany
_________________
Rover 416Si 1.6 16V - nie ma
Audi a4 b5 1.9 Tdi 110 KM - nie ma
Audi a4 b5 2.4 V6 quattro - nie ma
Toyota Rav 4 D4D - nie ma
Outlander I 2.0 16V - jest
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.